Μετάβαση στο περιεχόμενο

Φωτογραφία
- - - - -

Apple Banned Adobe Flash Cross Compiler Due to Multi-Tasking?

• Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
36 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

iPH Admin

• 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 10/04/2010 - 12:47

Η απόφαση της Apple να αλλάξει κάποιους από τους όρους του iPhone Developer Program License Agreement, όσον αφορά τους cross compilers, αναδημοσιεύτηκε εκτεταμένα στο διαδίκτυο. Η παράγραφος για την οποία έγινε τόσος ντόρος είναι η 3.3.1. Οι αλλαγές παρουσιάζονται παρακάτω:

Πριν

3.3.1 — Applications may only use Documented APIs in the manner prescribed by Apple and must not use or call any private APIs.

Μετά

3.3.1 — Applications may only use Documented APIs in the manner prescribed by Apple and must not use or call any private APIs. Applications must be originally written in Objective-C, C, C++, or JavaScript as executed by the iPhone OS WebKit engine, and only code written in C, C++, and Objective-C may compile and directly link against the Documented APIs (e.g., Applications that link to Documented APIs through an intermediary translation or compatibility layer or tool are prohibited).

Η αλλαγή στην παράγραφο 3.3.1 ουσιαστικά απαγορεύει την χρήση των cross-compilers όπως το επερχόμενο Flash-to-iPhone compiler του νέου Adobe Flash Professional CS5 αλλά και τα MonoTouch, Titanium, PhoneGap, Unity3D κ.α

Η απόφαση της Apple δημιούργησε κάποιες μικρές εντάσεις στην κοινότητα των προγραμματιστών ωστόσο ο μεγάλος χαμένος από αυτή την αλλαγή δεν είναι άλλος από την Adobe. Η αντίδραση της Adobe, "δια στόματος" του ημί-επίσημου blog της TheFlashBog, μαρτυράει το πόσο πλήγεται η Adobe από την απαγόρευση αυτή - ας μην ξεχνάμε πως ένα από τα πολυδιαφημιζόμενα features του CS5 ήταν ακριβώς το Flash-to-iPhone compiler:

By Lee Brimelow (Platform Evangelist at Adobe focusing on the Flash, Flex, and AIR developer communities)

[Adobe would like me to make it clear that the opinions below are not the official views of the company and are entirely my own.]

By now you have surely heard about the new iPhone 4.0 SDK language that appears to make creating applications in any non-Apple-approved languages a violation of terms. Obviously Adobe is looking into this wording carefully so I will not comment any further until there is an official conclusion.

[Sentence regarding Apple's intentions redacted at request from Adobe]. This has nothing to do whatsoever with bringing the Flash player to Apple’s devices. That is a separate discussion entirely. What they are saying is that they won’t allow applications onto their marketplace solely because of what language was originally used to create them. This is a frightening move that has no rational defense other than wanting tyrannical control over developers and more importantly, wanting to use developers as pawns in their crusade against Adobe. This does not just affect Adobe but also other technologies like Unity3D.

I am positive that there are a large number of Apple employees that strongly disagree with this latest move. Any real developer would not in good conscience be able to support this. The trouble is that we will never hear their discontent because Apple employees are forbidden from blogging, posting to social networks, or other things that we at companies with an open culture take for granted.

Adobe and Apple has had a long relationship and each has helped the other get where they are today. The fact that Apple would make such a hostile and despicable move like this clearly shows the difference between our two companies. All we want is to provide creative professionals an avenue to deploy their work to as many devices as possible. We are not looking to kill anything or anyone. This would be like us putting something in our SDK to make it impossible for 3rd-party editors like FDT to work with our platform. I can tell you that we wouldn’t even think or consider something like that.

Many of Adobe’s supporters have mentioned that we should discontinue the Creative Suite products on OS X as a form of retaliation. Again, this is something that Adobe would never consider in a million years. We are not looking to abuse our loyal users and make them pawns for the sake of trying to hurt another company. What is clear is that Apple most definitely would do that sort of thing as is evidenced by their recent behavior.

Personally I will not be giving Apple another cent of my money until there is a leadership change over there. I’ve already moved most of my book, music, and video purchases to Amazon and I will continue to look elsewhere. Now, I want to be clear that I am not suggesting you do the same and I’m also not trying to organize some kind of boycott. Me deciding not to give money to Apple is not going to do anything to their bottom line. But this is equivalent to me walking into Macy’s to buy a new wallet and the salesperson spits in my face. Chances are I won’t be buying my wallets at Macy’s anymore, no matter how much I like them.

Now let me put aside my role as an official representative of Adobe for a moment as Speaking purely for myself, I would look to make it clear what is going through my mind at the moment. Go screw yourself Apple.

Οι native iPhone developers φαίνεται δικαιολογούν την απόφαση της Apple καθώς η νέα λειτουργία multitasking που παρουσιάστηκε στο iPhone OS 4.0 είναι αρκετά περίπλοκη ώστε να προσωμοιωθεί σωστά από τους cross-compilers.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το Appleinsider:

"The system will now be evaluating apps as they run in order to implement smart multitasking. It can't do this if apps are running within a runtime or are cross compiled with a foreign structure that doesn't behave identically to a native C/C++/Obj-C app," according to AppleInsider.

Θα θέλαμε να ακούσουμε και τις γνώμες των Ελλήνων iPhone developer πάνω στο θέμα εφόσον έχουν στα χέρια τους το iPhone OS 4.0 SDK και μπορούν να εκφέρουν μία εμπεριστατωμένη άποψη.
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   ecos

ecos

iPH newbie

• 1 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 10/04/2010 - 17:49

Πολύ κακό. Συρικνώνει την πλατφόρμα της η Apple μόνο και μόνο λόγω της κόντρας με την Adobe?
Αν υπάρχει ΕΝΑΣ τρόπος να φτιαχτούν εύκολα κάποιες business λύσεις για iPhone και να χρησιμοποιηθεί ως ελαφρύ τερματικό ενημέρωσης/data entry/κλπ αυτός είναι με το MonoTouch.
Ας ευχηθούμε όλοι οι MonoTouch developers να βρεθεί άκρη...

#3   computeras

computeras

Advanced Member

• 916 μηνύματα
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 10/04/2010 - 22:22

Αυτό γίνεται μεν για την Adobe αλλά από την άλλη προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις mac υπολογιστών. Πραγματικά είναι πολύ εκνευριστικό το πόσο "κλειστή" προσπαθεί να είναι η Apple. Με κάτι τέτοιες κινήσεις πιστεύω πως απωθεί κόσμο από το να ασχοληθεί με τα προϊόντα της παρά παρακινεί.

#4   jwr

jwr

iPH Contributor

• 1.090 μηνύματα
  • Twitter:@jwr_
  • Κινητό: iPhone 3GS
  • GameCenter:jwr_p

Δημοσίευση 11/04/2010 - 11:34

Εξοργίστηκε εργαζόμενος της Adobe!

Adobe Employee: Go Screw Yourself, Apple

Σε ένα πρόσφατο άρθρο του The Flash Blog ο Evangelist Lee Brimelow έγραψε για την αλλαγή της Apple στους όρους του SDK και μίλησε αρκετά σκληρά στην Apple.

Ένα κομμάτι από το άρθρο

“This has nothing to do whatsoever with bringing the Flash player to Apple’s devices. That is a separate discussion entirely. What they are saying is that they won’t allow applications onto their marketplace solely because of what language was originally used to create them. This is a frightening move that has no rational defense other than wanting tyrannical control over developers and more importantly, wanting to use developers as pawns in their crusade against Adobe. This does not just affect Adobe but also other technologies like Unity3D.”

O Brimelow σίγουρα δεν μιλάει εκ μέρους όλης της εταιρείας αλλά είναι μια πάρα πολύ δυνατή επίθεση στην Apple.
Στην τελευταία παράγραφο ο Brimelow μιλάει πολύ σκληρά αλλά ξεκαθαρίζει ότι μιλάει μόνος του και όχι ως εκπρόσωπος της Adobe:

“Now let me put aside my role as an official representative of Adobe for a moment as I would look to make it clear what is going through my mind at the moment. Go screw yourself Apple.”

Και τώρα έρχεται η απάντηση από την Apple και συγκεκριμένα από τον ίδιο τον Steve Jobs που απαντάει σε email του developer του Greg Slepak:

GREG:

Hi Steve,

Lots of people are pissed off at Apple’s mandate that applications be “originally written” in C/C++/Objective-C. If you go, for example, to the Hacker News homepage right now:

http://news.ycombinator.com/

You’ll see that most of the front page stories about this new restriction, with #1 being: “Steve Jobs Has Just Gone Mad” with (currently) 243 upvotes. The top 5 stories are all negative reactions to the TOS, and there are several others below them as well. Not a single positive reaction, even from John Gruber, your biggest fan.

I love your product, but your SDK TOS are growing on it like an invisible cancer.

Sincerely,
Greg

STEVE:

We think John Gruber’s post is very insightful and not negative:

http://daringfirebal...ged_section_331

Steve

GREG:

Sorry. I didn’t catch that post, but I finished it just now.

I still think it undermines Apple. You didn’t need this clause to get to where you are now with the iPhone’s market share, adding it just makes people lose respect for you and run for the hills, as a commenter to that article stated:

“So what Apple does not want is for some other company to establish a de facto standard software platform on top of Cocoa Touch. Not Adobe’s Flash. Not .NET (through MonoTouch). If that were to happen, there’s no lock-in advantage.”

And that makes Apple evil. At least, it does in the sense that Google uses the term in “don’t be evil” – I believe pg translated “evil” as something along the lines of “trying to compete by means other than making the best product and marketing it honestly”.

From a developer’s point of view, you’re limiting creativity itself. Gruber is wrong, there are plenty of [applications] written using cross-platform frameworks that are amazing, that he himself has praised. Mozilla’s Firefox just being one of them.

I don’t think Apple has much to gain with 3.3.1, quite the opposite actually.

Sincerely,
Greg

STEVE:

We’ve been there before, and intermediate layers between the platform and the developer ultimately produces sub-standard apps and hinders the progress of the platform.

[Via - Mashable]

#5   Querd

Querd

iPH User

• 147 μηνύματα

Δημοσίευση 11/04/2010 - 13:08

σιγά μην πάρουμε ποτε flash έτσι όπως το πάνε..

εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος από τους χιλιάδες προγραμματιστές δεν δημιουργεί κάτι αντίστοιχο του flash και να το ανεβάσει στο cydia?

Τελευταία επεξεργασία από: Querd, 11/04/2010 - 13:12

#6   sirdiman

sirdiman

iPH newbie

• 94 μηνύματα
  • GameCenter:Sir Diman

Δημοσίευση 11/04/2010 - 13:44

Δεν ειναι τοσο ευκολο οσο νομιζεις. ;)

#7   Querd

Querd

iPH User

• 147 μηνύματα

Δημοσίευση 11/04/2010 - 13:52

ναι αλλα είναι εφικτό.. ;) και συζητήσεις περί flash ακούγονται από το iphone 2g... εδώ και ποσα χρονια, κάτι θα μπορούσε να δημιουργηθεί..

#8   cookeecut

cookeecut

iPH newbie

• 2 μηνύματα

Δημοσίευση 11/04/2010 - 19:06

O Jobs έχει απόλυτο δίκιο. Είναι αρκετά παλιός (πολύ παλαιότερος από τους περισσότερους επικριτές του) για να γνωρίζει ότι ο native κώδικας δεν μπορεί ποτέ και με τίποτα να ξεπεραστεί.

Από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και με την άνοδο του web, δεκάδες interpreted πλατφόρμες με πρώτη και καλύτερη τη Java προσπαθούν και σε μεγάλο βαθμό κατάφεραν να επιβληθούν στη βιομηχανία. Αυτό έχει περάσει και στα πανεπιστήμια με αποτέλεσμα νέες γενιές μηχανικών λογισμικού, που είναι μεν άσοι στο J2EE άλλα αν τους μιλήσεις για pointers, linked lists, και γενικά το συμβαίνει στα έγκατα της μηχανής μάλλον δεν έχουν ιδέα (φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις - αλίμονο).

Η "τεμπελιά" αυτή έχει φέρει τη σύγχρονη κουλτούρα λογισμικού, (καλύτερο παράδειγμα από το οικοσύστημα της Microsoft δεν υπάρχει) με τη νοοτροπία του πρόχειρου, bug ridden release, και των επαναλαμβανόμενων bug-fixing updates.

Οι περισσότεροι που έρχονται σε επαφή με το Mac συμφωνούν ότι το γενικό επίπεδο του software είναι ανεβασμένο σε σχέση με τα Windows.
Σε τι νομίζετε ότι οφείλεται αυτό; Οφείλεται στο Cocoa και τη χρήση native κώδικα. Οφείλεται σε μια lower level άλλα καλά δομημένη και highly optimized πλατφόρμα.

Πολλοί παλαιοί προγραμματιστές, θυμόμαστε και κατανοούμε σε βάθος το πόσο δίκιο έχει ο Jobs.

Προσοχή! Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι απαραίτητα, ο απόλυτος τρόπος με τον οποίο προσπαθεί να επιβάλει η Apple το Cocoa, είναι και ο σωστός.
Προσωπικά πιστεύω ότι καμία interpreted ή intermediate layer τεχνολογία δεν θα μπορέσει ποτέ να πλησιάσει το native development.
Κατά συνέπεια, πιστεύω ότι η Apple δεν χρειάζεται να επιβάλλει την άποψη της μ'αυτό τον τρόπο.
Οι τεχνολογίες της μπορούν να επιβληθούν μόνες τους μέσω της ανωτερότητας τους.

#9   panospc

panospc

iPH newbie

• 54 μηνύματα

Δημοσίευση 11/04/2010 - 22:43

Και οι προγραμματιστές που έχουν αγοράσει άδειες χρήσης και έχουν πληρώσει τόσα λεφτά για MonoTouch, Unity3D κλπ... θα μείνουνε ξεκρέμαστοι;

#10   sepsis

sepsis

iPH Hero

• 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 15/04/2010 - 14:22

Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με την αλλαγή της παραγράφου 3.3.1 του SDK για το iPhone OS 4.0 και την απαγόρευση χρησιμοποίησης τρίτων compilers για τη δημιουργία εφαρμογών για το iPhone, το PhoneGap επιβιώνει από την απόφαση της Apple.

Σε νέο δημοσίευμα στο blog τους αναφέρουν ότι μετά από επικοινωνία που είχαν με την Apple βεβαιώθηκαν ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τις εφαρμογές που έχουν ή θα δημιουργηθούν χρησιμοποιώντας το PhoneGap.

Oι προγραμματιστές θα μπορούν να υποβάλλουν τις εφαρμογές τους στο App Store κανονικά και να κριθούν με βάση την εφαρμογή την ίδια και όχι με το πώς δημιουργήθηκαν.

Καλά νέα, λοιπόν, για αυτούς που κάνουν χρήση του συγκεκριμένου προγράμματος αλλά είναι λίγο αμφίβολο ότι το Flash CS5 θα έχει την ίδια τύχη. Μάλιστα, η Adobe φημολογείται έντονα ότι θα προβεί σε αγωγή κατά της Apple σχετικά με αυτό το θέμα (βλ. Adobe to sue Apple (?))

Follow me on twitter

#11   sepsis

sepsis

iPH Hero

• 8.236 μηνύματα

Δημοσίευση 21/04/2010 - 19:12

Πριν λίγες μέρες η Apple τροποποίησε την παράγραφο 3.3.1 του iPhone OS SDK απαγορεύοντας στους προγραμματιστές τη χρησιμοποίηση άλλων προγραμμάτων εκτός του XCode για την ανάπτυξη εφαρμογών για το iPhone OS.

Συγκεκριμένα, η παράγραφος αυτή τώρα αναφέρει τα εξής:

3.3.1 — Applications may only use Documented APIs in the manner prescribed by Apple and must not use or call any private APIs. Applications must be originally written in Objective-C, C, C++, or JavaScript as executed by the iPhone OS WebKit engine, and only code written in C, C++, and Objective-C may compile and directly link against the Documented APIs (e.g., Applications that link to Documented APIs through an intermediary translation or compatibility layer or tool are prohibited).

Η κίνηση αυτή ήταν στοχευμένη κατά της Adobe, η οποία στο πρόγραμμα Flash CS5 της νέας σουίτας της που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες, περιλαμβάνει μια λειτουργία με την οποία μπορεί κανείς να μετατρέψει ένα πρόγραμμα γραμμένο σε Flash σε πρόγραμμα συμβατό με το iPhone OS.

Αναρτημένη εικόνα

H Apple, φυσικά, υπερασπίστηκε την κίνηση αυτή (βλ. Steve Jobs' response on Section 3.3.1) ενώ πριν λίγο καιρό φημολογούταν ότι οι δικηγόροι της Adobe ετοίμαζαν αγωγή κατά της Apple σχετικά με το ζήτημα αυτό. (βλ. Adobe to sue Apple (?))

Σήμερα, ο Μike Chambers με νέο δημοσίευμα του ανακοινώνει ότι ενώ ο μετατροπέας Flash-to-iPhone θα συνεχίσει να υπάρχει στο Flash CS5, η ίδια η Adobe δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να συνεχίσει να επενδύσει σε αυτό το χαρακτηριστικό.

Ανακοινώνει, μάλιστα, ότι η λειτουργία αυτή ήδη υπάρχει σε δοκιμαστικό στάδιο για το λειτουργικό Android -αλλά και σε άλλες πλατφόρμες- όπου και θα συνεχίσει η εταιρεία τις προσπάθειές της για επέκταση.

Follow me on twitter

#12   ktzaf

ktzaf

iPH Honored Elite member

• 1.283 μηνύματα
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 21/04/2010 - 19:52

Αν η adobe το κρατούσε το feature και το cydia ή τα γνωστά 'μαγαζάκια' γέμιζαν με apps φτιαγμένα με το CS5; Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό πολιτικός μηχανικός είμαι, αλλά δεν θα την χάλαγε την apple να χάνει το 30% από τις πωλήσεις 'μεταφρασμένων' apps.

Αν έκοβε η adobe το support για τα mac στα προϊόντα της;

#13   sepsis

sepsis

iPH Hero

• 8.236 μηνύματα

Δημοσίευση 21/04/2010 - 20:03

UPDATE: H Apple απαντά στο παραπάνω δημοσίευμα του Mike Chambers μέσω της εκπροσώπου Trudy Miller αναφερόμενη συγκεκριμένα στο σημείο που ο Mike Chambers κάνει λόγο για την εν τέλει κυριαρχία του ανοιχτού λογισμικού έναντι του κλειστού. Η Αpple αναφέρει χαρακτηριστικά:

Someone has it backwards–it is HTML5, CSS, JavaScript, and H.264 (all supported by the iPhone and iPad) that are open and standard, while Adobe’s Flash is closed and proprietary.

Follow me on twitter

#14   gtzilas

gtzilas

iPH newbie

• 61 μηνύματα

Δημοσίευση 22/04/2010 - 00:45

Πλάκα μας κάνει η apple έτσι?

Βλέπετε ο κόσμος του open-source δεν έχει φανταζή δικηγορικά γραφεία να της ρίξουν μια μηνυσούλα για ότι μας δουλεύει ψιλό γαζί και λέει ότι το υποστηρίζει κιόλας. Προσωπικά θεωρώ την παραπάνω δήλωση προσβολή για τον κόσμο του opensource. Που το 80% του mac-os είναι παρμένος open-source κώδικας και ως αντάλλαγμα δίνει 300000 πατέντας, πλήρως κλειστά λειτουργικά και ελεγχόμενες συσκευές από αυτούς.

υ.γ. και το iframe (πως το λένε τεσπα) multi-platfrom supported είναι? lol, έλεος είναι οι τύποι

#15   OhYeah

OhYeah

iPH User

• 197 μηνύματα

Δημοσίευση 22/04/2010 - 01:35

«Όποιος έχει την μύγα» λένε... Ποτέ δεν είπε η Apple οτι είναι open source - πολύ απλά και ξάστερα είπε ότι οι συσκευές της υποστηρίζουν open source web standards. Επίσης, δεν έχει πάρει γενικότερα το Mac OS από open source, αλλά το Mac OS X. και κατά επέκταση, δεν είναι το 80% αλλά κάτι πολύ λιγότερο από 20% (μέρος του πυρήνα).
Τέλος, ήθελα να ζητήσω από διάφορους φίλους του forum να ψάχνουν λίγο πριν γράψουν ότι τους κατέβει (και αν δεν το έχουν με το αντικείμενο μην μπούνε καν στον κόπο να γράψουν) για να κρατιούνται σε υψηλότερα επίπεδα οι συζητήσεις και να μην τρώει παραπληροφόρηση αυτός που δεν γνωρίζει...

Ευχαριστώ...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1