Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Pinch Media φαίνεται πως το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων του App store αναλογεί σε μία πολύ μικρή μερίδα των developer.
Η ανάλυση δεδομένων της Pinch Media έδειξε ότι η ο μέσος όρος των προς πώληση εφαρμογών έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
- 9.300 downloads (ο αντίστοιχος μέσος όρος των δωρεάν εφαρμογών είναι 71.000 downloads)
- $12,100 έσοδα (το καθαρό κέρδος για τον developer μετά την παρακράτηση του 30% από την Apple αντιστοιχεί σε $8,500)
Ακόμα όμως και τα παραπάνω αποτελέσματα είναι παραπλανητικά λόγω της κατανομής των πωλήσεων στο App store:
Όπως παρατηρούμε στο διάγραμμα που ακολουθεί, το TOP 10% των προς πώληση εφαρμογών έχει περίπου 75.000 downloads. Το επόμενο 10% κατεβαίνει στα 9.000 downloads και η πτώση του αριθμού των downloads συνεχίζεται... Οι μισές από το σύνολο των προς πώληση εφαρμογών έχουν λιγότερα από 1.000 downloads :
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι πως η τιμολόγηση των εφαρμογών (στο φάσμα των $.99 - $4.99) δεν αποτελεί παράγοντα ο οποίος επηρεάζει τις πωλήσεις. Ίσως αυτό να ωφείλεται στο ψυχολογικό φράγμα της αγοράς μίας εφαρμογής. Από την στιγμή που κάποιος αποφασίζει να προβεί στην αγορά η τιμή δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα. Ωστόσο, από τα $4.99 ως τα $9.99 φαίνεται πως αλλάζουν τα δεδομένα καθώς οι πωλήσεις μειώνονται στο μισό:
[Via pinchmedia]