Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

2 Χρόνια εγγύηση ΕΠΙΣΗΜΑ από Apple


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   lyberis

lyberis

    iPH Enthousiast

  • 579 μηνύματα
  • Twitter:@lyberis1979
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G
  • GameCenter:iBrobdignagian

Δημοσίευση 02/04/2012 - 04:53

Καιρός ήταν 2 Χρόνια εγγύηση ΕΠΙΣΗΜΑ από Apple :lol: :lol:

Όταν αγοράζεις προϊόντα της Apple, το Δίκαιο προστασίας καταναλωτή της ΕΕ παρέχει θεσμοθετημένη εγγύηση πρόσθετα με την κάλυψη που λαμβάνεις από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple και το προαιρετικό Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare. Προϊόντα χωρίς το σήμα της Apple που έχουν αγοραστεί από καταστήματα Apple φέρουν και αυτά δικαίωμα κάλυψης σύμφωνα με τη θεσμοθετημένη εγγύηση της ΕΕ.


Το δiάβασα στα παιδιά στο insomnia
Εγγύηση Apple

Συνημμένα αρχεία



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   lyberis

lyberis

    iPH Enthousiast

  • 579 μηνύματα
  • Twitter:@lyberis1979
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G
  • GameCenter:iBrobdignagian

Δημοσίευση 02/04/2012 - 05:36

From HackerSpace - Apple changes Warranty Policy

#3   ktsak

ktsak

    iPH Enthousiast

  • 444 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/04/2012 - 07:29

Δεν ειναι ακριβως ετσι δυστυχως !!!!
Παραθετω τις υποσημειωσεις της συγκεκριμενης σελιδας

  • Στα περισσότερα κράτη μέλη της EE, οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις που περιλαμβάνουν την Τσεχία και τη Ρουμανία. Το βάρος απόδειξης ότι ένα ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση γενικά μεταβαίνει στον καταναλωτή, μετά το πέρας εξαμήνου από την ημερομηνία αγοράς. Παραδείγματα χωρών που το βάρος απόδειξης δεν μεταβαίνει στον καταναλωτή περιλαμβάνουν την Τσεχία, την Πορτογαλία και τη Ρουμανία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για λεπτομέρειες αναφορικά με τη θέση της χώρας σας.
  • Κατά τη διάρκεια της περιόδου έγερσης απαίτησης (βλ. ανωτέρω), οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν, μεταξύ άλλων, δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση όταν ένα προϊόν δεν πληροί τα οριζόμενα στη σύμβαση. Ορισμένα κράτη μέλη της ΕΕ στα οποία περιλαμβάνονται η Φινλανδία, η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Σουηδία προβλέπουν περίοδο έγερσης απαίτησης που είναι μεγαλύτερη από 2 χρόνια από την ημερομηνία παράδοσης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για λεπτομέρειες αναφορικά με τη θέση της χώρας σας.
  • Στα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να επικαλεστούν τα δικαιώματά τους που απορρέουν από το δίκαιο προστασίας καταναλωτή μόνο κατά του πωλητή από τον οποίον αγόρασαν το προϊόν. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται η Φινλανδία, η Γαλλία και η Σουηδία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για λεπτομέρειες αναφορικά με τη θέση της χώρας σας. Οι καταναλωτές που αγόρασαν προϊόντα με ή χωρίς το σήμα Apple από ένα Κατάστημα Λιανικής Apple (Apple Retail Store) ή το Online Κατάστημα Apple (Apple Online Store) μπορούν να εγείρουν απαίτηση κατά της Apple. Τα στοιχεία επικοινωνίας της Apple είναι διαθέσιμα εδώ.
  • Η διαθεσιμότητα κάθε επιλογής εξαρτάται από τη χώρα εντός της οποίας ζητείται η υπηρεσία και την τοποθεσία του Εξουσιοδοτημένου Παρόχου Υπηρεσιών Apple (Apple Authorized Service Provider). H Apple μπορεί επίσης να ζητήσει από τον καταναλωτή να αντικαταστήσει συστατικά με εξαρτήματα που είναι έτοιμα για εγκατάσταση.
  • Η Apple μπορεί να περιορίζει την υπηρεσία για iPad και iPhone στον ΕΟΧ και την Ελβετία.

Απο τον παραπανω πίνακα, μαζί με τις διευκρινίσεις, που αναγκάστηκε η Apple να ανεβάσει μετά την όλη ιστορία στην Ιταλία, αυτό που προκύπτει από όλα αυτά είναι ότι η διετής κάλυψη που προβλέπει η EE αφορά ελαττώματα που υπάρχουν κατα την αγορά. Καμία εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη από το Δίκαιο Προστασίας του Καταναλωτή της ΕΕ να προσφέρει διετή εγγύηση. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί μόνο σε χώρες οι οποίες προβλέπουν στο εθνικό τους δίκαιο ξεκάθαρα την παροχή διετούς εγγύησης. Κατι τέτοιο στην Ελλάδα δεν ισχύει. Στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένη καμία εταιρεία να παρέχει διετή εγγύηση. Η διετής εγγύηση που προβλέπει η ΕΕ αφορά ελαττώματα που υπάρχουν κατά την αγορά του προϊόντος. Ό,τι πρόβλημα εμφανίζεται μέσα στους πρώτους 6 μήνες θεωρείται αυτόματα ότι υπήρχε κατά την αγορά. Μετά τους 6 μήνες ή ακομη περισσοτερο καιμετά τους 12, μιας και από τους 6 ως τους 12 ισχύει η μονοετής εγγύησης της Apple, μπορείς να διεκδίσεις δωρεάν αντικατάσταση/επισκευή εφόσον μπορείς και να αποδείξεις ότι το πρόβλημα που έχει η συσκευή σου υπήρχε κατά την αγορά.

Αρα πιασε το αυγο και κουρευτο !!!!!

Το θεμα παντως συζητειται και εδω

Τελευταία επεξεργασία από: ktsak, 02/04/2012 - 07:31





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες