Black screen στην εσωτερική κάμερα iPhone7
Από
dlv
, 17/08/2017 12:19
9 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 17/08/2017 - 12:19
Καλησπέρα,
Από χθες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την εσωτερική μου κάμερα, όταν πάω να την ανοίξω σε κάποιες εφαρμογές απλά δεν ανοίγει και όταν ανοιγω την εφαρμογή της κάμερας απλά βγάζει μαύρη οθόνη. Έχω κάνει όλα τα βήματα που αναφέρει το support center της apple, (κλείσιμο και άνοιγμα, εξαναγκασμένη επανεκκίνηση, καθαρισμό ram, το άφησα κλειστο επίσης όλο το βράδυ και επαναφορά ρυθμίσεων) εκτός από την επαναφορά περιεχομένου και ρυθμίσεων. Επίσης, όλα ξεκίνησαν από τότε που έκανα εγκατάσταση το iOS 10.3.3, έχω συνεχώς ελάχιστο σήμα, 4G πιάνω εξαιρετικά σπάνια, η μπαταρία με το wifi τελειώνει λες και έχω ανοιχτά δεδομένα και τώρα αυτό με την κάμερα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την apple άλλη η μόνη επιλογή που μου δίνει είναι να επικοινωνήσω με τον φορέα μου (πραγματικά δε ξέρω πως μπορεί να με βοηθήσει η Vodafone, cosmote κλπ) η με ένα εξουσιοδοτημένο service. Μου είναι αδύνατο το να αφήσω το κινητό ένα μήνα σε τεχνικούς για να μου πουν τι μπορεί να φταίει γιατί είναι εργαλείο δουλειάς.
Καμία ιδέα αν έχει εμφανίσει κάποιος παρόμοια προβλήματα μετά την εγκατάσταση του 10.3.3;;;
Από χθες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την εσωτερική μου κάμερα, όταν πάω να την ανοίξω σε κάποιες εφαρμογές απλά δεν ανοίγει και όταν ανοιγω την εφαρμογή της κάμερας απλά βγάζει μαύρη οθόνη. Έχω κάνει όλα τα βήματα που αναφέρει το support center της apple, (κλείσιμο και άνοιγμα, εξαναγκασμένη επανεκκίνηση, καθαρισμό ram, το άφησα κλειστο επίσης όλο το βράδυ και επαναφορά ρυθμίσεων) εκτός από την επαναφορά περιεχομένου και ρυθμίσεων. Επίσης, όλα ξεκίνησαν από τότε που έκανα εγκατάσταση το iOS 10.3.3, έχω συνεχώς ελάχιστο σήμα, 4G πιάνω εξαιρετικά σπάνια, η μπαταρία με το wifi τελειώνει λες και έχω ανοιχτά δεδομένα και τώρα αυτό με την κάμερα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την apple άλλη η μόνη επιλογή που μου δίνει είναι να επικοινωνήσω με τον φορέα μου (πραγματικά δε ξέρω πως μπορεί να με βοηθήσει η Vodafone, cosmote κλπ) η με ένα εξουσιοδοτημένο service. Μου είναι αδύνατο το να αφήσω το κινητό ένα μήνα σε τεχνικούς για να μου πουν τι μπορεί να φταίει γιατί είναι εργαλείο δουλειάς.
Καμία ιδέα αν έχει εμφανίσει κάποιος παρόμοια προβλήματα μετά την εγκατάσταση του 10.3.3;;;
Ad
#3
Δημοσίευση 20/08/2017 - 11:27
Το δοκίμασα και αυτό έκανα backup και επαναφορά ρυθμίσεων και περιεχομένου και συνεχίζει το πρόβλημα. 😔😔 Έχω μιλήσει με την info quest και μου είπαν να το στείλω για να το δουν. Υπάρχει περίπτωση να είναι πρόβλημα της συσκευής και όχι λογισμικού ;
Τελευταία επεξεργασία από: dlv, 20/08/2017 - 11:28
#5
Δημοσίευση 20/08/2017 - 12:01
Ναι αυτό έκανα τα έσβησα όλα και το άνοιξα σα καινούργια συσκευή, διαμόρφωση νέας συσκευής iPhone. Γνωρίζουμε τι συμβαίνει στις περιπτώσεις που είναι ελαττωματικό το hardware; υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης της συσκευής γιατί αν το επισκευάσουν ίσως αργότερα εμφανίσει παρόμοιο πρόβλημα η γενικότερα άλλα προβλήματα.
#7
Δημοσίευση 20/08/2017 - 12:09
Μήπως υπάρχει πιθανότητα να γνωρίζεις αν η infoquest δουλεύει με ανακατασκευασμένα; Πάντως μου έκανε εντύπωση το πρόβλημα αυτό γιατί αλλά δυο iPhone είχα παλιότερα το 4αρι και το 5s ποτέ δε μου εμφάνισαν προβλήματα. Και επίσης το κινητό τώρα είναι 6 μηνών με το ζόρι...
#9
Δημοσίευση 20/08/2017 - 12:37
Τέλεια. Σ ευχαριστώ παρά πολύ για τη βοήθεια και τον χρόνο που διεθεσες!
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες