Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα με iPhone 7 ή με Apple ID


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/02/2019 - 19:05

Καλησπέρα παιδιά.

 

Είπα να ξεκινήσω ένα καινούριο topic για να σας παρουσιάσω το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω. Κάποιο το γνωρίζουν κάποιοι όχι.

 

Εν συντομία, αγορά τηλεφώνου 10/2016, αντικατάσταση για πρόβλημα στην οθόνη 11/2016, αντικατάσταση για πρόβλημα με τα μικρόφωνα 05/2018.

 

Το συγκεκριμένο τηλέφωνο το είχε ο πατέρας μου, και επειδή αγόρασε ένα καινούριο iPhone, είπαμε να δώσω το iPhone 7 στη γυναίκα μου (Προηγουμένως είχε ένα iPhone 6).

Από τη πρώτη μέρα που της το σέταρα (restore από backup) πότε πότε υπήρχαν προβλήματα με το μικρόφωνο, γιατί μου παραπονέθηκε πως δεν ακούει και δεν την ακούνε όταν παίρνει τηλέφωνο.

Προσπάθησα να ελέγξω το κινητό ανοίγοντας και το Voice Memos (Μαγνητόφωνο) όπου είτε δεν άνοιγε για να γράψει καθόλου, είτε ήταν flat line, όπου και πάλι δεν γραφόταν τίποτα. Όταν έπαιρνες τηλέφωνο, δεν ακουγόταν τίποτα ούτε από το ακουστικό, ούτε όταν πατούσα το μεγάφωνο. Σημειωτέον πως όταν πατάω το μεγάφωνο, μετά από λίγο "έσβηνε" το εικονίδιο από μόνο του. Κάποιες φορές μετά από 2-3 force restart έστρωνε, άλλες μετά από 1. Έχει τύχει βράδυ να το αφήσω ενώ έχει το πρόβλημα χωρίς να κάνω τίποτα, και μετά από καμιά ώρα να στρώνει από μόνο του.

 

Το έδωσα την πρώτη φορά στην iStorm για διαγνωστικό έλεγχο, και μετά από 4 μέρες μου το επιστρέψανε πίσω διότι δεν βρήκαν τίποτα.

 

Την ίδια μέρα μου ξαναδημιούργησε τα ίδια προβλήματα που ήδη είχα. Σκέφτηκα πως ίσως κάτι μπορεί να τρέχει και με το backup, οπότε ξεκίνησα να στήνω τη συσκευή setup as new, και μόλις σύνδεσα το apple id και προτού αρχίσω να κατεβάζω μια-μια τις εφαρμογές, δοκίμασα να κάνω εγγραφή στο μαγνητόφωνο και να πάρω κάποιο τηλέφωνο, και πάλι μου εμφάνισε τα ίδια προβλήματα. Εδώ να σημειώσω πως σε κάποια φάση ανοίγοντας το μαγνητόφωνο μου εμφάνισε πως δεν βρέθηκαν συσκευές ήχου, και όταν έκανα μια κλήση, το εικονίδιο του μεγάφωνου ήταν ανενεργό (όχι γκρι, αλλά μαύρο).

 

Μιας και είχε κλείσει το service, το ξαναπήγα την επόμενη μέρα και το ξανα άφησα στο service, δείχνοντάς τους τα βίντεο όπου δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο απ'το μαγνητόφωνο, αλλά και όταν έπαιρνα τηλέφωνα που δεν υπήρχε κανένας ήχος. Επιπλέον είχα ένα ακόμη βίντεο όπου το ακουστικό έβγαζε περίεργους τσιριχτούς ήχους καθώς προσπαθούσα να πάρω ένα τηλέφωνο

Μαζί με αυτά τους έδειξα και τις φωτογραφίες που έκανα screenshot με το "δεν υπάρχει συσκευή ήχου".

 

Σήμερα, και επειδή είχαν περάσει αρκετές ημέρες χωρίς ειδοποίηση, πέρασα από εκεί για να δω τι γίνεται, και με ενημέρωσαν πως μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί κάποιο πρόβλημα με τον διαγνωστικό έλεγχο, και πως το έχουν ανοιχτό βάζοντας και δικές τους κάρτες SIM για να δούνε αν τους το παρουσιάσει, αλλά μέχρι εκείνη τη στιγμή ανεπιτυχώς.

 

Επικοινωνία με Document

 

Φεύγοντας απ'την iStorm, τηλεφώνησα στην iSquare να τους ρωτήσω αν δέχονται τηλέφωνα για έλεγχο και μου απάντησαν πως όχι, οπότε ήρθα σε επικοινωνία με την Document.

Ξεκίνησα ρωτώντας για τη διαδικασία που θα πρέπει να κάνω εάν θελήσω να τους στείλω το κινητό για διαγνωστικό έλεγχο, οπότε μου ζήτησαν το ΙΜΕΙ της συσκευής μου για να δούνε το ιστορικό, και άρχισα να τους εξηγώ τα προβλήματα που είχα με τη συσκευή προτού προβώ σε οποιαδήποτε αποστολή.

Εν ολίγοις, καταλήξαμε να μου αναφέρει το παλικάρι πως εφόσον έχουν κάνει οι τεχνικοί της iStorm τους διαγνωστικούς ελέγχους (διότι βλέπαν στο ιστορικό μου τους ελέγχους), δε θα μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω, οπότε μου κατέληξε και μου ανέφερε το γεγονός πως ειδικά το τελευταίο 10ήμερο έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά προβλημάτων, και υπάρχουν προβλήματα μεταξύ του λειτουργικού και των εταιριών της κινητής, και ίσως χρειαστεί να περιμένω για καινούρια updates, ή ίσως να πρέπει ας πούμε να ζητήσω καινούρια κάρτα SIM από τον φορέα μου.

Του εξήγησα πως έχω δοκιμάσει με 3 διαφορετικές κάρτες, και πως με όλες εμφάνισε το πρόβλημα.

Μετά μου ανέφερε ουσιαστικά πως από τότε που άλλαξα το κινητό και από το iphone 6 της γυναίκας μου, της σετάρισα το iphone 7, πως από τότε άρχισαν τα προβλήματα, και ίσως φταίει κάποια εφαρμογή ή να υπάρχει πρόβλημα με το backup.

Για αρκετή ώρα προσπάθησα να του εξηγήσω πως όντως και εγώ σκέφτηκα το πρόβλημα με το backup, και σετάρισα το κινητό as new, και μόλις σύνδεσα το apple id της γυναίκας μου άρχισε να μου παρουσιάζει τα προβλήματα, αλλά επέμενε για προβλήματα εφαρμογών. Anyway..

 

Επιστροφή στην iStorm

 

Ουσιαστικά 2-3 ώρες μετά επέστρεψα στην istorm, διότι με έβαλε σε σκέψεις ο τύπος απ'τη document, και ζήτησα να παραλάβω την συσκευή χωρίς να περιμένω να τελειώσουν, και έτσι και έγινε. Μου την επιστρέφει ο υπάλληλος, και καθώς μιλούσαμε, εγώ ήδη είχα ξεκινήσει να συνδέομαι με το Apple ID της γυναίκας μου στο κινητό, και ταυτόχρονα τον ρωτούσα αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργεί πρόβλημα το Apple ID όταν το συνδέεις στο κινητό, χωρίς να κάνεις επαναφορά backup, δηλαδή για σκουπίδια από παλιά λειτουργικά και δε συμμαζεύεται, και η απάντησή του ήταν αρνητική.

Εκείνη την ώρα άρχισα να δοκιμάζω το μαγνητόφωνο, και άρχισε να μου κάνει τα γνωστά. Πατάς το record, και δεν κάνει τίποτα, το ξαναπατάς, και αρχίζει να δείχνει πως υποτίθεται γράφει, χωρίς να υπάρχει από κάτω η γραμμή της φωνής. Κοινώς ούτε που έγραφε, και η εφαρμογή έδειχνε κολλημένη. (Σημειωτέον πως το κινητό δεν είχε μέσα κάρτα SIM οπότε αποκλείσαμε το θέμα του φορέα της κινητής.)

Του το δείχνω, και του λέω ορίστε.. Με κοιτάει.. του λέω ορίστε μόλις συνδέομαι με το apple id, μου ξεκινάνε τα προβλήματα και για αυτό σας ζητούσα να κάνετε τέτοιο έλεγχο, και του ζήτησα τώρα αν μπορεί να τον κάνει διαγνωστικό έλεγχο. Μου ζήτησε συγνώμη και μπήκε μέσα στο service, και μετά από λίγη ώρα επέστρεψε και μου είπε πως και πάλι δεν έχει βγάλει πρόβλημα hardware η συσκευή.

 

Και έχω μείνει φυσικά και πάλι με το πουλί στο χέρι, χωρίς να ξέρω τι να κάνω. Μου είπε να μιλήσω με την apple και να ζητήσω να δούνε το Apple ID μου. Δεν έχω ξανακούσει να κάνει έλεγχο στο Apple ID η Apple..

Γύρισα σπίτι και επειδή ήταν μετά τις 17.00, και είχε ήδη κλείσει η Support Line της Apple, συνδέθηκα με chat για να μιλήσω με Αμερική, και με προέτρεψαν να μιλήσω και πάλι μέσω τηλεφώνου εφόσον υπάρχει ήδη ανοιχτό case.

Προτού τερματίσουμε, τους ρώτησα αν μπορούν να κάνουν έλεγχο στο Apple ID, και μου απαντήσανε πως θα πρέπει να το ελέγξουν το τηλεφωνικό κέντρο, για να μπορούν να κάνουν επιβεβαίωση των στοιχείων μου.

Εντωμεταξύ, έχω κάνει sign in με ένα δεύτερο Apple ID που είχα δημιουργήσει, και ακόμη δε μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα..

 

Ξέρω κούρασε το post μου και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/02/2019 - 19:18

Καλησπέρα, απίστευτα πράγματα για άλλη μια φορά.

Η συσκευή σου έχει το πασίγνωστο θέμα των 7ριών με το audio IC. 

Πρόκειται για hardware πρόβλημα αντίστοιχο με το γνωστό touch IC των 6ριων. Ψάξτο λίγο στο google.

 

Την πρώτη φορά που σου το αντικατέστησαν για πρόβλημα στα μικρόφωνα ήταν πιθανότατα η ίδια βλάβη.

 

Εάν είσαι εκτός εγγύησης που φαντάζομαι είσαι, επικοινώνησε μαζί μου μπορώ να δώσω λύση στο πρόβλημα σου. 



#3   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:19

Η πρωτη αντικτασταση ηταν γιατι η οθονη ειχε γινει ουρανιο τοξο.
Στη δευτερη ειχα προβλημα με τον ηχο παντου, εκτος απο της κλησεις του τηλεφωνου. Δηλαδη ανοιγες μαγνητοφωνο και δεν εκανε εγγραφη οταν μιλουσες, οπως και αν μιλουσες σε viber, whatsapp και messenger, δε σε ακουγανε. Αυτο ομως ηταν μονιμο.
Τωρα οπως περιγραφω και πανω, δεν ειναι μονιμο προβλημα, και πλεον βλεπω πως εμφανιζεται μονο οταν συνδέομαι με το Apple ID της γυναικας μου.
Εχει εδω και 3 ωρες που συνδεθηκα με ενα apple id που ειχε σεταρισμενο για US store, και το κινητο δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα.
Εγγυηση εχω ακομα, αλλα το Apple Support για να μου κανει αντικατασταση μου ζητησε δισγνωστικο ελεγχο απο επισημο που να φαινεται το προβλημα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#4   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:25

Δε εχει καμία μα καμία σχέση με το Apple Id. Η φύση του προβλήματος είναι τέτοια που μπορεί να εμφανίζεται είτε σποραδικα είτε να σταματήσει εντελώς να ανταποκρινεται ο ήχος. Μπορεί για μια βδομάδα να δουλέψει απροβληματιστα και μετά να ξεκινήσει να κάνει πάλι το ίδιο, με restart να επανέλθει έως ότου εμφανιστεί πάλι κτλ κτλ.

#5   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:29

Ωραια, και σε αυτη την περιπτωση τι κανω και πως το αποδεικνύω;
Την ιδια στιγμη που ειχε το προβλημα μου ειπαν οτι το ελεγξαν και δεν βρηκαν τιποτα.
Μιλώντας με τη Document μου ανεφεραν πως δε μπορουν να κανουν κατι παραπανω.
Το προβλημα εμφανιστηκε μονο συνδεοντας ενα Apple ID....

Εχω απηυδήσει, και εχω τη γυναικα να θελει κινητο γιατι εχει ξεμεινει με ενα παλιο μου 5αρι..

#6   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:42

Έχοντας δει εκατονταδες συσκευές με το συγκεκριμένο πρόβλημα σου ξαναλέω πως δεν έχει σχέση με το apple Id... Δεν ξέρω τι γραμμή έχουν στα service της Apple μια και η ίδια η εταιρία δεν έχει αναγνωρίσει τη συγκεκριμένη βλάβη και δεν έχει βγάλει πρόγραμμα αντικατάστασης όπως ποτέ δεν έβγαλε για τα 6plus με το Touch ic.

#7   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:44

Update: μολις δοκιμασα να συνδεσω και το δικο μου το Apple ID και αρχισε τα ιδια.



Sent from my iPhone using Tapatalk

#8   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:45

Έχοντας δει εκατονταδες συσκευές με το συγκεκριμένο πρόβλημα σου ξαναλέω πως δεν έχει σχέση με το apple Id... Δεν ξέρω τι γραμμή έχουν στα service της Apple μια και η ίδια η εταιρία δεν έχει αναγνωρίσει τη συγκεκριμένη βλάβη και δεν έχει βγάλει πρόγραμμα αντικατάστασης όπως ποτέ δεν έβγαλε για τα 6plus με το Touch ic.


Μαζι σου. Το θεμα μου ειναι να βρω λυση ομως..!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#9   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 07/02/2019 - 20:59

Ακόμη και να καταφέρεις να πάρεις αντικατάσταση συσκευής θα έχεις αρκετά μεγάλες πιθανότητες να το παρουσιάσει και η νέα όπως και έγινε ήδη δηλαδή. Όπως ήδη σου είπα εάν δεν καταφέρεις τίποτα με την Apple μπορώ να παρεχω τη μοναδική σίγουρη λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα όπως έχω κάνει για πάρα πολλά μέλη κατά καιρούς.

#10   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 08/02/2019 - 18:24

Τελικα αργα το βραδυ μου ξαναπαρουσιασε το προβλημα που βγαχει μηνυμα «Δεν υπαρχει συσκευη ηχου» και στις κλησεις ηταν απενεργοποιημενο το μεγαφωνο και επιτελους παω για αντικατασταση πρωτα ο Θεος.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#11   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 12/02/2019 - 18:25

Update: Μετά από 3 μέρες, λόγο ΣΚ, μου ήρθε νέα συσκευή. Ελπίζω η 4η να είναι και η τυχερή και να μη μου παρουσιάσει πρόβλημα στο μικρόφωνο..



#12   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/02/2019 - 19:14

Μακάρι φίλε μου! Με γεια!




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες