Δημοσίευση 05/04/2012 - 23:52
Απάντηση προς τους : manwlis77 ,nospipian και giodert
Παιδιά έχετε απόλυτο δίκιο σε αυτά που λέτε,είναι απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές,μη ξεχνάτε πως και εγώ είμαι ένας καταναλωτής της Apple και ταυτόχρονα ένας πελάτης Γερμανού/Multirama/Κωτσόβολου/Public κτλ
Σε εμάς τουλάχιστον οι 2 εταιρίες κινητής τηλεφωνίας (δεν θέλω να αναφέρω όνομα) μας έχουν αναφέρει πως ο ένας δίνει DOA 1 ημέρα (η οποία δεν αναγράφεται ΠΟΥΘΕΝΑ) και ο άλλος πάροχος δίνει 0, δεν ξέρω γιατί φίλε manwlis77 σε ενημέρωσαν για 3 ημέρες (Όταν αγόρασα το δικό μου,από άλλη αλυσίδα ,ρώτησα συγκεκριμένα για το DOA σε Cosmote συσκευή και με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει, επίσης επειδή έκανα και την ασφάλεια κινητού με ενημέρωσαν πως ούτε αυτή λειτουργεί ως DOA)
Γενικότερα για να γνωρίζετε δεν χρειάζονται φωνές κτλ ,το αποτέλεσμα δεν αλλάζει εκτός αν ο κάτοχος ενός προβληματικού iPhone απευθυνθεί απευθείας στην iSquare και εκεί γκρινιάξει...το δουν σε εύλογο χρονικό διάστημα και του δώσουν ένα σφραγισμένο. Εξάλλου ας μη ξεχνάμε πως η Apple στο επίσημο site της δεν αναφέρει τίποτα για εγγύηση και DOA.
Επίσης να ενημερώσω πως την συγκεκριμένη περίοδο μου έχουν έρθει πολλοί πελάτες iPhone που τους έχουν κλέψει/ληστέψει για το κινητό τους,συνήθως είναι νεαρές κοπέλες, καλό θα ήταν να ενημερώσετε τυχόν γνωστούς σας αλλά και εσείς οι ίδιοι να είσαστε 2 φορές προσεκτικοί γιατί μάλλον πρόκειται για κάποια συμμορία που δρα την συγκεκριμένη περίοδο πολύ ενεργά στο συγκεκριμένο κομμάτι.