Καλησπέρα παιδιά.
Είπα να ξεκινήσω ένα καινούριο topic για να σας παρουσιάσω το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω. Κάποιο το γνωρίζουν κάποιοι όχι.
Εν συντομία, αγορά τηλεφώνου 10/2016, αντικατάσταση για πρόβλημα στην οθόνη 11/2016, αντικατάσταση για πρόβλημα με τα μικρόφωνα 05/2018.
Το συγκεκριμένο τηλέφωνο το είχε ο πατέρας μου, και επειδή αγόρασε ένα καινούριο iPhone, είπαμε να δώσω το iPhone 7 στη γυναίκα μου (Προηγουμένως είχε ένα iPhone 6).
Από τη πρώτη μέρα που της το σέταρα (restore από backup) πότε πότε υπήρχαν προβλήματα με το μικρόφωνο, γιατί μου παραπονέθηκε πως δεν ακούει και δεν την ακούνε όταν παίρνει τηλέφωνο.
Προσπάθησα να ελέγξω το κινητό ανοίγοντας και το Voice Memos (Μαγνητόφωνο) όπου είτε δεν άνοιγε για να γράψει καθόλου, είτε ήταν flat line, όπου και πάλι δεν γραφόταν τίποτα. Όταν έπαιρνες τηλέφωνο, δεν ακουγόταν τίποτα ούτε από το ακουστικό, ούτε όταν πατούσα το μεγάφωνο. Σημειωτέον πως όταν πατάω το μεγάφωνο, μετά από λίγο "έσβηνε" το εικονίδιο από μόνο του. Κάποιες φορές μετά από 2-3 force restart έστρωνε, άλλες μετά από 1. Έχει τύχει βράδυ να το αφήσω ενώ έχει το πρόβλημα χωρίς να κάνω τίποτα, και μετά από καμιά ώρα να στρώνει από μόνο του.
Το έδωσα την πρώτη φορά στην iStorm για διαγνωστικό έλεγχο, και μετά από 4 μέρες μου το επιστρέψανε πίσω διότι δεν βρήκαν τίποτα.
Την ίδια μέρα μου ξαναδημιούργησε τα ίδια προβλήματα που ήδη είχα. Σκέφτηκα πως ίσως κάτι μπορεί να τρέχει και με το backup, οπότε ξεκίνησα να στήνω τη συσκευή setup as new, και μόλις σύνδεσα το apple id και προτού αρχίσω να κατεβάζω μια-μια τις εφαρμογές, δοκίμασα να κάνω εγγραφή στο μαγνητόφωνο και να πάρω κάποιο τηλέφωνο, και πάλι μου εμφάνισε τα ίδια προβλήματα. Εδώ να σημειώσω πως σε κάποια φάση ανοίγοντας το μαγνητόφωνο μου εμφάνισε πως δεν βρέθηκαν συσκευές ήχου, και όταν έκανα μια κλήση, το εικονίδιο του μεγάφωνου ήταν ανενεργό (όχι γκρι, αλλά μαύρο).
Μιας και είχε κλείσει το service, το ξαναπήγα την επόμενη μέρα και το ξανα άφησα στο service, δείχνοντάς τους τα βίντεο όπου δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο απ'το μαγνητόφωνο, αλλά και όταν έπαιρνα τηλέφωνα που δεν υπήρχε κανένας ήχος. Επιπλέον είχα ένα ακόμη βίντεο όπου το ακουστικό έβγαζε περίεργους τσιριχτούς ήχους καθώς προσπαθούσα να πάρω ένα τηλέφωνο
Μαζί με αυτά τους έδειξα και τις φωτογραφίες που έκανα screenshot με το "δεν υπάρχει συσκευή ήχου".
Σήμερα, και επειδή είχαν περάσει αρκετές ημέρες χωρίς ειδοποίηση, πέρασα από εκεί για να δω τι γίνεται, και με ενημέρωσαν πως μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί κάποιο πρόβλημα με τον διαγνωστικό έλεγχο, και πως το έχουν ανοιχτό βάζοντας και δικές τους κάρτες SIM για να δούνε αν τους το παρουσιάσει, αλλά μέχρι εκείνη τη στιγμή ανεπιτυχώς.
Επικοινωνία με Document
Φεύγοντας απ'την iStorm, τηλεφώνησα στην iSquare να τους ρωτήσω αν δέχονται τηλέφωνα για έλεγχο και μου απάντησαν πως όχι, οπότε ήρθα σε επικοινωνία με την Document.
Ξεκίνησα ρωτώντας για τη διαδικασία που θα πρέπει να κάνω εάν θελήσω να τους στείλω το κινητό για διαγνωστικό έλεγχο, οπότε μου ζήτησαν το ΙΜΕΙ της συσκευής μου για να δούνε το ιστορικό, και άρχισα να τους εξηγώ τα προβλήματα που είχα με τη συσκευή προτού προβώ σε οποιαδήποτε αποστολή.
Εν ολίγοις, καταλήξαμε να μου αναφέρει το παλικάρι πως εφόσον έχουν κάνει οι τεχνικοί της iStorm τους διαγνωστικούς ελέγχους (διότι βλέπαν στο ιστορικό μου τους ελέγχους), δε θα μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω, οπότε μου κατέληξε και μου ανέφερε το γεγονός πως ειδικά το τελευταίο 10ήμερο έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά προβλημάτων, και υπάρχουν προβλήματα μεταξύ του λειτουργικού και των εταιριών της κινητής, και ίσως χρειαστεί να περιμένω για καινούρια updates, ή ίσως να πρέπει ας πούμε να ζητήσω καινούρια κάρτα SIM από τον φορέα μου.
Του εξήγησα πως έχω δοκιμάσει με 3 διαφορετικές κάρτες, και πως με όλες εμφάνισε το πρόβλημα.
Μετά μου ανέφερε ουσιαστικά πως από τότε που άλλαξα το κινητό και από το iphone 6 της γυναίκας μου, της σετάρισα το iphone 7, πως από τότε άρχισαν τα προβλήματα, και ίσως φταίει κάποια εφαρμογή ή να υπάρχει πρόβλημα με το backup.
Για αρκετή ώρα προσπάθησα να του εξηγήσω πως όντως και εγώ σκέφτηκα το πρόβλημα με το backup, και σετάρισα το κινητό as new, και μόλις σύνδεσα το apple id της γυναίκας μου άρχισε να μου παρουσιάζει τα προβλήματα, αλλά επέμενε για προβλήματα εφαρμογών. Anyway..
Επιστροφή στην iStorm
Ουσιαστικά 2-3 ώρες μετά επέστρεψα στην istorm, διότι με έβαλε σε σκέψεις ο τύπος απ'τη document, και ζήτησα να παραλάβω την συσκευή χωρίς να περιμένω να τελειώσουν, και έτσι και έγινε. Μου την επιστρέφει ο υπάλληλος, και καθώς μιλούσαμε, εγώ ήδη είχα ξεκινήσει να συνδέομαι με το Apple ID της γυναίκας μου στο κινητό, και ταυτόχρονα τον ρωτούσα αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργεί πρόβλημα το Apple ID όταν το συνδέεις στο κινητό, χωρίς να κάνεις επαναφορά backup, δηλαδή για σκουπίδια από παλιά λειτουργικά και δε συμμαζεύεται, και η απάντησή του ήταν αρνητική.
Εκείνη την ώρα άρχισα να δοκιμάζω το μαγνητόφωνο, και άρχισε να μου κάνει τα γνωστά. Πατάς το record, και δεν κάνει τίποτα, το ξαναπατάς, και αρχίζει να δείχνει πως υποτίθεται γράφει, χωρίς να υπάρχει από κάτω η γραμμή της φωνής. Κοινώς ούτε που έγραφε, και η εφαρμογή έδειχνε κολλημένη. (Σημειωτέον πως το κινητό δεν είχε μέσα κάρτα SIM οπότε αποκλείσαμε το θέμα του φορέα της κινητής.)
Του το δείχνω, και του λέω ορίστε.. Με κοιτάει.. του λέω ορίστε μόλις συνδέομαι με το apple id, μου ξεκινάνε τα προβλήματα και για αυτό σας ζητούσα να κάνετε τέτοιο έλεγχο, και του ζήτησα τώρα αν μπορεί να τον κάνει διαγνωστικό έλεγχο. Μου ζήτησε συγνώμη και μπήκε μέσα στο service, και μετά από λίγη ώρα επέστρεψε και μου είπε πως και πάλι δεν έχει βγάλει πρόβλημα hardware η συσκευή.
Και έχω μείνει φυσικά και πάλι με το πουλί στο χέρι, χωρίς να ξέρω τι να κάνω. Μου είπε να μιλήσω με την apple και να ζητήσω να δούνε το Apple ID μου. Δεν έχω ξανακούσει να κάνει έλεγχο στο Apple ID η Apple..
Γύρισα σπίτι και επειδή ήταν μετά τις 17.00, και είχε ήδη κλείσει η Support Line της Apple, συνδέθηκα με chat για να μιλήσω με Αμερική, και με προέτρεψαν να μιλήσω και πάλι μέσω τηλεφώνου εφόσον υπάρχει ήδη ανοιχτό case.
Προτού τερματίσουμε, τους ρώτησα αν μπορούν να κάνουν έλεγχο στο Apple ID, και μου απαντήσανε πως θα πρέπει να το ελέγξουν το τηλεφωνικό κέντρο, για να μπορούν να κάνουν επιβεβαίωση των στοιχείων μου.
Εντωμεταξύ, έχω κάνει sign in με ένα δεύτερο Apple ID που είχα δημιουργήσει, και ακόμη δε μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα..
Ξέρω κούρασε το post μου και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.