Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Crysis on iPhone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 30/12/2009 - 11:41

Πριν από μερικές ημέρες δημοσιεύσαμε ένα demo video του Unreal 3 engine στο iPod Touc/iPhone 3GS. Σήμερα σας έχουμε κάτι καλύτερο...

Ο Steve Perlman, CEO του OnLive, παρουσίασε ένα video demo του Crysis στο iPhone! Το Crysis είναι ένα πολύ απαιτητικό game το οποίο γονατίζει ακόμα και σύγχρονα συστήματα H/Y... πως είναι δυνατόν να τρέχει στο iPhone; Η απάντηση είναι "χρησιμοποιώντας τους gameservers της OnLive".

http://www.youtube.com/watch?v=IoRRiMDq5r0


Παρακολουθήστε ολόκληρη την παρουσιάση (48 min): link
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   mithra

mithra

    iPH Addict

  • 801 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 30/12/2009 - 12:05

you must be kidding me!! :o

#3   Jimaaras

Jimaaras

    iPH Addict

  • 731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2009 - 12:28

WoW thanks iphonehellas

#4   mithra

mithra

    iPH Addict

  • 801 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 30/12/2009 - 12:58

Τελικά βλέποντας το 48λεπτο βίντεο ψιλοαπογοητεύτηκα στις εξής φράσεις:

Η υπηρεσία (γιατί για υπηρεσία πρόκειται) θα είναι διαθέσιμη σε ακτίνα 1000 μιλίων εντός ΗΠΑ.

Επίσης σχετικά με το ποστ
ps: Η παρουσίαση δεν αφορά το crysis αλλά απλώς ήταν ένα παράδειγμα παιχνιδιού που επέδειξαν.
Στην πραγματικότητα αφορά ΟΛΑ τα παιχνίδια που κυκλοφορούν,
απλώς αντί να έχεις την κονσόλα και να κατεβάζεις το παιχνίδι, χρησιμοποιείς τους σερβερς της εταιρείας για να το τρέξουν αυτοί για σένα και εσύ να παίζεις ουσιαστικά στην διαδραστική προβολή του παιχνίδιού στον browser.
Τέλειο concept πάντως.
Η πειρατεία εξαλείφεται αφού δε χρειάζεται κονσόλα ενώ τα παιχνίδια έχουν τα καλύτερα γραφικά που πρέπει να έχεις τουλάχιστον τον καλύτερο alienware για να τα παίξεις.
Σχετικά με τα 80ms latency που αναφέρθηκαν για σταθερές συνδέσεις και τα 150 για 3G (πάντα για Αμερική) ειλικρινά ελπίζω να υπάρξει πρόνοια και για κατά Ευρώπη μεριά..




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες