Μειώνονται οι πωλήσεις του iPad 2, η προτίμηση των καταναλωτών στρέφεται στα νέα iPad


By
Posted on Tuesday January 21st, 2014 / 10:55

iPad Air

Σημαντική μείωση στις πωλήσεις του iPad 2 παρατήρησε η Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), η οποία σε έκθεσή της υπογραμμίζει ότι τα νέα iPad Air και iPad mini που παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Τον Σεπτέμβριο του 2013 το iPad 2 αντιπροσώπευε το 22 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων iPad σύμφωνα με προηγούμενη έκθεση της CIRP ενώ τον Δεκέμβριο το ποσοστό αυτό έπεσε σε μόλις πέντε τοις εκατό. Την ίδια περίοδο το 9.7-inch iPad – iPad 4 και iPad Air – κατέλαβε την πλειοψηφία των πωλήσεων με ποσοστό 54 τοις εκατό ενώ το iPad mini (με σημαντικά προβλήματα στη διαθεσιμότητα του Retina iPad mini) σημείωσε ποσοστό 41 τοις εκατό.

cirp_ipad_sales_jan_2014

Η αλλαγή αυτή στην προτίμηση των καταναλωτών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Apple καθώς υπήρχε από την πρώτη στιγμή μια ουσιαστικά ανεξήγητη προτίμηση του κοινού στο iPad 2 παρόλο που κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα καλύτερα και φθηνότερα μοντέλα.

Σχολιασμός στο forum

[via MacRumors]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook




Comments are closed.