Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες για πολλές κινήσεις για κάτι απλό - αν θα ήθελες θα μπορούσε να φέρεις ένα παράδειγμα. Aλλά το fill handle στο QuickOffice, λειτουργεί κανονικά...
Εννοώ αν βάλεις στο κελί Α1 την τιμή 1 και στο Α2 την τιμή 2, αν το τραβήξεις προς τα κάτω να γεμίζει αυτόματα τα κελιά με βήμα τη διαφορά των δύο αρχικών κελιών.
καλημερα
Μιας και μιλησατε για το DoctoGo το εβαλα και εγω αλλα θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος πως μαρκαρουμε πολλα κελια για να τα αθροισουμε?
sorry αν ειμαι off-topic
ευχαριστω
Έχω την εντύπωση ότι το κατάφερνα στο excel του Documents to Go. Στο Quickoffice αυτό δεν γινόταν, έπρεπε να γράφεις τα κελιά χειροκίνητα π.χ. =SUM(Α1:A10) αθροίζει τα κελιά της στήλης Α από το 1 έως το 10.
Ξαναλέω ότι είχα δοκιμάσει αυτές τις δύο εφαρμογές πριν δυο μήνες τουλάχιστον. Μπορεί κάποια από αυτές τις λειτουργίες που αναφέρω να γίνονται πια. Αν ισχύει το τελευταίο θα ήθελα να με ενημερώσετε.
Τελευταία επεξεργασία από: fteo, 30/06/2010 - 11:49