Όλες οι συσκευές iPhone και iPod touch με το λειτουργικό iOS 4 θα μπορούν να απολαύσουν τις νέες διαφημίσεις από την 1η Ιουλίου, οι οποίες θα προσφέρουν συναίσθημα και κίνηση με ένα νέο δυναμικό και ισχυρό τρόπο στους χρήστες.
Ήδη στην πλατφόρμα iAd έχουν εγγραφεί κορυφαίες εταιρείες όπως AT&T, Best Buy, Campbell Soup Company, Chanel, Citi, DirecTV, GEICO, GE, JCPenney, Liberty Mutual Group, Nissan, Sears, State Farm, Target, Turner Broadcasting System, Unilever και The Walt Disney Studios.

Oι συνεισφορές στο iAd για το 2010 ξεπερνούν τα $60 εκατομμύρια, ποσό που αντιπροσωπεύει περίπου το 50% του συνολικού προβλεπόμενου budget για φορητές διαφημίσεις στις ΗΠΑ το δεύτερο μισό του 2010.
Το iAd είναι ενσωματωμένο στο iOS 4 και θα υπάρχει διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών και της εφαρμογής χωρίς οι πρώτοι να οδηγούνται εκτός μιας εφαρμογής.
Η Αpple θα πουλάει και θα κάνει host τις διαφημίσεις ενώ ο προγραμματιστής θα ορίζει μόνο τη θέση που θέλει να προβάλλεται. Η Apple θα λαμβάνει το 40% των κερδών και οι developers το 60% του τζίρου του iAd Network. Οι πληρωμές θα γίνονται μέσω του iTunes Connect ενώ αργότερα θα γίνει διαθέσιμο και το SDK για το iAd για να μπορεί ο καθένας να δημιουργεί διαφημίσεις δικού του περιεχομένου.
Το iAd απαιτεί το iOS 4 και το iTunes 9.2 ενώ είναι συμβατό με τα iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch 2G και iPod touch 3G.