Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Trying to get rich off the App store? Think again!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
4 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 06/11/2009 - 17:18

Είστε νέος iPhone developer και προσπαθείτε να πλουτίσετε μέσω του App store; Ίσως είναι δυσκολότερο από ότι νομίζατε...

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Pinch Media φαίνεται πως το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων του App store αναλογεί σε μία πολύ μικρή μερίδα των developer.

Η ανάλυση δεδομένων της Pinch Media έδειξε ότι η ο μέσος όρος των προς πώληση εφαρμογών έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

- 9.300 downloads (ο αντίστοιχος μέσος όρος των δωρεάν εφαρμογών είναι 71.000 downloads)
- $12,100 έσοδα (το καθαρό κέρδος για τον developer μετά την παρακράτηση του 30% από την Apple αντιστοιχεί σε $8,500)

Ακόμα όμως και τα παραπάνω αποτελέσματα είναι παραπλανητικά λόγω της κατανομής των πωλήσεων στο App store:

Όπως παρατηρούμε στο διάγραμμα που ακολουθεί, το TOP 10% των προς πώληση εφαρμογών έχει περίπου 75.000 downloads. Το επόμενο 10% κατεβαίνει στα 9.000 downloads και η πτώση του αριθμού των downloads συνεχίζεται... Οι μισές από το σύνολο των προς πώληση εφαρμογών έχουν λιγότερα από 1.000 downloads :

Αναρτημένη εικόνα


Ένα ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι πως η τιμολόγηση των εφαρμογών (στο φάσμα των $.99 - $4.99) δεν αποτελεί παράγοντα ο οποίος επηρεάζει τις πωλήσεις. Ίσως αυτό να ωφείλεται στο ψυχολογικό φράγμα της αγοράς μίας εφαρμογής. Από την στιγμή που κάποιος αποφασίζει να προβεί στην αγορά η τιμή δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα. Ωστόσο, από τα $4.99 ως τα $9.99 φαίνεται πως αλλάζουν τα δεδομένα καθώς οι πωλήσεις μειώνονται στο μισό:

Αναρτημένη εικόνα



[Via pinchmedia]
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Cliapis

Cliapis

    iPH User

  • 100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 06/11/2009 - 18:50

Με άλλα λόγια πλέον μόνο οι μεγάλοι κάνουν δουλεία στο AppStore....

Γενικά όμως μεγάλο ρόλο παίζουν τα παιχνίδια στις πωλήσεις... Σε αυτή την κατηγορία δύσκολα μπορεί κάποιος μικρός προγραμματιστής να κάνει τη διαφορά...
Αυτό πιστεύω ισχύει και στην κατηγορία navigation....

Κατα τη γνώμη μου, πρόσφορο έδαφος για τις μικρές εταιρείες και τους μικρους προγραμματιστές είναι τη κατηγορία Utilities. Εκεί δεν υπάρχει κατακλισμός εφαρμογών απο εταιρείες μεγέθους "Electronic Arts", οπότε αν είσαι καλός και βγεις στην αγορά με μία εξύπνη προσεγμένη και πανω απ όλα χρήσιμη εφαρμογή (πλέον δεν πουλάνε οι εφαρμογές μόστρας που δεν έχουν καμία χρησιμότητα) μπορείς να κάνει καλές πωλήσεις...
Το "convert" για παράδειγμα έκανε τη διαφορά (ημερίσιος τζίρος ~$2.000) σε αυτή την κατηγορία παρόλο που υπάρχουν πολλές τέτοιες εφαρμογές ακόμα και free, έχει όμως φοβερό User interface και είναι πολύ εύχρηστο!

Η αγορά μεγαλώνει και τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα... θέλει στρατηγικές κινήσεις και υπομονή η επιτυχία.....

#3   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 06/11/2009 - 21:15

Κατα τη γνώμη μου, πρόσφορο έδαφος για τις μικρές εταιρείες και τους μικρους προγραμματιστές είναι τη κατηγορία Utilities. Εκεί δεν υπάρχει κατακλισμός εφαρμογών απο εταιρείες μεγέθους "Electronic Arts", οπότε αν είσαι καλός και βγεις στην αγορά με μία εξύπνη προσεγμένη και πανω απ όλα χρήσιμη εφαρμογή (πλέον δεν πουλάνε οι εφαρμογές μόστρας που δεν έχουν καμία χρησιμότητα) μπορείς να κάνει καλές πωλήσεις...

Η αγορά μεγαλώνει και τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα... θέλει στρατηγικές κινήσεις και υπομονή η επιτυχία.....


Αυτό ξαναπέστο...

#4   ioanniskar

ioanniskar

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:ioanniskar

Δημοσίευση 07/11/2009 - 21:47

Όταν μιλάμε για 100.000++ εφαρμογές που κυκλοφορούν σήμερα δεν νομίζω να έχει κάποιος την απαίτηση να πλουτίσει από το App Store αναλαμβάνοντας ένα project χωρίς υποστήριξη ξεκινώντας από το 0 και δουλεύοντας μόνος του. Όσοι ανήκουν σ' αυτή την κατηγορία μόνο ως χόμπυ απ' το οποίο θα κερδίζουν ένα μικρό χρηματικό ποσό μπορούν να ελπίζουν. Σϊγουρα από τις 100.000 εφαρμογές ελάχιστες είναι αυτές που αξίζουν αλλά και πάλι λόγω του μεγάλου αριθμού έχουν ανέβει πολύ οι απαιτήσεις.

Για να πετύχει κάποιος (και δεν μιλάω αποκλειστικά για οικονομική επιτυχία) κατα τη γνώμη μου πρέπει να πληρεί βασικά χαρακτηριστικά όπως:
1. μία καλή ιδέα
2. όχι απαραίτητα πρωτότυπη ιδέα(μιας και έχουν γίνει σχεδόν τα πάντα) αλλά "έξυπνη υλοποίση της", δηλαδή όμορφα,ευχάριστα και μοναδικα γραφικά που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την εφρμογή
3. αξιοπιστία Developer που προκύπτει από την υποστήριξη των εφαρμογών (updates)
4. προώθηση της εφαρμογής - "έξυπνο" marketing

Πάντως είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά τα νούμερα και σηκώνουν πολύ κουβέντα για ανάλυσή τους. Θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν εκτός απο τα συγκεντρωτικά βλέπαμε και τα ποσοστά για κάθε χώρα ξεχωριστά.

#5   mikexs

mikexs

    iPH Master

  • 5.698 μηνύματα
  • Twitter:@mikexst
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 08/11/2009 - 13:22

Get Rich or Die Tryin... B)

Ένας τρόπος λιγότερος λοιπόν, για να γίνει κάποιος πλούσιος...




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες