iTunes: Αντιμετώπιση ειδοποιήσεων που σχετίζονται με τη σύνδεση USB


By
Posted on Monday April 27th, 2015 / 18:19

itunes-usb-errors

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη χρήση του iPhone, του iPad ή του iPod touch με το iTunes, η επικοινωνία με τη συσκευή σας μέσω USB ενδέχεται να μη λειτουργεί σωστά.

Ενδέχεται να παρατηρήσετε ένα ή περισσότερα από τα εξής συμπτώματα όταν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή σας με το iTunes:

  • Εμφανίζεται ένα από τα εξής μηνύματα:
    • “Λήξη χρονικού ορίου iPhone” κατά το συγχρονισμό
    • Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα κατά το συγχρονισμό
    • Δεν είναι δυνατή η λειτουργία της συσκευής USB λόγω ανεπαρκούς τροφοδοσίας
    • “Αυτή η συσκευή μπορεί να λειτουργήσει ταχύτερα” αν τη συνδέσετε σε μια θύρα USB υψηλότερης ταχύτητας
    • Σφάλμα 9 ή σφάλμα 2001–2011 του iTunes κατά την ενημέρωση ή την επαναφορά
  • Η συσκευή σας αποσυνδέεται απρόσμενα από τον υπολογιστή κατά το συγχρονισμό
 Έλεγχος συνδέσεων

Ακολουθήστε τα εξής βήματα για να ελέγξετε τη σύνδεση μεταξύ της συσκευής και του υπολογιστή σας. Ενδεχομένως να χρειαστεί να ολοκληρώσετε μόνο ένα από αυτά τα βήματα για να λύσετε το πρόβλημα, επομένως θα πρέπει να ελέγχετε τη σύνδεσή σας μετά από κάθε βήμα

  1. Ελέγξτε αν η σύνδεση μεταξύ της συσκευής και του υπολογιστή έχει φύγει από τη θέση της ή αν έχει αποσυνδεθεί.
    Αποσυνδέστε το καλώδιο που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση της συσκευής iOS από τη θύρα USB του υπολογιστή σας και συνδέστε το ξανά. Στη συνέχεια, αποσυνδέστε το από τη συσκευή iOS και συνδέστε το ξανά.
  2. Αφαιρέστε τυχόν πακέτα μπαταριών ή θήκες άλλων κατασκευαστών από τη συσκευή και βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο USB συνδέεται απευθείας στη θύρα της συσκευής.
  3. Αν το καλώδιο Lightning ή το καλώδιο 30 ακίδων που χρησιμοποιείτε είναι συνδεδεμένο σε θύρα που βρίσκεται στο πληκτρολόγιο, στην οθόνη ή σε έναν κόμβο USB, δοκιμάστε να το συνδέσετε απευθείας σε μια θύρα USB του υπολογιστή.
  4. Κλείστε τυχόν εφαρμογές αναπαράστασης (όπως οι Parallels ή VMWare).
    Αυτές οι εφαρμογές ενδέχεται να επηρεάζουν τη δυνατότητα του υπολογιστή σας να επικοινωνεί μέσω USB, αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένες ή ενημερωμένες. Αν το πρόβλημα λυθεί με αυτό το βήμα, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή της εφαρμογής για να δείτε αν υπάρχει κάποια διαθέσιμη ενημέρωση.
  5. Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας.
  6. Επανεκκινήστε το iPhone, iPad ή iPod touch σας.
  7. Αν στη συσκευή σας iOS εμφανίζεται η οθόνη “Σύνδεση με το iTunes”, επαναφέρετε τη συσκευή σαςκαι, στη συνέχεια, επαναφέρετέ τη στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
  8. Αν χρησιμοποιείτε κάποιο αξεσουάρ ή καλώδιο άλλου κατασκευαστή για να συνδέσετε τη συσκευή σας, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα καλώδιο Apple.
  9. Ενημερώστε το iTunes στην πιο πρόσφατη έκδοση, αν δεν το έχετε κάνει ήδη.
  10. Αποσυνδέστε όλες τις συσκευές USB από τον υπολογιστή σας, εκτός από το πληκτρολόγιο και το ποντίκι. Στη συνέχεια, συνδέστε ξανά τη συσκευή iOS. Αν λυθεί το πρόβλημα, συνδέστε ξανά τις υπόλοιπες συσκευές USB μία προς μία. Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή iOS αναγνωρίζεται από τον υπολογιστή κάθε φορά που προσθέτετε μια συσκευή.

Αν το πρόβλημα λυθεί με κάποιο από αυτά τα βήματα, αλλά παρουσιαστεί ξανά αργότερα, βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο συνδέετε τη συσκευή σας. Για παράδειγμα, ελέγξτε αν έχετε συνδέσει τη συσκευή σε κάποιο αξεσουάρ ή αν χρησιμοποιήσατε ένα συγκεκριμένο καλώδιο που προκάλεσε ξανά το πρόβλημα.

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis




Comments are closed.