Το σύστημα της AdMob έδινε την επιλογή σε πολλούς developers να προσφέρουν τις εφαρμογές τους στο κοινό εντελώς δωρεάν, κερδίζοντας από τα ποσοστά των διαφημίσεων. Πάρα πολλοί από τους developers διαπίστωσαν ότι αυτό το μοντέλο αποδίδει καλύτερα σε βάθος χρόνου συγκριτικά με την κλασσική τακτική της πώλησης των εφαρμογών, γιατί οι διαφημίσεις συνεχίζουν να τρέχουν και να αλλάζουν με το καιρό, ενώ μια εφαρμογή που θα αγοραστεί… δεν ξαναγοράζεται.
Τον τελευταίο καιρό δίνεται μια απίστευτη μάχη για το ποιός από τους τρεις μεγάλους (Google, Yahoo και Microsoft) θα κυριαρχήσει στην πλατφόρμα της κινητής τηλεφωνίας. Η αύξηση της χρήσης του Internet από τα κινητά τηλέφωνα είναι ραγδαία τα τελευταία χρόνια και οι προοπτικές κερδών αντίστοιχες. Οι έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι οι διαφημίσεις στα κινητά τηλέφωνα θα ξεπεράσουν στο μέλλον αυτές του συμβατικού Internet.
Η AdMob είναι μια ακόμα εταιρία έκπληξη που ξεκίνησε από τον Omar Hamoui, όταν αυτός ήταν φοιτητής στο University of Pennsylvania, μόλις 3,5 χρόνια πριν. Αρχικά πουλούσε web links, αλλά τα πάντα άλλαξαν όταν βγήκε στην αγορά το iPhone. Προσάρμοσε την εφαρμογή επάνω στο iPhone και η επιτυχία ήταν θέμα χρόνου.
Όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, οι εταιρίες αναφέρουν ότι η συμφωνία θα ολοκληρωθεί αρκεί να κλείσουν κάποιες εκρεμμότητες, αλλά και οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει στην εξαγορά. Όλα είναι θέμα χρόνου και η Google δείχνει έτοιμη να κυριαρχήσει και στης διαφημίσεις στην κινητή τηλεφωνία.
[via AdMob]