Ποια ειναι τα παλια δηλαδη και απο ποτε εκδιδονται 'νεα'? Αναγραφεται πουθενα οτι οι χρεωσεις αλλαζουν μονο στα νεα?
Vodafone: αυξήσεις χρεώσεων σε προγράμματα συμβολαίου.
#61
Δημοσίευση 16/12/2013 - 23:23
Ad
#62
Δημοσίευση 17/12/2013 - 22:19
Ποια ειναι τα παλια δηλαδη και απο ποτε εκδιδονται 'νεα'? Αναγραφεται πουθενα οτι οι χρεωσεις αλλαζουν μονο στα νεα?
Αναγράφει ότι αλλάζει μόνο στα old.Εμένα αυτός που μου έκανε τη σύνδεση,
αποφάσισε ότι θέλω το new και όχι το Π η το old.Αυτό από μόνο του δεν στέκει.
Όταν συμφώνησα εγώ το ίντερνετ ήταν παραπάνω από 300mb και έμενα το new
έχει 300..
#63
Δημοσίευση 23/12/2013 - 14:35
Αναγράφει ότι αλλάζει μόνο στα old.Εμένα αυτός που μου έκανε τη σύνδεση,
αποφάσισε ότι θέλω το new και όχι το Π η το old.Αυτό από μόνο του δεν στέκει.
Όταν συμφώνησα εγώ το ίντερνετ ήταν παραπάνω από 300mb και έμενα το new
έχει 300..
Δεν το αποφάσισε αυτός.. Δεν μπορείς να κάνεις νέα σύνδεση στα old ή στα Π... Είναι μόνο για αυτούς που τα είχαν από παλιά..
#64
Δημοσίευση 23/12/2013 - 15:59
#65
Δημοσίευση 23/12/2013 - 16:23
Όντως...Γι'αυτό πήρα το red 1 με 35 τελική τιμή...+ότι μου δωθηκε η δυνατότητα να φύγω χωρίς αναπόσβεστο...
Το δεύτερο που λες μου φαίνεται περίεργο να ισχύει. Δεν σου έχουν περάσει την έκπτωση στο συμβόλαιο? 32 ευρώ πληρώνω κι εγώ για το Red1 και μου είχα νδώσει δώρο και το internet 4sharing 750mb και στο συμβόλαιο αναφέρει την έκπτωση 50%
#66
Δημοσίευση 23/12/2013 - 16:34
Και τέλος όταν είπα εγώ το οκ για το 45 είχε 750 mb αν δεν κάνω τρομερό λάθος και όταν συνδέθηκα είχα 300.Αυτος από μόνος του ειναι λόγος ακύρωσης της σύμβασης.
#67
Δημοσίευση 23/12/2013 - 16:37
Σε οικογενειακο πακετο φιλε μου η ανεξαρτητη γραμμη πετυχες αυτη την τιμη?
Ενημερωθηκα πως ειμαι απο τους τυχερους της αυξησης οποτε το ψαχνω για τροποποιηση τους προγραμματος μου ειτε και για αλλαγη εταιρειας.
#68
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:16
Αν ρωτάς εμένα μιλάω για 1 νούμερο και όχι οικογενειακό.Αν είσαι στο old μπορείς να φύγεις αλλά ότι κανείς γρήγορα γιατί δεν έχεις πολλές μέρες.Σε οικογενειακο πακετο φιλε μου η ανεξαρτητη γραμμη πετυχες αυτη την τιμη?
Ενημερωθηκα πως ειμαι απο τους τυχερους της αυξησης οποτε το ψαχνω για τροποποιηση τους προγραμματος μου ειτε και για αλλαγη εταιρειας.
Λογικά αν δεν θέλεις να φύγεις αλλά να επαναδιαπραγματευτεις με τους δικούς σου όρους κανείς την καταγγελία σου και περιμένεις τηλέφωνο.Αν σου πουν για επιστροφή επιδότησης 13.3 στους όρους τους αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ αφού έχεις ειδοποιήσει εγγράφως την εταιρία.
#69
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:39
Το δεύτερο που λες μου φαίνεται περίεργο να ισχύει. Δεν σου έχουν περάσει την έκπτωση στο συμβόλαιο? 32 ευρώ πληρώνω κι εγώ για το Red1 και μου είχα νδώσει δώρο και το internet 4sharing 750mb και στο συμβόλαιο αναφέρει την έκπτωση 50%
Alex δεν είχες πετύχει την προσφορά στο Red 1 στα 20 ευρώ?
#70
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:45
Αν ρωτάς εμένα μιλάω για 1 νούμερο και όχι οικογενειακό.Αν είσαι στο old μπορείς να φύγεις αλλά ότι κανείς γρήγορα γιατί δεν έχεις πολλές μέρες.
Λογικά αν δεν θέλεις να φύγεις αλλά να επαναδιαπραγματευτεις με τους δικούς σου όρους κανείς την καταγγελία σου και περιμένεις τηλέφωνο.Αν σου πουν για επιστροφή επιδότησης 13.3 στους όρους τους αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ αφού έχεις ειδοποιήσει εγγράφως την εταιρία.
Δεν χρειάζεται να ειδοποιήσει εγγράφως την εταιρία. Το αναλαμβάνει η ΕΕΤΤ αυτό.
#71
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:46
Alex δεν είχες πετύχει την προσφορά στο Red 1 στα 20 ευρώ?
Ναι.. Πήρα ένα οικογενειακό με 3 γραμμές στα 22,40 η κάθε γραμμή. Και μία Μονή σύνδεση που ηταν στα 33 ευρώ.
Την τελευταία δεν μπορεσα να την περάσω στο οικογενειακό
#72
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:52
Υποβάλεις γραπτώς μια φόρμα σε κατάστημα ζητώντας απάντηση εντός 20 ημερών κρατώντας αριθμό πρωτοκόλλου.Αν δεν απαντήσει ή η απάντηση είναι κατά τη γνώμη σου λάθος το καταγγέλεις γραπτώς στην ΕΕΤΤ.Δεν ξέρω όμως και δεν πήρα σαφή απάντηση για το αν χάνεις το δικαίωμα λόγω ότι έχει παρέλθει το διάστημα(30 μέρες)ή έχει αναδρομική ισχύ αφού εχει υποβληθεί έγγραφη διαμαρτυρία-καταγγελία.
#73
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:56
Κανείς λάθος και το έχω επιβεβαιώσει με τον προϊστάμενο του καταναλωτικού τμήματος της ΕΕΤΤ.
Υποβάλεις γραπτώς μια φόρμα σε κατάστημα ζητώντας απάντηση εντός 20 ημερών κρατώντας αριθμό πρωτοκόλλου.Αν δεν απαντήσει ή η απάντηση είναι κατά τη γνώμη σου λάθος το καταγγέλεις γραπτώς στην ΕΕΤΤ.Δεν ξέρω όμως και δεν πήρα σαφή απάντηση για το αν χάνεις το δικαίωμα λόγω ότι έχει παρέλθει το διάστημα(30 μέρες)ή έχει αναδρομική ισχύ αφού εχει υποβληθεί έγγραφη διαμαρτυρία-καταγγελία.
Εγώ παντως έχω χρησιμοποιήσει την online φόρμα καταγγελίας από eett.gr
Έγραψα εκει το αίτημά μου. Σε 15 μερες έλαβα ταχυδρομικά από την ΕΕΤΤ το αίτημα που τους έστειλα γραπτώς με αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν το άνοιξα έλεγε ότι το κοινοποιούν σε μένα και στη vodafone η οποία είχε το μέγιστο περιθώριο να απαντήσει γραπτώς και τηλεφωνικά σε μένα. Αν δεν είχα ικανοποιηθεί θα μπορούσε να προχωρήσει παρακάτω το αίτημα από την ΕΕΤΤ.
#74
Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:57
Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 23/12/2013 - 20:57
#75
Δημοσίευση 23/12/2013 - 21:02
Εγώ είχα μια κάποια εμπειρία από ακυρώσεις σταθερού παρόχου αλλά έμαθα πως διέπονται από τελείως διαφορετικούς κανόνες και υποχρεώσεις.Εγώ παντως έχω χρησιμοποιήσει την online φόρμα καταγγελίας από eett.gr
Έγραψα εκει το αίτημά μου. Σε 15 μερες έλαβα ταχυδρομικά από την ΕΕΤΤ το αίτημα που τους έστειλα γραπτώς με αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν το άνοιξα έλεγε ότι το κοινοποιούν σε μένα και στη vodafone η οποία είχε το μέγιστο περιθώριο να απαντήσει γραπτώς και τηλεφωνικά σε μένα. Αν δεν είχα ικανοποιηθεί θα μπορούσε να προχωρήσει παρακάτω το αίτημα από την ΕΕΤΤ.
Αυτό πάντως για την γραπτή ειδοποίηση το λέει και στο ηχογραφημένο μήνυμα στο καταναλωτικό τηλεφωνικό κέντρο της ΕΕΤΤ.´Οποιος πάρει εκει να εχει υπομονή,θα του χρειαστεί.Επίσης έμαθα και ένα ενδιαφέρον και ταυτόχρονα ενδεικτικό νούμερο για το πόσοι συνδρομητές κινητής γενικότερα υπάρχουν.17,000,000....
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες