Το σωστό είναι η συσκευή να πάει στον πωλητή, μιας και ο 2ος χρόνος όπως είπα είναι δική του υποχρέωση.
Η InfoQuest ως εξουσιοδοτημένο της Apple μπορεί πολύ εύκολα να σου αρνηθεί τη παραλαβή.
Απο 'κει και πέρα εσύ αποφασίζεις.
Δημοσίευση 13/01/2020 - 23:18
Δημοσίευση 13/01/2020 - 23:26
Εγώ έχω στείλει απευθείας στην isystem και το πέρασαν κανονικά!Το σωστό είναι η συσκευή να πάει στον πωλητή, μιας και ο 2ος χρόνος όπως είπα είναι δική του υποχρέωση.
Η InfoQuest ως εξουσιοδοτημένο της Apple μπορεί πολύ εύκολα να σου αρνηθεί τη παραλαβή.
Απο 'κει και πέρα εσύ αποφασίζεις.
Δημοσίευση 13/01/2020 - 23:27
Καταλαβαίνω πως το λες. Κάτι τελευταίο
Αν είχα ίδιο πρόβλημα στο κινητό φαντάζομαι πως μέσω iTunes θα μπορούσα να περάσω εκ νέου το λογισμικό από την αρχή και να ξεκολλήσει το κινητό. Στα Apple watch δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο μέσω iTunes;
Στο ρολόι δεν έχεις καμία τέτοια δυνατότητα.
Ο,τι κάνεις, μέσα απο το τηλ.
Αν σου κολλήσει όπως πιο πάνω ή Bootloop, αναγκαστικά πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο.
Εγώ έχω στείλει απευθείας στην isystem και το πέρασαν κανονικά!
Έχω την εντύπωση ότι όταν λένε «πωλητη» εννοούν τον εισαγωγέα και όχι τους μεταπωλητές
Όχι. Εννοούμε εκεί που έκανες την αγορά.
Δημοσίευση 14/01/2020 - 01:59
Δημοσίευση 14/01/2020 - 11:05
Τελευταία επεξεργασία από: tazanikos, 14/01/2020 - 11:06
Δημοσίευση 14/01/2020 - 11:21
Εσύ για καλό το έκανες, αλλά τελικά τη ταλαιπωρία δε τη γλύτωσες..
Δε νομίζω να έχεις πάντως θέμα απο τη στιγμή που το κατάστημα παρέλαβε χωρίς μακακίες προηγούμενων χρόνων.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 14/01/2020 - 11:21
Δημοσίευση 14/01/2020 - 11:28
Δημοσίευση 17/02/2020 - 16:27
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες