Αναβάθμιση του iPad Pro 9.7 ιντσών από iOS 9.3 ή 9.3.1 σε iOS 9.3.2 ή νεότερη έκδοση


By
Posted on Friday June 10th, 2016 / 12:58

Όταν ενημερώνετε το iPad Pro 9.7 ιντσών σε iOS 9.3.2 ή νεότερη έκδοση, ενδέχεται να εμφανιστεί ένα αίτημα για να απενεργοποιήσετε τη συσκευή σας ή για να αποσυνδέσετε το καλώδιο Lightning σε USB για 10 δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ολοκληρώσετε την ενημέρωση ή την ανάκτηση. Όταν ενημερωθεί το iPad, ενδέχεται να πρέπει να ρυθμίσετε ξανά την ώρα.

ipad_pro-9_7_inch-ios_9_3_2-error_56

Ασύρματη ενημέρωση

  • Προσπαθήστε να ενημερώσετε το iPad.
  • Εάν εμφανιστεί μία από τις παραπάνω οθόνες, αποσυνδέστε το καλώδιο Lightning σε USB από το iPad. Εάν η συσκευή δεν τροφοδοτείται με ρεύμα, κρατήστε πατημένο το κουμπί ύπνου/αφύπνισης για ένα-δύο δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, αφήστε το.
  • Περιμένετε 10 δευτερόλεπτα.
  • Συνδέστε το καλώδιο Lightning σε USB στο iPad και, στη συνέχεια, συνδέστε το καλώδιο στο ρεύμα.
  • Όταν το iPad ενεργοποιηθεί, βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι σωστές. Εάν η ώρα είναι λανθασμένη, ρυθμίστε την πάλι.
  • Πατήστε Ρυθμίσεις > Γενικά > Ενημέρωση λογισμικού και, στη συνέχεια, πατήστε “Εγκατάσταση” για να ολοκληρώσετε την ενημέρωση.Διατηρήστε τη συσκευή σας συνδεδεμένη στο ρεύμα, μέχρι να ολοκληρωθεί η ενημέρωση.


Ενημέρωση με χρήση iTunes

  • Προσπαθήστε να ενημερώσετε το iPad.
  • Εάν εμφανιστεί μία από τις παραπάνω οθόνες, αποσυνδέστε το iPad από τον υπολογιστή σας.
  • Περιμένετε 10 δευτερόλεπτα.
  • Συνδέστε πάλι το iPad στον υπολογιστή σας.Όταν εμφανιστεί Άγνωστο σφάλμα (9) στο iTunes, πατήστε OK.
    Πατήστε “Ενημέρωση” στο iTunes για να ολοκληρώσετε την ενημέρωση.Διατηρήστε τη συσκευή σας συνδεδεμένη στο ρεύμα,
  • μέχρι να ολοκληρωθεί η ενημέρωση.

Εάν εμφανιστεί το σφάλμα 56 και το iPad Pro (9,7 ίντσες) τεθεί σε λειτουργία ανάκτησης

  • Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής iTunes.
  • Συνδέστε το iPad στον υπολογιστή σας με ένα καλώδιο Lightning σε USB.
  • Ανοίξτε το iTunes και επιλέξτε το iPad σας.
  • Όταν δείτε την επιλογή ανάκτησης ή ενημέρωσης στο iTunes, επιλέξτε “Ενημέρωση”. Το iTunes θα προσπαθήσει να εγκαταστήσει ξανά το iOS και να ανακτήσει το iPad σας χωρίς να διαγράψει τα δεδομένα σας.
  • Όταν εμφανιστεί μία από τις παραπάνω οθόνες, αποσυνδέστε το καλώδιο Lightning σε USB από το iPad.
  • Περιμένετε 10 δευτερόλεπτα.
  • Συνδέστε πάλι το iPad στον υπολογιστή σας.
  • Όταν εμφανιστεί Άγνωστο σφάλμα (9) στο iTunes, πατήστε OK.
  • Όταν το iTunes σας ζητήσει να κάνετε πάλι ενημέρωση ή ανάκτηση, επιλέξτε “Ενημέρωση”.Διατηρήστε τη συσκευή σας συνδεδεμένη στο ρεύμα, μέχρι να ολοκληρωθεί η ενημέρωση.

Εάν το iPad φαίνεται να κάνει ενημέρωση, αλλά παραμένει σε λειτουργία ανάκτησης, πρέπει να επιλέξετε “Ανάκτηση” στο iTunes. Κατά την ανάκτηση, το iTunes διαγράφει τα δεδομένα της συσκευής σας και εγκαθιστά το πιο πρόσφατο λογισμικό iOS. Μετά την ανάκτηση του iPad σας, μπορείτε να το ρυθμίσετε από ένα εφεδρικό αντίγραφο.

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis

Tags: , ,




Comments are closed.