Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα της έκθεσης βρίσκουμε τα εξής:
-42 τοις εκατό των πελατών της Apple στις ΗΠΑ μεταξύ τον Ιούλιο του 2012 και Ιούνιο 2013 αναβάθμισε από άλλο iPhone
-43 τοις εκατό των πελατών της Samsung είχε προηγουμένως συσκευή Android, όχι απαραίτητα της Samsung
-Η Samsung προσέλκυσε περισσότερους νέους αγοραστές smartphones που σε ποσοστό 37 τοις εκατό σε σχέση με το 26 τοις εκατό της Apple
-Ειδικότερα για ανάμεσα στους αγοραστές που άλλαξαν εταιρεία η Apple προσέλκυσε τρεις φορές περισσότερους από την Samsung (33 τοις εκατό) από ότι η Samsung πήρε από την Apple (11 τοις εκατό).
Τα παρακάτω διαγράμματα είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικά:
[via MacUser.gr]