Η Apple κατάφερε πέρυσι με την παρουσίαση και κυκλοφορία του iPad να εγκαινιάσει μια νέα κατηγορία συσκευών που αναμένεται φέτος να κατακλύσουν την αγορά. Η Strategy Analytics παρουσιάζει σήμερα μια έρευνα με το μερίδιο αγοράς που έχουν κατακτήσει οι κατασκευαστές στην αγορά των tablet συσκευών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικά αλλά περισσότερο αναμενόμενα με την Apple να κυριαρχεί ακόμα στην αγορά αλλά με το Android να ανεβαίνει συνεχώς, όπως είναι φυσικό.
Οι συνολικές πωλήσεις tablet συσκευών έφτασαν σχεδόν τα 10 εκατομμύρια μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2010 με την Apple να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και το Android τη δεύτερη. Συγκεκριμένα, όπως θα δείτε και στον παρακάτω πίνακα η Apple με το iPad πούλησε 14.8 εκατομμύρια iPad καταλαμβάνοντας το 84.1% της αγοράς για το 2010 ενώ το Android τερμάτισε στη δεύτερη θέση με 2.3 εκατομμύρια πωλήσεις και το 13.1% της αγοράς. Τα ποσοστά για το τέταρτο τρίμηνο του 2010 ήταν στο 75.3% για το iOS και στο 21.6% για το Android.
H αύξηση των πωλήσεων από το τρίτο στο τέταρτο τρίμηνο άγγιξε το 120% με την Apple να διατηρείται σταθερά στην πρώτη θέση.
Η άνοδος του Android με τέτοιο ρυθμό είναι απολύτως φυσική αφού αντιπροσωπεύεται από πολλές συσκευές διαφόρων μεγεθών και κατηγοριών ενώ η Apple διατηρεί μόλις 1 συσκευή που εισάγει σε περιορισμένες ποσότητες στις αγορές (πχ, στην Ελλάδα το iPad ήρθε μόλις προχτές!). Επίσης, μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια της έρευνας αποτελεί ο τρόπος μετρήσεων των πωλήσεων. Η εταιρεία αντλεί τα δεδομένα της από τις συσκευές που οι εταιρείες κατασκευής διαθέτουν στα καταστήματα και όχι στον καταναλωτή. Ο τρόπος αυτός έχει αποκλίσεις από τις πραγματικές τιμές των πωλήσεων αφού οι συσκευές που αγοράζουν τα καταστήματα δεν καταλήγουν πάντα στα χέρια των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, το Samsung Galaxy Tab που αποτέλεσε ναυαρχίδα του Android για το 2010 πούλησε στον καταναλωτή αρκετά χαμηλότερα από τα ποσά που αναγράφονται. Εκπρόσωπος της Samsung, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το περασμένο οικονομικό τρίμηνο, αποκάλυψε ότι οι πραγματικές πωλήσεις της συσκευής ήταν "σημαντικά λίγες" χωρίς να δώσει κάποιο συγκεκριμένο αριθμό.
Το iPad καταλαμβάνει το 84.1% της αγοράς για το 2010
Από
sepsis
, 31/01/2011 20:29
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα
Ad
#2
Δημοσίευση 01/02/2011 - 10:34
Μεσα σε ενα τριμηνο παντως απο 95% πηγε σε 75% κι ακομα δεν εχουμε δει τιποτα απο ανταγωνιστικα tablets. Οσο κι αν λενε οτι η Apple κατεστρεψε την αγορα των Netbooks, απο την αλλη δημιουργησε μια νεα κατηγορια απο must have προϊοντα κι εκει που οοοοοοολοι αυτοι που πουλανε hardware αντι να βγαλουν netbooks θα βγαλουν tablets. Αν ειχες netbook σιγα μην εδινες κι αλλα λεφτα για να παρεις καινουργιο φετος, αλλα tablet δεν εχεις και σε λιγο που θα πλημμυρισει η αγορα ακομη κι αν δεν εχεις τα 500 γιουρια για ipad και galaxy, ολο και καποιος θα σου δωσει κατι στα 300 και 250.
#3
Δημοσίευση 01/02/2011 - 11:14
Σχετικά με την ανακριβή μέθοδο μετρήσεων της έρευνας:
Good news for Apple, though, as the data used in this Strategy Analytics report is incorrect.
After stating it had sold two million Galaxy Tab devices early last week, the Korean manufacturer confirmed on Friday that this figure was the number of devices sold to carriers and other retailers. It was not the final number that landed in the hands of consumers.
Samsung executive Lee Young-here corrected this misunderstanding and stated that the number of tablet devices sold to consumers is actually "quite small." Until Samsung can produce numbers based upon consumer sales, the iPad will continue its reign as the dominant tablet on the market.
[via]
Good news for Apple, though, as the data used in this Strategy Analytics report is incorrect.
After stating it had sold two million Galaxy Tab devices early last week, the Korean manufacturer confirmed on Friday that this figure was the number of devices sold to carriers and other retailers. It was not the final number that landed in the hands of consumers.
Samsung executive Lee Young-here corrected this misunderstanding and stated that the number of tablet devices sold to consumers is actually "quite small." Until Samsung can produce numbers based upon consumer sales, the iPad will continue its reign as the dominant tablet on the market.
[via]
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες