Money Well Spent #Samsung


By
Posted on Friday June 28th, 2013 / 10:49

Σύμφωνα με την Ace Metrix Inc (via BloombergBusinessweek), η τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Apple δεν έπεισε το τηλεοπτικό κοινό.

Ποια είναι η Ace Metrix Inc;

Μία συμβουλευτική εταιρεία που αναλύει την αποτελεσματικότητα των τηλεοπτικών διαφημίσεων μέσω δείγματος τουλάχιστον 500 ατόμων (!??!!?!).

Σύμφωνα λοιπόν με την Ace Metrix Inc η τελευταία τηλεοπτική διαφήμιση της Apple “μάζεψε” 489 πόντους στην κλίμακα της εταιρείας όταν ο Μ.Ο του ανταγωνισμού είναι 542 πόντους και με προηγούμενες καμπάνιες της Apple να ξεπερνούν τους 700 πόντους.

Υ.Γ Money Well Spent #Samsung

Ace Metrix™, the new standard in television analytics, today announced Samsung has joined its roster of advertising clients, subscribing to the Ace Metrix LIVE™ platform.

Το σχόλιο σας στο forum

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis




Comments are closed.