Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Nεκρό iphone 4 απο την Vodafone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
62 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/10/2010 - 07:14

Κανένα σοβαρό κατάστημα δεν θα σου κάνει αντικατάσταση έστω και λίγα λεπτά αργότερα. Όλοι στην ίδια διαδικασία σε βάζουνε. Όσον αφορά τον πωλητή έχω αγοράσει πάνω από 40 με 50 κινητά τηλέφωνα στη ζωή μου, τα περισσότερα από Γερμάνο (και όχι από το ίδιο κατάστημα) και ειλικρινά δεν μου έχει τύχει ποτέ να πάω σε οποιοδήποτε κατάστημα αυτής της αλυσίδας και να παραλάβω τηλέφωνο χωρίς πρώτα να μου το έχει ανοίξει ο πωλητής μπροστά μου για να δω ότι δουλεύει. Και μάλιστα ποτέ δεν ζήτησα από πωλητή να το κάνει. Το κάνουν μόνοι τους. Στο ανοίγουν το βλέπεις ότι δουλεύει και μετά σε πάνε στο ταμείο. Μιλάμε πάντα για σφραγισμένες συσκευές που ανοίγουν μπροστά σου. Όσον αφορά το courier boy του βγάζεις την ταυτότητα για να δεί πως είσαι ο ίδιος ο παραλήπτης και αν θέλει ας μη σ' αφήσει να το ανοίξεις. Το ότι όλες οι εταιρείες ακολουθούν μία συγκρίμένη πολιτική σημαίνει ότι θα την ακολουθοθμε και εμίς σαν πρόβατα; Δηλαδή αν πας να πάρεις ένα αυτοκίνητο μέσα σε κουτί δεν θα το ελεγξεις πριν φύγεις απ' την αντιπροσωπεία;;;

Φιλε μου σε αυτο εχεις απολυτο δικαιο...ο Γερμανος τιμα το ονομα πυο φερει πραγματικα ....μια αναλογη περιπτωση πυο ειχα το αλλαξαν με νεο...και κανουν παντα αυτο που λες το ανοιγουν μπροστα σου...τωρα για τα κουριερ αλλη ειναι η δουλεια τους και οχι να ειναι αντιπρωσωποι εταιρειας τηλεφωνων.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/10/2010 - 07:31

Καλημερα παιδια...

Εχω 2 αποριες!

1) Αν ο φιλος μας ο realme ηταν π.χ. Γερμανος υπηκοος και του τυχαινε αυτη η ελαττωματικη συσκευη στη Γερμνια, μπορει καποιος να μαντεψει ποια θα ηταν η συνεχεια της ιστοριας??

2) Αν οι νομοι περι υπαναχωρησης συμβολαιου και αντικαταστασης συσκευης ειναι οπως τους περιγραφει ο realme (που ετσι ειναι, τον πιστευω), τοτε γιατι αυτοι στη Voda συμπεριφερονται με αυτο το τροπο αφου ξερουν(?) οτι το παιχνιδι ειναι χαμενο γι' αυτους απο χερι...

Το μπαχαλο της χωρας μας εμφανιζεται σε ολες τις εκφανσεις της καθημερινοτητας μας.

Φιλε, ευχομαι πραγματικα να τους πας στα δικαστηρια και να "ασελγησεις πανω στα οπισθια τους", κοινως να τους γ..... τον κ...ο.

Περιμενω νεοτερα.

Να εισαι καλα φιλος.....εγω απλα διαβασα τα δικαιωματα που μου δινει ο νομος κανεις δεν ειναι πανω απο αυτον...αν ειμουν Γερμανος θα ειμουν και ανθρωπος με αξιοπρεπεια και οχι ενα μπαλακι του τενις των εταιρειων....τωρα γιατι φερονται ετσι οι εταιρειες με ποιες πλατες δεν ξερω φιλος

#48   feberly1

feberly1

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/10/2010 - 08:50

Στις 15/09/2010 πραγματοποίησα αγορά κινητού τηλεφώνου με σύνδεση στο on line κατάστημα της Vodafone. Η συσκευή που παρήγγειλα ήταν το iphone 4 . Στις 21/09/2010 παρέλαβα από την εταιρεία courier Speedex το πακέτο που περιείχε το τηλέφωνο, την κάρτα sim, καθώς και τα σχετικά έγγραφα που έπρεπε να υπογράψω για να επιστραφούν στην εταιρεία.

Όταν άνοιξα την συσκευασία του τηλεφώνου και επιχείρησα να το θέσω σε λειτουργία αυτό δεν άνοιξε ποτέ. Το πήγα σε ένα κατάστημα Vodafone τ για να το κοιτάξουν μήπως δεν έκανα εγώ κάτι σωστά. Όντως και εκεί μου είπαν ότι το τηλέφωνο έχει πρόβλημα και πρέπει να το επιστρέψω. Τηλεφώνησα στην Vodafone και μου είπαν ότι πρέπει να σταλεί στο σέρβις για να ελεχθεί το πρόβλημα.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το σέρβις της Vodafone ονομάζεται Arvato με την οποία επικοινώνησα και μου απήντησαν ότι θα στείλουν κούριερ να παραλάβει το τηλέφωνο για να διαπιστώσει το πρόβλημα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία επίσης ρώτησα με ποιόν τρόπο γίνεται η αντικατάσταση του κινητού και μου απάντησαν ότι δίνεται νέα συσκευή με νέο imei. Τους επισήμανα ότι νέα συσκευή σημαίνει νέα συσκευασία σφραγισμένη με πλαστικό νάιλον έτσι όπως έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής αλλά μου απάντησαν ότι OXI νέα συσκευή αντικατάστασης σημαίνει ότι θα μου στείλουν το κουτί που τους έστειλα πίσω με τα παρελκόμενα με μια νέα συσκευή κλεισμένη σε σακουλάκι. Τους ξαναεξήγησα ότι το κινητό ήταν Dead on arrival και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μου δώσει νέα κλειστή συσκευασία προϊόντος και όχι κάποια σε σακουλάκι…. μου ανταπάντησαν ότι αυτή την πολιτική εφαρμόζουν και ότι άλλο χρειαστώ να επικοινωνήσω με την Vodafone. Επικοινωνώ με το on line κατάστημα τους εξηγώ τα παραπάνω και ότι δεν θα δεχτώ να πάρω μια συσκευή σε σακουλάκι και με καθησυχάζουν ότι θα μου στείλουν όντως νέα συσκευασία αρκεί να βγει το πόρισμα του σέρβις ότι είναι ελαττωματικό.

Στις 29/09/2010 τηλεφωνώ στο σέρβις για να δω την τύχη του κινητού και μου απαντούν ότι το τηλέφωνο είναι ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί. Τους λεώ να επικοινωνήσουν με το On line κατάστημα για να συνεννοηθούν και να μου στείλουν όπως μου υποσχέθηκαν νεα σφραγισμένη συσκευή. Μετά την επικοινωνία που είχαν on line κατάστημα και Arvato μου τηλεφωνούν από την πρώτη και μου λένε ότι η πολιτική της εταιρείας άλλαξε και δεν μπορούν να στείλουν νέα σφραγισμένη συσκευή αλλά μόνο στο κουτί που τους έστειλα να μου βάλουν μια νέα συσκευή σε σακουλάκι. Τους απάντησα ότι επειδή δεν γνωρίζω την προέλευση αυτής της συσκευής συσκευασμένης με τέτοιο τρόπο και επειδή το κινητό δεν δούλεψε καθόλου στα χέρια μου είναι υποχρεωμένοι να μου στείλουν όμοια συσκευασία με αυτή που παρέλαβα την πρώτη φορά. Αρνήθηκαν και μου είπαν ότι το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρεία είναι αυτό. Τους απάντησαν τότε ότι επειδή είναι αναφέρετο δικαίωμα μου να μην δεχθώ συσκευή που προέρχεται από κατάστημα σέρβις σφραγισμένη σε σακουλάκι ότι θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο. Μου είπαν θα ενημερώσουν την ανωτέρω τους και θα με ξανακαλέσουν.

Στις 30/09/2010 επικοινωνεί μαζί μου μια υπεύθυνη με γλυκιά φωνούλα η οποία που επανέλαβε ότι δεν μπορεί να μου αποσταλεί νέα σφραγισμένη συσκευασία με συσκευή γιατί έτσι είναι η πολιτική της Vodafone της Arvato και της Apple. Της απαντώ και εγώ ότι αφού δεν μπορεί να γίνει αυτό και εγώ από την μεριά μου δεν μπορώ να εμπιστευτώ κάτι μου έρχεται από κατάστημα σέρβις σε συσκευασία σακούλας και ότι δεν έδωσα στον αέρα τα λεφτά μου, αλλά για κάτι που να μου δίνει την βεβαιότητα και την σιγουριά ότι είναι απευθείας από το εργοστάσιο. Από την στιγμή που αυτό βγήκε ελαττωματικό και δεν το αλλάζετε με ακριβώς ίδια συσκευασία τότε θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο που υπέγραψα και να μου επιστραφούν τα λεφτά μου. Μου απάντησε ότι δεν γίνεται με τίποτα να επιστραφούν τα λεφτά μου γιατί άνοιξα το τηλέφωνο …της απάντησα πως θα γινόταν να δώ ότι δεν δουλεύει το τηλέφωνο αν δεν το άνοιγα κτλ κτλ. Της τόνισα το πδ 3043/2002, και ότι είναι δικαίωμα μου να υπαναχωρήσω από την στιγμή που νοιώθω ότι θίγονται τα δικαιώματα μου, και η προσωπική μου ηρεμία ως καταναλωτής με τα ελαττωματικά προϊόντα που πουλάνε, και την αναστάτωση που επιφέρουν. Μου ξανατόνισε ότι λεφτά πίσω δεν παίρνω με τίποτα να το σκεφτώ καλύτερα και πιο ήρεμα για να δεχτώ αυτό που μου προτείνει και της είπα τότε ότι θα διεκδικήσω το δικαίωμα μου αυτό της υπαναχώρησης με την βοήθεια των οργανώσεων προστασίας καταναλωτών.

Να επισημάνω ότι την νέα σύνδεση τηλεφώνου δεν την ενεργοποίησα καθώς περίμενα να δώ την εξέλιξη με το κινητό. Τους έστειλα λοιπόν την δήλωση υπαναχώρησης μου από το συμβόλαιο όπως προβλέπει το αρθρο 540 του πδ.3043/2002 και από την στιγμή που θίγεται το προσωπικό μου συμφέρον. Η απάντησή τους ήταν την επομένη αντί να πάρει κάποιος τηλ. για να κανονίσει την επιστροφή των χρημάτων μου…. πήραν τηλ για να μου πούνε ότι μου ενεργοποιούν την σύνδεση έτσι καταχρηστικά από μόνοι τους….πράγμα που όλοι ξέρουμε γίνεται από εμάς τους ίδιους και όχι μόνο αυτό αλλά μου είπαν ότι την ενεργοποιώ εγώ όποτε θέλω στην αρχή. Αυτή λοιπόν είναι η ατυχής περίπτωση που έμπλεξα άλλα έτσι είναι η ζωή……απλά ενημερώνω για να μην μπλέξει κανείς μαζί τους!!!


Κάλεσε στο 1520. Θα σε βοηθήσουν

#49   zeledaki69

zeledaki69

    iPH Member

  • 296 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/10/2010 - 05:50

Τουλάχιστον μακάρι το παιδί να δικαιωθέι...

#50   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/10/2010 - 05:54

ειναι υποχρεωση τους απο το νομο αυτο καθως και οτι η εγγυηση σου ανανεωνεται για ολο το διαστημα της εκ'νεου καθως πηρες νεα συσκευη.

ακριβώς. Η εγγύηση ισχύει για τη νέα, καινούρια συσκεύη. Τώρα όσο για το Ν95 σου..κάποιοι καταστήματα ή πωλητές είναι και άντε γειά. Φοβονται κιόλας μερικές φορές μήπως κάνουν την αντικατάσταση και δε πιστωθούν τη συσκευή.

