Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Apple tops three Adweek Awards


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 14/12/2009 - 23:07

H Apple κέρδισε τα βραβεία στις κατηγορίες Marketer of the Decade, Campaign of the Decade και Brand of the Decade που διοργάνωσε το Αdweek Media.

To βραβείο για το Marketer of the Decade το πήρε ο Steve Jobs, CEO της Apple, o οποίος χαρακτηρίζεται ως οραματιστής, εικονομαχικός και ατρόμητος, του οποίου οι ικανότητες στο marketing συνάδουν με την προσωπικότητά του.

Αναρτημένη εικόνα


Το βραβείο για το Campaign of the Decade παραδόξως δεν έλαβε η διαφημιστική καμπάνια "Think Different" (την οποία, σύμφωνα με φήμες, η Apple σκέφτεται να επαναφέρει) αλλά η σειρά διαφημιστικών σποτ "Get a Mac" για την έξυπνη και χιουμοριστική προσέγγισή τους.

“For Apple, the campaign managed the neat trick of making the brand look laid back and cool while it mercilessly skewered its rival”

Τέλος, η Apple έλαβε το βραβείο για το Brand of the Decade. To Αdweek σχολιάζει ότι η Apple ενσαρκώνεται στον Steve Jobs δείχνοντας το πόσο πολύ συνέβαλε στην ανάπτυξη της εταιρείας.


[via Loop, Adweek]

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   adenadoume

adenadoume

    iPH Addict

  • 610 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/12/2009 - 03:10

Update: Η Apple πήρε και άλλα 3 βραβεία στο AdWeek's "Best of the 2000s"

-> Product of the Decade (iPod): Likening it to the Sony Walkman of the 1980s, Adweek cites the iPod as "redefining" the MP3 player and the driving force of iTunes as being key to Apple's domination of the digital music industry.

-> Out-of-Home Ad of the Decade (Apple, "Silhouettes"): Also the work of the Media Arts Lab, Apple's "Silhouettes" ad campaign launched in 2003 and offered a unique and consistent message of "frenetic happiness" in promoting the iPod. The instantly-recognizable ads are also notable for achieving the "nearly impossible: defining a product without showing what it even looked like up close."

-> Digital Campaign of the Decade (Nike Plus): A joint venture of Nike and Apple to link music and athletics, the Nike Plus campaign "defined how a brand can build a self-sustaining platform" simply using the Nike+iPod receiver. Seen as a community devoted to the "product experience", Nike has increased its share of the running shoe market from 48% in 2006 to 61% in 2008 while Nike Plus runners have logged over 100 million miles.

Κοινώς σάρωσε τα βραβεία μάρκτιγκ/διαφήμισης της δεκαετίας!

[via macrumours]

#3   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9.488 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 15/12/2009 - 03:18

Αχμ...Λογικό το βρίσκω..Ολή η υπόθεση είναι καθαρά το ποιος κουμαντάρει το πλοίο... (βλ. CEO της δεκαετίας ο Steve Jobs)

Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 15/12/2009 - 03:27

ezgif_com_crop_2.gif





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες