Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόστιμα της ΕΕΤΤ σε όλες σχεδόν τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
6 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9.488 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 05/11/2010 - 15:52

Αναρτημένη εικόνα



Η Εθνική Επιτροπη Τηλεπικοινωνιών ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο του ελεγκτικού της ρόλου, αυτεπάγγελτα ή και κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών, προέβη στη διενέργεια ακροάσεων εταιρειών παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών για ζητήματα που αφορούσαν την παραβίαση της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε σχέση με την προστασία των καταναλωτών, κατά το διάστημα 1/11/2007 έως 1/3/2008.

Ως αποτέλεσμα των ακροάσεων αυτών, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ αποφάσισε κατά τη σημερινή συνεδρίαση την επιβολή διοικητικών προστίμων ως εξής:

1) Στις εταιρείες Τeledome, Tellas και Vivodi επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 500.000 ευρώ, 100.000 ευρώ και 100.000 ευρώ αντιστοίχως, για περιπτώσεις αυθαίρετης ενεργοποίησης προεπιλογής φορέα και αυθαίρετης ακύρωσης αιτήσεων κατάργησης προεπιλογής. Για τα προαναφερθέντα πρόστιμα, η Ολομέλεια εξουσιοδότησε τον πρόεδρο της ΕΕΤΤ να αποστείλει τις σχετικές αποφάσεις στην Εισαγγελία.

2) Για τη μη παροχή στοιχείων ή/και την κατά πολύ εκπρόθεσμη παροχή στοιχείων αναφορικά με καταγγελίες καταναλωτών, η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμα στις ακόλουθες εταιρείες:

- Στην εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε , ύψους 180.000 ευρώ
- Στην εταιρεία Vodafone, ύψους 160.000 ευρώ
- Στην εταιρεία On Telecoms, ύψους 150.000 ευρώ
- Στην εταιρεία Vivodi, ύψους 200.000 ευρώ
- Στην εταιρεία Teledome, ύψους 230.000 ευρώ
- Στην εταιρεία Forthnet, ύψους 290.000 ευρώ
- Στην εταιρεία Hellas on Line ύψους 150.000 ευρώ
- Στην εταιρεία Τellas ύψους 190.000 ευρώ

Για τον καθορισμό του ύψους του προστίμου κάθε εταιρείας ελήφθησαν υπόψη παράγοντες όπως η έλλειψη ανταπόκρισης στις διαβιβαστικές επιστολές της ΕΕΤΤ αναφορικά με καταγγελίες καταναλωτών, ο συνολικός αριθμός των καταγγελιών και ο συνολικός χρόνος καθυστέρησης υποβολής στοιχείων στην ΕΕΤΤ.

Σχετικά με τις ανωτέρω αποφάσεις, ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ, καθηγητής Νικήτας Αλεξανδρίδης, δήλωσε:


«Η ΕΕΤΤ θα συνεχίζει να καταπολεμά τυχόν αθέμιτες πρακτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες ταλαιπωρώντας τον καταναλωτή, έτσι ώστε να διασφαλισθεί η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Ο έλεγχος της αγοράς θα εντατικοποιηθεί, μέσω συνεχών ακροάσεων και αυτεπάγγελτων ελέγχων και επιβολής κυρώσεων, προκειμένου να απολαμβάνει ο καταναλωτής σωστή εξυπηρέτηση και να μην αισθάνεται ότι τον κοροϊδεύουν ή τον εξαπατούν».


H EETT (Εθνική Επιτρπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) επέβαλε εκτός από της προαναφερθείσες εταιρίες και στης στις τρείς εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, Cosmote, Vodafone και WIND πρόστιμα συνολικού ύψους 5 εκατομμυρίων Ευρώ. Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών.

Και συγκεκριμένα για την αύξηση, στο διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2009, του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα. Η αύξηση αυτή συνεπάγεται αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση για περίπου 4.2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου. Το επιβληθέν με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας πρόστιμο ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ για καθεμία από τις εταιρείες Cosmote και Vodafone, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο ευρώ για τη WIND.

Μετά από ενδελεχή έρευνά της σε όλα τα διαθέσιμα πακέτα εμπορικών προσφορών των τριών εταιρειών προς ιδιώτες και επιχειρηματικούς πελάτες, και ύστερα από ακροάσεις, η ΕΕΤΤ διαπίστωσε ότι παραβιάστηκαν οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, του Κανονισμού Γενικών Αδειών και του Κώδικα Δεοντολογίας.

Οι διατάξεις αυτές απαιτούν, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης συμβατικών όρων από τις εταιρείες-παρόχους, τη σαφή, απλή, κατανοητή, εύκολα προσβάσιμη και μη παραπλανητική ενημέρωση των συνδρομητών τους. Πλην όμως, ο τρόπος γνωστοποίησης από κάθε εταιρεία της δυσμενούς για το καταναλωτικό κοινό αύξησης της ελάχιστης χρέωσης των υπηρεσιών της, κρίθηκε από την ΕΕΤΤ ως ανεπαρκής, σε κάποιες περιπτώσεις παραπλανητικός, και μη σύμφωνος με τις ανωτέρω διατάξεις.

Το ύψος του προστίμου καθορίστηκε, με βάση τον αριθμό θιγομένων συνδρομητών κάθε εταιρείας, τη βαρύτητα της παράβασης ανά περίπτωση, και τη στέρηση της δυνατότητας καταγγελίας των συμβάσεων από τους συνδρομητές, οι οποίοι είδαν ξαφνικά να αυξάνονται εν αγνοία τους οι μηνιαίοι λογαριασμοί τους.

[Via - Ert.gr]


Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 05/11/2010 - 16:06

ezgif_com_crop_2.gif


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   johntram

johntram

    iPH newbie

  • 87 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 05/11/2010 - 16:57

Τα πρόστιμα μπήκαν...αλλά το κατά πόσο θα πληρωθούν είναι άλλη υπόθεση.Θα αρχίσουν τις προσφυγές και όλα τα δικονομικά τερτίπια και θα φροντίσουν να τη σκαπουλάρουν...

#3   Nibbler

Nibbler

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 05/11/2010 - 20:41

Έτσι να ματώσουν..

#4   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 05/11/2010 - 21:03

Να τα καλά τα νέα!

#5   marian

marian

    iPH Addict

  • 894 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 07/11/2010 - 16:26

Τα πρόστιμα μπήκαν αλλά οι παροχές θα βελτιωθούν;

Θα ξαναγυρίσει η ελάχιστη χρέωση στα 30 δευτερόλεπτα αντί για 45;

#6   morpheusgr

morpheusgr

    iPH Honoured Member

  • 1.427 μηνύματα
  • Twitter:@morpheusgr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 07/11/2010 - 17:26

H Wind μετα την ανακοινωση των προστιμων προεβη στα ακολουθα:

Σε συνέχεια της απόφασης της ΕΕΤΤ που επιβάλει στις τρείς εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, COSMOTE, VODAFONE και WIND πρόστιμα για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών στο διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2009 και ειδικότερα πρόστιμο ύψους 1 εκατομμυρίου Ευρώ για τη εταιρεία WIND, ανεπιβεβαίωτες πηγές αναφέρουν ότι υπάρχουν σημαντικότατα ουσιαστικά αλλά και νομικά κενά στην εν λόγω Απόφαση, για το λόγο αυτό η εταιρεία σκοπεύει να προσφύγει στο Διοικητικό Εφετείο.
Σε παλαιότερη ανάλογη απόφαση προστίμου αναφορικά με τις χρεώσεις των SMS η σχετική Απόφαση αναιρέθηκε στο σύνολό της από το Διοικητικό Εφετείο.

Η WIND φέρεται να θεωρεί ότι είχε εκπληρώσει στο ακέραιο τις επιταγές της ΕΕΤΤ αναφορικά με την ενημέρωση των συνδρομητών της με ανακοινώσεις στον ημερήσιο τύπο, ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, ενημέρωση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και ενημέρωση στον λογαριασμό των Πελατών. Με αυτό τον τρόπο δόθηκε η απαραίτητη δημοσιότητα και κοινοποιήθηκε άμεσα στην ΕΕΤΤ προκειμένου η ανεξάρτητη αρχή να προβεί στον απαραίτητο έλεγχο νομιμότητας, χωρίς να ζητηθούν περεταίρω διευκρινήσεις από τη μεριά της ΕΕΤΤ.

Συμπληρωματικά οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η κλήση σε ακρόαση από την ΕΕΤΤ δεν είχε καμία συνάφεια με τις καταγγελίες που επικαλέστηκε, όπως επίσης καμία καταγγελία δεν αφορούσε ονομαστικά την WIND επιπρόσθετα δεν της δόθηκε η δυνατότητα να υποστηρίξει τη θέση της με σχετική ακρόαση, παραβιάζοντας το δικαίωμα της να τις υπερασπιστεί. Για όλους τους παραπάνω λόγους η εν λόγω Απόφαση και κατ’ επέκταση το επιβληθέν με αυτή πρόστιμο καθίσταται ακυρώσιμο.


[Via - adslgr.com]


Just like underwear, passwords should be changed often...


#7   userX

userX

    iPH Member

  • 245 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:teopless

Δημοσίευση 07/11/2010 - 20:34

Όπως πάντα...Κάνουν οι πάροχοι καλά καλά τις π*π*ς τους και μετά παίρνει η ΕΕΤΤ το μερίδιό της μέσα από τα πρόστιμα (όποτε αυτά πληρώνονται).Για πρόληψη,όμως,ούτε λόγος...




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες