Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Apple is bringing back the “Think Different” campaign?


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 10/12/2009 - 09:00

Μετά από μια νέα πατέντα της Apple υπάρχουν οι φήμες ότι πιθανόν η Apple θα επαναφέρει την καμπάνια με το μότο “Think Different”

H καμπάνια εικάζεται ότι θα χρησιμοποιηθεί για την προώθηση του πολυαναμενόμενου Apple tablet. To patentlyapple.com αναφέρει χαρακτηριστικά:

On December 8, 2009, the US Patent & Trademark Office published Apple’s new trademark application for Think Different under application 77882684. Apple’s application makes note that Think Different was used as early as September 28, 1997. In 1997 there wasn’t an iPod and this may be one of the main reasons for Apple’s new trademark application for Think Different. However, Apple’s International Classification 009 now covers the iPod under MP3 audio players in addition to generically covering “Portable and handheld digital electronic devices” so as to cover any future tablet Apple may be contemplating in the future. Is Apple gearing up for something?

Η Apple πρόσφατα παρουσίασε την αναβαθμισμένη σειρά των iMac με μοντέλα των 21.5 και 27 ιντσών, στων οποίων τη συσκευασία υπάρχει η φράση “Macintosh. Think Different” ενώ μέχρι τα παλαιότερα μοντέλα υπήρχε απλά γραμμένη η διεύθυνση της ιστοσελίδας τους.

Αναρτημένη εικόνα


Aρχικά, η διαφημιστική καμπάνια “Think Different” είχε προβληθεί το 1997 και θεωρείται κορυφαία στο είδος της. Απεικονίζει πολλές διάσημες προσωπικότητες που άλλαξαν το κόσμο με το δικό τους τρόπο ενώ απαγγέλεται το εξής κείμενο:

Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They push the human race forward. And while some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Μπορείτε να δείτε την αυθεντική διαφήμιση παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=WyGT2F74p_A


Οι χρήστες mac ίσως δεν γνωρίζουν ότι στο εικονίδιο της εφαρμογής TextEdit υπάρχει γραμμένο πάνω το κείμενο της διαφήμισης “Think Different

Αναρτημένη εικόνα


[via 9to5Mac, iClarified]
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   adenadoume

adenadoume

    iPH Addict

  • 610 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/12/2009 - 18:18

Αν και είμαι φαν της Apple χρόνια, έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα από το 1984, ακόμα και η ίδια η Apple

Βέβαια χαίρομαι που στόχος της Apple είναι να καινοτομεί και να παρουσιάζει προίόντα που αλλάζουν τα δεδομένα (από το πως ακούμε μουσική έως τον τρόπο που θα διαβάζουμε μελλοντικά) πιστεύω πως την ιδεολογία του think different την... πρόδωσε με τις πολιτικές της σχετικά με το iPhone (δεν αναφέρομαι μόνο στο jailbreak φυσικά)

Ως χρήστης Mac και iPhone αισθάνομαι πως έχω δύο Apple απέναντί μου, μία την πρωτοπόρο Apple στον τομέα των υπολογιστών που δεν σταματάει να μας εκπλήσσει και μία άλλη Apple που συμπεριφέρεται όπως το κατεστημένο το οποίο κατηγορεί σε ότι αφορά το iPhone, όπου παίζονται διάφορες συμφωνίες/παιχνίδια για την διάθεση του παγκοσμίως και ακόμα περισσότερο με την πολιτική του App Store το οποίο και αυτό έχει γίνει το κατεστημένο στον χώρο της αγοράς εφαρμογών και παιχνιδιών. Και η αλλαγή στάσης της Apple δεν άλλαξε όταν έκανε την τρομακτική (και οικονομικά) επιτυχία με το iPod παλαιότερα, αλλά με τη κυκλοφορία του iPhone - όπου κατ'αρχήν έδειξε ότι όταν έρχεται η ώρα για συνεργασίες δεν "πάιζει" καθόλου καλά με τους άλλους φορείς, και επίσης έδειξε - και λόγω της επιτυχίας του iPhone - τάσεις για κυριαρχία του iPhone και μαζί του App Store στην αγορά. H Apple και η φιλοσοφία του think different δεν ήταν ποτέ για κυριαρχία, ήταν πάντα για πρωτοποριακές ιδέες και ο στόχος ήταν να πουλάει ποιότητα και design σε υψηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό (το γνωστό Apple tax) και όχι ποσότητες με σκοπό να κατακτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς...

Εξακολουθώ βέβαια να έχω ελπίδες καθώς το 2010 θα φέρει αρκετές τεχνολογικές αλλαγές και πιστεύω πως στον τομέα της πρωτοπορίας η Apple θα συνεχίσει να μας εκπλήσσει, αλλά η αναβίωση του "Think Different" σαν καμπάνια θα είναι απλά άλλη μια "κοινή" διαφημιστική καμπάνια, που ίσως θυμίσει κάποια πράγματα στους παλαιότερους και βάλει σε σκέψεις κάποιους νεότερους.

Τελευταία επεξεργασία από: adenadoume, 10/12/2009 - 18:21





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες