Tότε ζητάς σφραγισμένο. Αν σου πουν για Service κτλ, ας το ξεχάσουν.
Όσο για την υπαναχώρηση, έχεις δικαίωμα επιστροφής του προιόντος και τα λεφτά σου πίσω.
Νικοgnr να ρωτήσω και εγώ κάτι , καλό αυτό το link που πόσταρες αλλά στην Ελλάδα είμαστε και κατά πόσο αυτό έχει πρακτική εφαρμογή?
Έστω ότι αγοράζω κινητό( i6) από Media .. και είναι κίτρινη η οθόνη εντός 7 ημερών που έχει DOA θα μου το αντικαταστήσουν με σφραγισμένο?
Έστω και μου το αντικατέστησαν με σφραγισμένο και εγώ πρέπει να το τσεκάρω σε χαμηλούς φωτισμούς το κινητό και όχι στο κατάστημά και διαπιστώνω ότι ξανά-είναι κίτρινη οθόνη
θα μου το ξανά-αντικαταστήσουν? Πάντα μιλάω σε περίοδο 7 ημερών DOA... Αυτό πόσες φορές μπορεί να γίνει αφού έχει θέμα ξανά και ξανά η συσκευή?