Music labels see slower iTunes sales growth after price increases


By
Posted on Tuesday February 9th, 2010 / 19:27

Σύμφωνα με την MediaMemo η Warner Music Group αναφέρει πιο αργές πωλήσεις μέσω του iTunes Store.

Συγκεκριμένα, μετά την έναρξη του συστήματος διαφορετικής τιμολόγησης των τραγουδιών ανάλογα με τη δημοτικότητα του καλλιτέχνη  πέρσυ οι πωλήσεις της Warner Music Group επιβραδύνονται συνεχώς. Όσον αφορά την ψηφιακή βιομηχανία η ανάπτυξη έπεσε στο 5% το τρίμηνο του Δεκέμβρη από 10% το Σεπτέμβρη και 11% τον Ιούνη.

To iTunes αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το ψηφιακό μέρος της Warner, όπου κατεγράφη αύξηση στο τζίρο 8% σε σχέση με πέρσυ ενώ τον προηγούμενο χρόνο αυτό το ποσοστό ήταν στο 20%

Ο CEO της Warner, Edgar Bronfman Jr., ισχυρίζεται ότι η αύξηση των τιμών ήταν θετική γενικότερα για την εταιρεία αλλά αναγνωρίζει ότι αυτή η αύξηση εν μέσω οικονομικής κρίσης δεν ήταν πολύ έξυπνη κίνηση.

Η Αpple συνεχίζει να κατέχει το 70% της συνολικής αγοράς ψηφιακής μουσικής ενώ πέρσυ έφτασε στο 25% της συνολικής μουσικής αγοράς στις ΗΠΑ. Η αναφορά αυτή της MediaMemo ουσιαστικά απευθύνεται στους εκδότες βιβλίων, οι οποίοι προετοιμάζονται για το επερχόμενο iPad.

Συζήτηση στο forum: Music labels see slower iTunes sales growth after price increases

[via MacRumors]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook

Tags: ,




One Response to “Music labels see slower iTunes sales growth after price increases”

  1. Music labels see slower iTunes sales growth after price increases…

     
    Σύμφωνα με την MediaMemo (http://mediamemo.allthingsd.com/20100209/book-publishers-beware-at-itunes-expensive-music-equals-slower-sales/) η Warner Music Group αναφέρει πιο αργές πωλήσεις μέσω του iTunes Store.

    Συγκεκριμένα, μετά την έναρξη του σ…