Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

iPod touch is the Base of Next Gen iPhone Users


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα

#1   epaminos

epaminos

    iPH Contributor

  • 1.546 μηνύματα
  • Twitter:@epaminos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air 2 +4G
  • GameCenter:epaminos

Δημοσίευση 07/12/2009 - 19:53

Μία πρόσφατη έρευνα του blog Flurry μας πληροφορεί ότι η Apple χρησιμοποιεί το iPod touch ως βάση για να δημιουργήσει την επόμενη γενιά χρηστών iPhone.

Αναρτημένη εικόνα


"Και καθώς ολόκληρη η παγκόσμια σκηνή παρακολουθεί με θαυμασμό το iPhone, το iPod Touch αποτελεί από μόνο του την μεγαλύτερη βάση της επόμενης γενιάς χρηστών του iPhone, θέτοντας έτσι την Apple πανέτοιμη για την επόμενη ημέρα στην αγορά των smartphones. Kaι με όρους Life Stage Marketing, την πρακτική προσέλκυσης διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, η Apple χρησιμοποιεί το iPod Touch ως μέσο διείσδυσης στους προέφηβους και έφηβους, πολύ πριν αποκτήσουν το πρώτο τους τηλέφωνο (είναι ακριβώς η ίδια στρατηγική marketing που χρησιμοποιούν τα McDonalds με το Happy Meal).

Κι ενώ οι σημερινοί iPod Touch χρήστες είναι ηλικίας 5 ετών και άνω, έχουν ήδη iTunes accounts, έχουν αποθηκευμένες επαφές, εκατοντάδες εγκατεστημένες εφαρμογές και τραγούδια, και φυσικά χειρίζονται καθημερινά το iPhone OS user interface."


Μετά από την ανάλυση περισσοτέρων από 3.000 εφαρμογών, 45 εκατομμυρίων καταναλωτών και 4 πλατφόρμων, το Flurry καταλήγει ότι οι χρήσεις του iPod touch έχουν ανέβει 4 ποσοστιαίες μονάδες τους τελευταίους 6 μήνες, σε σχέση με το iPhone και το Android. Και φυσικά τα ποσοστά του iPhone ανέβηκαν και αυτά, αλλά με μικρότερο ρυθμό.

[Via flurry]

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   adenadoume

adenadoume

    iPH Addict

  • 610 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/12/2009 - 22:39

Ο τίτλος που έδωσε η Flurry μ' άρεσε: “Apple’s Weapon of Mass Consumption: iPod Touch” :lol:
Η Flurry παρεπιπτόντως είναι αξιόπιστη εταιρεία Market Research με ειδίκευση σε mobile analytics
Ήθελα απλά να ενισχύσω με 2-3 στοιχεία που βρήκα διαβάζοντας για το θέμα:

Η έρευνα της Flurry αφορά το διάστημα Ιουνίου-Νοεμβρίου 2009 και έγινε σε ένα δείγμα 3.000 εφαρμογών (που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως από 45 εκ. άτομα) ανάμεσα στα λειτουργικά iPhone OS (iPhone και iPod Touch), Google Android, BlackBerry και Java ME.
Η εταιρεία παρακολούθησε πάνω από 15 εκατομμύρια χρήσεις κινητών τηλεφώνων (end user sessions) με την χρήση του Flurry analytics software στις συσκευές αυτές.

Πρώτη διαπίστωση της έρευνας της Flurry ήταν πως οι χρήσεις κινητών συσκευών τις οποίες παρακολουθεί, αυξήθηκαν από 150 εκατομμύρια σε σχεδόν 400 εκ.
Το μερίδιο χρήσης του iPod Touch στο σύνολο ανέβηκε από 31% σε 35% ενώ του iPhone μειώθηκε από 57% σε 50%.
Έτσι αν και είχαμε αύξηση των χρηστών iPhone από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο, το μερίδιο του iPhone στην χρήση κινητών μειώθηκε σε σχέση τόσο με το iPod Touch όσο και με το Android (το οποίο και είχε αύξηση στην χρήση κατά 4% την ίδια περίοδο)

Στα συμπεράσματα της η Flurry λοιπόν, ονομάζοντας το iPod Touch “Apple’s Weapon of Mass Consumption” εκτιμά κατ'αρχήν πως από τα 58 εκατομμύρια συσκευές με iPhone OS, το 40% είναι iPod Τouch (να θυμίσω εδώ πως η Apple δεν δίνει αναλυτικά στοιχεία πωλήσεων ανά συσκευή)

Α) Έτσι το πρώτο συμπέρασμα είναι πως ουσιαστικά το iPod Touch προστατεύει το iPhone από τον ανταγωνισμό (στην κινητή τηλεφωνία)

Β) Το δεύτερο - και πολύ σημαντικό συμπέρασμα έχει να κάνει με την ηλικία των χρηστών και ιδιαίτερα του iPod Touch το οποίο βασίζεται στο είδος της χρήσης των συσκευών - όπου το iPod Touch επικράτησε στην χρήση για παιχνίδια

Αναρτημένη εικόνα

Συκεκριμένα το μερίδιο του iPod Touch για χρήση παιχνιδιών ανέβηκε από 6% σε 49% (στην χρήση για social networking είχε αύξηση από 2% σε 42%) ξεπερνώντας το iPhone και φυσικά το Android, οδηγώντας στο συμπέρασμα πως μεγάλο ποσοστό χρηστών iPod Touch δεν είναι σε θέση (λόγω του νεαρού της ηλικίας) να είναι κάτοχοι iPhone

H Flurry λοιπόν πιστεύει πως η επένδυση της Apple στο iPod Touch έχει μακροπρόθεσμα μεγαλύτερη στρατηγική σημασία από το να επενδύσει στο ίδιο το iPhone.
Το επιχείρημα είναι πως η Apple μπορεί να εισάγει τους νέους χρήστες από μικρή ηλικία με το iPod Touch και να τους προετοιμάσει/κρατήσει και ως χρήστες iPhone αργότερα.

Εδώ πρέπει να επισημάνω μια μικρή ανακρίβεια στην μετάφραση. Η Flurry δεν αναφέρει πως οι χρήστες iPod Touch είναι από 5 χρόνων και άνω αλλά:
Οι νεαροί σε ηλικία σήμερα χρήστες iPod Touch δεν έχουν ακόμα iTunes accounts, ούτε χρησιμοποιούν το iPod Touch για αποθήκευση προσωπικών επαφών και δεδομένων, αλλά αυτό θα συμβεί μετά από μια πενταετία, οπότε και θα είναι έτοιμοι για την μετάβαση στο iPhone και να γίνουν πλήρως πελάτες της Apple, αγοράζοντας μουσική και εφαρμογές από το iTunes Store και αξιοποιώντας στο μέγιστο το "γνώριμο" λειτουργικό iPhone OS και ως πελάτες κινητής τηλεφωνίας.
Η αφοσίωση (loyalty) στην μάρκα των νεαρών χρηστών και το κόστος μεταστροφής-μετάβασης (switching costs) σε συσκευή κινητής τηλεφωνίας αργότερα, επιτρέπει στην Apple να χρησiμοποιήσει το iPod Touch ως πύλη εισόδου για το iPhone.

[via appleinsider, Loopinsight]

Τελευταία επεξεργασία από: adenadoume, 07/12/2009 - 22:48





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)