#51   Fotis

Fotis

    iPH Enthousiast

  • 422 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/10/2010 - 13:17

Είναι γνώμη μου και διορθώστε με αν κάνω λάθος, το να πιστεύεις σε μία εικονική πραγματικότητα και να κάνεις αγορές μέσα από το internet, βλέποντας απλά μία φοτωγραφία του προϊόντος και πέριμένοντάς το να έρθει στην πόρτα σου με courier δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο και ίδίως όταν κάνεις συμβάσεις μέσω διαδυκτίου. Δεν μπορεί να πηγαίνεις να παραγγέλνεις από το internet ένα αντικείμενο αξίας άνω των 650 euro (και ιδίως στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε) και να περιμένεις πως αυτή είναι η πιο αξιόπιστη λύση αγοράς. Και αυτό γιατί:

1)Δεν ξέρεις με ποιον μιλάς.
2)Δεν γνωρίζεις αν είναι αξιόπιστος.
3)Το παιδί από την courier δεν γνωρίζει τί έχει μέσα το δέμα σου και δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας που τ' αγόρασες.
4)Δεν σου φταίει σε τίποτα να κάθεται να περιμένει να ελέγξεις αν όλα είναι καλά και να τ' ακούσει αυτός αν κάτι είναι λάθος.
5)Δεν ξέρεις αν θα παραλάβεις το δέμα και πότε.

Βάζεις το μυαλό σου λίγο να σκεφτεί και λές: Δεν μπορώ να πάω να δώσω 650 ή 750 euro τώρα για κάτι που το είδα σε φωτογραφία στο internet και θα το παραλάβω σε έξι μέρες. Πηγαίνεις σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα ζητάς αυτό που θέλεις, στο φέρνουν το ελέγχεις μπροστά στον πωλητή και αν είναι όλα εντάξει τότε υπογράφεις το συμβόλαιό σου,


Εδώ έχεις λάθος φίλε μου. Και στο κατάστημα επίσης δεν στο ανοίγει. Είναι απολύτως το ίδιο πράγμα μόνο που έχεις ένα ζωντανό πρόσωπο μπροστά σου να παραπονεθείς και όχι ένα πρόσωπο απο το τηλέφωνο. Και εκεί μια σφραγγισμένη συσκευασία έχεις. Και στο κατάστημα αν το ανοίξεις και πάλι είναι ελλατωματικό θα σου πουν να το στείλουν στο service να διαπιστωθεί γιατί ο πωλητής δεν έχει το δικαίωμα να βγάλει το πόρισμα μόνος. Θα συμπληρώσει την κατάσταση με το πρόβλημα και πάλι θα πάει για checking. Η πολιτική είναι πολιτική ανεξαρτήτως διαδικτύου ή καταστήματος. Και στις δύο περιπτώσεις παραλαμβάνεις μία συσκευασία και τίποτα περισσότερο και ξαναλέω έχεις δίκιο στο κομμάτι ότι μπορείς να παραπονεθείς σε άτομο αλλιώς η διαδικασία αντικατάστασης ακολουθεί μια διαδικασία.

#52   sakis007

sakis007

    iPH Contributor

  • 1.899 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad mini 4
  • GameCenter:sakis007

Δημοσίευση 03/10/2010 - 13:48

νομίζω ότι από εδώ και πέρα θα πρέπει να κάνουμε το έξεις

όταν αγοράζουμε κάτι, να το ανοίγουμε μπροστά τους και να βλέπουμε ότι λειτουργεί κανονικά

#53   inside

inside

    iPH Member

  • 270 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/10/2010 - 14:12

φιλε μου ενα θα σου πω εγω..αμα δεν τρελαθεις και αρχιζεις να βριζεις δεν θα βγαλεις ακρη..ακουγεται παραξενα το ξερω αλλα εχω 3-4 περιστατικα μεχρι τωρα με τετοιες εταιριες,που ειχα παρει 20 τηλεφωνα χωρις υπερβολη και με εγραφαν κανονικοτατα..πηρα και οταν ανοιξαν τα γραφεια τους πρωι πρωι και αρχισα να βριζω (οχι μαλ*ακα και αι γαμ*σου αλλα τα πιο light) (απολιτιστο?) τουλαχιστον μετα απο 1-2 μηνες καταφερα αυτο που δικαιουμουνα.

Τελευταία επεξεργασία από: inside, 03/10/2010 - 14:13


#54   Fotis

Fotis

    iPH Enthousiast

  • 422 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 05/10/2010 - 19:38

φιλε μου ενα θα σου πω εγω..αμα δεν τρελαθεις και αρχιζεις να βριζεις δεν θα βγαλεις ακρη..ακουγεται παραξενα το ξερω αλλα εχω 3-4 περιστατικα μεχρι τωρα με τετοιες εταιριες,που ειχα παρει 20 τηλεφωνα χωρις υπερβολη και με εγραφαν κανονικοτατα..πηρα και οταν ανοιξαν τα γραφεια τους πρωι πρωι και αρχισα να βριζω (οχι μαλ*ακα και αι γαμ*σου αλλα τα πιο light) (απολιτιστο?) τουλαχιστον μετα απο 1-2 μηνες καταφερα αυτο που δικαιουμουνα.




Μπα δεν νομίζω πως χρειάζεται αυτό που λες. Ίσα ίσα άμα πέσεις και σε ψύρα άνθρωπο θα χάσεις και το δίκιο σου. Όταν είσαι ενημερωμένος απόλυτως σαν καταναλωτής και με αποδείξεις διεκδικείς τα νόμιμα δικαιωματά σου τότε θα δικαιωθείς αργά η γρήγορα και τουλάχιστον δεν θα χαλάσεις και την ζαχαρένια σου αφού και που θα φωνάξεις σπάνια θα σου δώσουν σημασία. Γιατί ξέρεις στην Ελλάδα ζεις και όπως έχεις και εσύ γλωσσάρα έχουν και οι υπόλοιποι. 8)

#55   xasomeris

xasomeris

    iPH newbie

  • 12 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/10/2010 - 01:39

Καλησπέρα και από μένα... Έτυχε να διαβάζω το forum και να πέσω πάνω σε αυτό το θέμα και απλώς ήθελα να αναφέρω για την Arvato μερικά πράγματα που ξέρω γιατί δουλεύει ο κολλητός μου εκεί. Τα iphone δεν επισκευάζονται, γίνονται μόνο αντικατάσταση και όπως ανέφερε και ο realme στέλνουν το παλιό κουτί πίσω με τα παρελκόμενα, αλλά με νέα συσκευή, όχι κλεισμένη σε σακουλάκι, απλώς με την ζελατίνα που έχουν τα καινούρια και τα χαλασμένα στέλνονται πίσω στην Apple.
Τα iphone αυτά είναι σφραγισμένα στα κουτιά τους όπως και αυτά που αγοράζουμε από τα καταστήματα. Το γιατί δεν τα στέλνουν όπως είναι σφραγισμένα στο κουτί τους αυτό είναι θέμα της Apple. Αυτοί απλώς ακολουθούν τις οδηγίες της. Τώρα αν αυτά τα κινητά είναι ανακατασκευασμένα από την Apple ούτε η ίδια η Arvato δεν το ξέρει αυτό.

#56   R1der

R1der

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/10/2010 - 20:36

Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα και κυνήγα τους όσο δεν πάει. Έχω παραγγείλει κι εγώ το 4άρι από το vodafone.gr και εντός των ημερών θα μου έρθει. Θα πω στον κουριερά να κάνει λίγο υπομονή, θα το ανοίξω, θα το τσεκάρω και εφόσον όλα καλά υπογράφω και τέλος. Έτσι κι αλλιώς αυτό θα έκανα αλλά τώρα που διάβασα αυτά ένας λόγος παραπάνω. Όσο για τον κουριερά, θα του δώσω ένα ταλιράκι για τον κόπο του που θα περιμένει και όλα καλά.

#57   tolistr

tolistr

    iPH Enthousiast

  • 416 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 10/10/2010 - 21:43

Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα και κυνήγα τους όσο δεν πάει. Έχω παραγγείλει κι εγώ το 4άρι από το vodafone.gr και εντός των ημερών θα μου έρθει. Θα πω στον κουριερά να κάνει λίγο υπομονή, θα το ανοίξω, θα το τσεκάρω και εφόσον όλα καλά υπογράφω και τέλος. Έτσι κι αλλιώς αυτό θα έκανα αλλά τώρα που διάβασα αυτά ένας λόγος παραπάνω. Όσο για τον κουριερά, θα του δώσω ένα ταλιράκι για τον κόπο του που θα περιμένει και όλα καλά.

Επειδή και εγώ το έχω παραγγείλει από vodafone.gr και το περιμένω από Τετάρτη και μετά,αν "πιασει" αυτό που είπες με τον κουριερ ειδοποίησε με να το κάνω και εγώ,
επίσης θα ήθελα να μου πεις με ποια εταιρία κουριερ θα σου έρθει.

Τελευταία επεξεργασία από: tolistr, 10/10/2010 - 21:44


#58   zartius

zartius

    iPH User

  • 166 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 10/10/2010 - 21:50

Επειδή και εγώ το έχω παραγγείλει από vodafone.gr και το περιμένω από Τετάρτη και μετά,αν "πιασει" αυτό που είπες με τον κουριερ ειδοποίησε με να το κάνω και εγώ,
επίσης θα ήθελα να μου πεις με ποια εταιρία κουριερ θα σου έρθει.


Απο οσο γνωριζω δεν επιτρεπεται να ανοιξεις το δεμα πριν το παραλλαβεις, γιατι μπορει να βρει το μπελα της μετα η μεταφορικη γιατι εσυ μπορεις να πεις οτι στο φερανε ανοιχτο μιας και δεν εχεις υπογραψει παραλλαβη.

Οσον αφορα τον φιλο με το προβλημα τον καταλαβαινω απολυτα γιατι παλια ειχα παθει το ιδιο με ενα sonyericsson που ειχα παρει απο vodafon μαγαζι και μετα την πρωτη φορτιση ειχε προβλημα στην οθονη, αφου με ταλαιπωρησαν 2 εβδομαδες , το εστειλα στο service τριπολης μετα αθηνα και ενδιαμεσα το πηρα στα χερια μου δυο φορες με το ιδιο προβλημα, κατεληξα να μπω στο μαγαζι να αρχισω τις χριστ.....γιες και τελικα μου εδωσαν αλλη συσκευη "χαριστικα" οπως ειχε το θρασσος να μου πει η τοτε ιδιοκτητρια του μαγαζιου.
Απο τοτε εψαξα βρηκα ενα oteshop με ευγενικους εξυπηρετικους υπαλληλους που μου εκανε αλλαξα σε cosmote και η vodafone ας βρει αλλου κοροιδα γιατι η συμπεριφορα της εταιριας ειναι απαραδεκτη προς τον καταναλωτη.

Καλη τυχη φιλε μου και οταν βγαλεις ακρη ενημερωσε μας τι εγινε.

#59   drspeed

drspeed

    iPH User

  • 122 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/10/2010 - 23:29

Εγώ πάντως όταν πήρα το 3GS πέρσι από oteshop και το πρώτο δεν δούλεψε( τους είπα να το ενεργοποιήσουν εκεί) μου άνοιξε 2ο στο καπάκι και αφού το δοκίμασε και ο υπάλληλος και εγώ, με ρώτησε αν αυτό είναι οκ και μετά το πλήρωσα και πέσανε και οι υπογραφές για το συμβόλαιο....
Λογικά δεν είχε και πολλά περιθώρια να μου πεί μα μου γιατί σηκωνόμουν και έφευγα και έμενε με το iPhone στο χέρι.
Εγώ πάντα κάνω τεστ ,σε ότι είναι είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο, εντός του καταστήματος οπότε έχω γλυτώσει μερικές φορές αρκετό τρέξιμο.
Είναι λίγο σπαστικό να κάνεις κάτι τέτοιο στο κατάστημα είναι η αλήθεια αλλά και τα λεφτά που αφήνουμε στα μαγαζιά τους δεν είναι και λίγα οπότε δεν έχουν και πολλά περιθώρια γιατί υπάρχουν και άλλοι πελάτες μέσα στο κατάστημα που αν δουν καμία χαζή συμπεριφορά λακίζουν και χάνουν περισσότερα λεφτά.

#60   Fotis

Fotis

    iPH Enthousiast

  • 422 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/10/2010 - 21:58

Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα και κυνήγα τους όσο δεν πάει. Έχω παραγγείλει κι εγώ το 4άρι από το vodafone.gr και εντός των ημερών θα μου έρθει. Θα πω στον κουριερά να κάνει λίγο υπομονή, θα το ανοίξω, θα το τσεκάρω και εφόσον όλα καλά υπογράφω και τέλος. Έτσι κι αλλιώς αυτό θα έκανα αλλά τώρα που διάβασα αυτά ένας λόγος παραπάνω. Όσο για τον κουριερά, θα του δώσω ένα ταλιράκι για τον κόπο του που θα περιμένει και όλα καλά.



Αυτό όντως δεν θα στο δώσει να το ανοίξεις αν δεν υπογράψεις γιατί για οποιοδήποτε πρόβλημα δεν ευθύνεται η εταιρία courier. Εκείνη μόνο την μεταφορά κάνει.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες