Jason Snell: «Αγενής» η χρήση Material Design της Google στις εφαρμογές για iOS


By
Posted on Saturday May 28th, 2016 / 19:14

google-material-design-ios-apps

Ο Jason Snell, πρώην διευθυντής σύνταξης του Macworld, προέβη στη συγγραφή ενός ενδιαφέροντος άρθρου στο οποίο επιπλήττει την Google για τη χρήση του Material Design στα iOS apps. Με απλά λόγια, η Google αγνοεί όλες τις αρχές του iOS όσον αφορά το design και δημιουργεί εφαρμογές για iPhone και για iPad που μοιάζουν επακριβώς με τις αντίστοιχες που υπάρχουν στο Android.

O Snell υποστηρίζει στο άρθρο του ότι η Google δρα σαν τη Microsoft στις αρχές της δεκαετίας του 1990 όταν αυτή δημιουργούσε εφαρμογές για Mac η εμφάνιση και η συμπεριφορά των οποίων ακολουθούσε τις αρχές των Windows.

Ας παρακολουθήσουμε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:

 «Το να συμμετέχεις με τις εφαρμογές σου σε ένα λειτουργικό σύστημα άλλης εταιρείας σημαίνει αυτομάτως ότι θα πρέπει να προσαρμοστείς στις αρχές του design που αυτό προβάλλει. Το να εισάγεις ένα design από διαφορετικό λειτουργικό είναι σαν να απαιτεί ένας Αμερικανός να ταξιδέψει μακριά από την πατρίδα του και να αξιώνει όλοι να μιλούν αγγλικά και να δέχονται τα δολάρια ΗΠΑ, ως μέσο συναλλαγής».

Συμπληρώνει, μάλιστα, ότι ίσως η Google να θέλει να προσφέρει στους χρήστες συσκευών iOS μια “άποψη” από το Android, με την ελπίδα ότι κάποιοι από αυτούς μελλοντικά θα πραγματοποιήσουν στροφή προς το λειτουργικό σύστημα της Google.

Είναι γενικώς παραδεκτό ότι τα Google apps δεν ακολουθούν το design που προωθεί το iOS, ενώ αν είστε χρήστης iOS συσκευών εύκολα θα διαπιστώσετε ότι τα apps με Material Design δείχνουν σαν “ημιτελή”.

Διαφωνείτε ή συμφωνείτε με την άποψη του Jason Snell; Αφήστε το σχόλιο σας στο forum




Comments are closed.