Η Apple απαντάει σχετικά με το σκάνδαλο υποκλοπής ηλεκτρονικών πληροφοριών (PRISM)


By
Posted on Monday June 17th, 2013 / 14:28

Apple-Prism

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να έχετε διαβάσει ή ακούσει για το σκάνδαλο με το PRISM, ένα πρόγραμμα της αμερικάνικης κυβέρνησης για την υποκλοπή ηλεκτρονικών πληροφοριών σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας του πλανήτη.

Η Apple σήμερα με τη σειρά της απαντά επίσημα στις κατηγορίες αυτές με μια επιστολή που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της.

Ακολουθεί το κείμενο:

Πριν δυο βδομάδες, όταν οι εταιρείες τεχνολογίας κατηγορούνταν για την αδιάκριτη κοινοποίηση δεδομένων των πελατών του με κυβερνητικές υπηρεσίες, η Apple ανακοίνωσε ξεκάθαρα: Ακούσαμε για πρώτη φορά για το πρόγραμμα ‘Prism’ της κυβέρνησης όταν ειδησεογραφικοί οργανισμοί μας ρώτησαν για αυτό στις 6 Ιουνίου. Δεν παρέχουμε σε καμία κυβερνητική υπηρεσία πρόσβαση στους servers μας και οποιαδήποτε τέτοια υπηρεσία ζητά περιεχόμενο σχετικά με τους πελάτες πρέπει να διαθέτει δικαστικό ένταλμα.

Όπως και άλλες εταιρείες, έχουμε ζητήσει από την κυβέρνηση των ΗΠΑ άδεια για να αναφέρουμε πόσες αιτήσεις λαμβάνουμε σχετικά με την εθνική ασφάλεια και πως τις διαχειριζόμαστε. Έχουμε εξουσιοδοτηθεί να μοιραζόμαστε μερικά από αυτά τα στοιχεία, και τα προσφέρουμε εδώ για λόγους διαφάνειας.

Από την 1 Δεκεμβρίου 2012 μέχρι τις 31 Μαΐου 2013 η Apple έλαβε μεταξύ 4000 και 5000 αιτήσεις από τις ΗΠΑ για δεδομένα πελατών. Μεταξύ 9000 και 10000 λογαριασμοί ή συσκευές προσδιορίστηκαν συγκεκριμένα σε αυτές τις αιτήσεις, οι οποίες προήλθαν από ομοσπονδιακές, πολιτειακές και τοπικές αρχές και συμπεριλάμβαναν τόσο ποινικές έρευνες όσο και θέματα εθνικής ασφαλείας. Η πιο συχνή μορφή αιτήσεων ήταν από την αστυνομία για την έρευνα ληστειών και άλλων εγκλημάτων, την αναζήτηση χαμένων παιδιών, την προσπάθεια εντοπισμού ασθενή με Αλτσχάιμερ ή την ελπίδα αποφυγής αυτοκτονιών.

Ανεξάρτητα από τις συνθήκες, η Νομική μας ομάδα αξιολογεί κάθε αίτηση και εάν κριθεί απαραίτητο ανακτούμε και παρέχουμε τη μικρότερη δυνατή σειρά πληροφοριών στις αρχές. Μάλιστα, μερικές φορές όταν βλέπουμε ανακρίβειες ή ασυνέπειες σε μια αίτηση αρνούμαστε να την ικανοποιήσουμε.

Η Apple πάντοτε έδινε προτεραιότητα στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών, και εξαρχής δεν συγκεντρώνουμε ή διατηρούμε πληθώρα προσωπικών λεπτομερειών για τους πελάτες μας. Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες πληροφοριών που δεν προσφέρουμε στις αρχές ή σε καμία άλλη ομάδα επειδή επιλέγουμε να μην τις διατηρούμε.

Για παράδειγμα, συζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω iMessage και FaceTime προστατεύονται από κρυπτογράφηση και μόνο ο αποστολέας και ο παραλήπτης μπορούν να τις διαβάσουν. Η Apple δεν μπορεί να αποκρυπτογραφήσει αυτά τα δεδομένα. Παρομοίως, δεν αποθηκεύουμε δεδομένα σχετικά με την τοποθεσία των πελατών, τις αναζητήσεις χαρτών ή αιτήσεις στο Siri σε καμία αναγνωρίσιμη μορφή.

Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να πετύχουμε την σωστή ισορροπία μεταξύ της ικανοποίησης των νομικών μας υποχρεώσεων και της προστασίας της ιδιωτικότητας των πελατών μας όπως αυτοί αναμένουν και το αξίζουν.

Πηγή: Macuser.gr

Σχολιασμός στο forum

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis




Comments are closed.