WSJ and NPR are preparing Flash-free versions of their respective sites specifically for iPad


By
Posted on Wednesday March 17th, 2010 / 17:25

Δύο ακόμα μεγάλοι Αμερικάνικοι οργανισμοί, το NPR (National Public Radio) και το WSJ (Wall Street Journal) προετοιμάζουν τα site τους ώστε να υποστηρίζονται από το iPad, αφαιρόντας ή κρύβοντας το Flash περιεχόμενο τους όταν διαπιστώνουν πως έχει γίνει πρόσβαση μέσω iPad.

iPad WSJ NPR Flash-free

Έτσι ενώ το National Public Radio προετοιμάζει πυρετωδώς την Flash-free εφαρμογή για το iPad ώστε να είναι έτοιμη στις 3 Απριλίου – οπότε και θα κυκλοφορήσει το iPad, βρίσκεται στα τελευταία στάδια αλλαγών στο site του, το NPR.org, ώστε να μπορεί ο χρήστης να μπαίνει και να ακούει το ραδιοφωνικό πρόγραμμα απευθείας από τον browser του iPad.

Η μία επιλογή πρόσβασης στο NPR από το iPad θα είναι λοιπόν μέσω της εφαρμογής NPR.app για iPad, η οποία έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία ως εφαρμογή για το iPhone με 2 εκατομμύρια downloads, ενώ η δεύτερη επιλογή θα είναι απευθείας μέσω του browser του iPad, όπου το site θα καταλαβαίνει πως έχει γίνει πρόσβαση από iPad και θα μετατρέπει το περιεχόμενο του καταλλήλως, κρύβοντας ουσιαστικά το Flash περιεχόμενο και προσφέροντας μια εναλλακτική αναγνωρίσιμη από το iPad μορφή.

Όπως δηλώνουν και οι εκπρόσωποι της NPR:

“Use the iPad’s browser to visit NPR.org, which will detect that it’s being viewed with Apple’s device and serve up a custom-built site. This means no trace of Adobe’s (ADBE) Flash, which is used to power graphics and media on the site.”

Αντίστοιχα και το Wall Street Journal θα έχει έτοιμη σε μερικές εβδομάδες την κύρια σελίδα του χωρίς Flash περιεχόμενο όταν θα γίνεται πρόσβαση μέσω iPad.

Βέβαια στην περίπτωση του Wall Street Journal, προχωρώντας κανείς βαθύτερα στο site θα διαπιστώσει πως υπάρχει ακόμα Flash περιεχόμενο, το οποίο είναι αναπόφευκτο καθώς μιλάμε για ένα πολύ μεγάλο site με βαθιά ενσωματωμένο το Flash περιεχόμενο – κυρίως video και διαφημίσεις.

Επίσης ακούγονται φήμες και για άλλους μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς που είναι σε διαδικασίες αλλαγής των site τους ώστε να είναι προσβάσιμα από το iPad, είτε αφαιρώντας τελείως το Flash περιεχόμενο, είτε φτιάχνοντας ειδική Flash-free έκδοση των site.

Ο άφιξη λοιπόν του iPad και το μεγάλο ενδιαφέρον από τους εκδοτικούς οίκους να προσφέρουν το περιεχόμενο τους για την νέα συσκευή της Apple, φαίνεται να γέρνει την ζυγαριά προς το μέρος της Apple όσον αφορά στην διαμάχη της με την Adobe σχετικά με την χρήση τεχνολογιών Flash.

Μάλιστα ένα καθοριστικό “χτύπημα” στο Flash της Adobe ήρθε μόλις δυο εβδομάδες πριν, όταν η αεροπορική εταιρεία Virgin America (μέλος του κολοσσού Virgin Group) αφαίρεσε πλήρως το Flash περιεχόμενο της από το site της ώστε να είναι προσβάσιμο σε χρήστες iPhone, δηλώνοντας πως είναι “Flash-free since 2010″ και στρέφοντας το ενδιαφέρον της στην τεχνολογία HTML 5 για την περαιτέρω ανάπτυξη του site της.

[via tipb, tuaw]

Συζήτηση στο forum: Apple iPad unveiled

About Γιώργος Αγκοπιάν

Born in Athens in 1971. He has attended many workshops in Professional Lighting, View and Middle Format Camera and High-end Digital Capture and Imaging Techniques, held by industry leader companies (Profoto, Sinar, Broncolor, Calumet, Mamiya, Leaf, Megavision, Betterlight, Kigamo) in Switzerland, Germany, Belgium, Holland and England. In Greece he has studied under Focus and E.S.P. schools of photography in the years 1993-1995. He has also studied Business Administration in the University of Piraeus (class of 1989) and speaks three languages appart from Greek: English (Cambridge Proficiency level), German and Italian (fluently).

Tags:




Comments are closed.