Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iFlop: 60% των developers χάνουν λεφτά στο App Store [Infographic]


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 08/05/2012 - 11:21

Αναρτημένη εικόνα


Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η App Promo το 60 τοις εκατό των iOS developers δεν καταφέρνουν να έχουν κέρδη από τις εφαρμογές που δημιουργούν και διαθέτουν στο App Store καταρρίπτοντας με αυτόν τον τρόπο τον «μύθο» της κερδοφορίας του μεγαλύτερου οικοσυστήματος εφαρμογών για mobile συσκευές. Η έρευνα δείχνει ότι μόλις το 12 τοις εκατό των εφαρμογών καταφέρνουν και έχουν κέρδη πάνω από 50,000 δολάρια ενώ οι developers ξόδεψαν περίπου το 14 τοις εκατό του χρόνου τους στην προώθηση των εφαρμογών. Από την άλλη, από τους developers που είχαν ζημία από την πώληση εφαρμογών στο App Store το 52 τοις εκατό αυτών ξόδεψαν μηδέν δολάρια και λιγότερο από το 5 τοις εκατό του χρόνου τους για την προώθηση των εφαρμογών τους. Ουσιαστικά, το παρακάτω infographic μας δείχνει ότι δεν αρκεί να έχεις καλό προϊόν στα χέρια αλλά χρειάζεται και μια πολύ καλή προώθηση που θα οδηγήσει εν τέλει στην επιτυχία και κερδοφορία.

Δείτε το Infographic:

Αναρτημένη εικόνα

[via VentureBeat]

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1.283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 08/05/2012 - 11:43

Καλή η έρευνα, άλλα είναι αστεία κατά κάποιο τρόπο. Κατ'αρχήν δεν διαχωρίζει τους individual ή τους μικρούς developers από τις εταιρείες. Για εμένα είναι μεγάλο λάθος, καθώς μία εταιρεία σαν την EA πχ, έχει πρακτικά απεριόριστες δυνατότητες promotion και ακόμα και την δυνατότητα να φάει και 2-3 φόλες.

Το ποίο ενδιαφέρον στοιχείο που δεν μετράει κανείς (γιατί οι έρευνες αυτές γίνονται στο πόδι) είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Πόσοι developers ξέρουν και αντιλαμβάνονται τι είναι marketing? Πόσοι αντιλαμβάνονται τι σημαίνει να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και τι κοστίζει αυτό από θέμα promotion? Αντιλαμβάνονται την ένοια του brand name και πόσο κοστίζει το να αρχίσει κάποιος να δημιουργεί brand name? Πόσοι developers έχουν λάβει υπ'όψην την πιθανότητα να μην βγάλουν καν τα λεφτά που πληρώνουν στην Apple δηλαδή τα overhead costs? Πόσοι κάθησαν να υπολογίσουν τα overhgead costs πριν κάνουν εγγραφή στην apple (αμφιβάλετε πως υπάρχουν "developers" που νόμιζαν πως θα φτιάχνουν τις εφαρμογές τους σε windows).

Αν αναλογιστεί κανείς τις ποιοτικές παραμέτρους.... και πάλι καλά είναι τα πράγματα. Τουλάχιστον αποδεικνύεται πως οι σοβαροί developers είναι πολύ πιο ευκολο να πετύχουν καθώς το 52% του ανταγωνισμού δεν κάνει τίποτα για το marketing και περιμένει το μαννα εξ ουρανού

Τελευταία επεξεργασία από: ktzaf, 08/05/2012 - 11:51


#3   larryf13

larryf13

    iPH Member

  • 250 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:larryf13

Δημοσίευση 08/05/2012 - 12:05

Καλή η έρευνα, άλλα είναι αστεία κατά κάποιο τρόπο. Κατ'αρχήν δεν διαχωρίζει τους individual ή τους μικρούς developers από τις εταιρείες. Για εμένα είναι μεγάλο λάθος, καθώς μία εταιρεία σαν την EA πχ, έχει πρακτικά απεριόριστες δυνατότητες promotion και ακόμα και την δυνατότητα να φάει και 2-3 φόλες.

Το ποίο ενδιαφέρον στοιχείο που δεν μετράει κανείς (γιατί οι έρευνες αυτές γίνονται στο πόδι) είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Πόσοι developers ξέρουν και αντιλαμβάνονται τι είναι marketing? Πόσοι αντιλαμβάνονται τι σημαίνει να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και τι κοστίζει αυτό από θέμα promotion? Αντιλαμβάνονται την ένοια του brand name και πόσο κοστίζει το να αρχίσει κάποιος να δημιουργεί brand name? Πόσοι developers έχουν λάβει υπ'όψην την πιθανότητα να μην βγάλουν καν τα λεφτά που πληρώνουν στην Apple δηλαδή τα overhead costs? Πόσοι κάθησαν να υπολογίσουν τα overhgead costs πριν κάνουν εγγραφή στην apple (αμφιβάλετε πως υπάρχουν "developers" που νόμιζαν πως θα φτιάχνουν τις εφαρμογές τους σε windows).

Αν αναλογιστεί κανείς τις ποιοτικές παραμέτρους.... και πάλι καλά είναι τα πράγματα. Τουλάχιστον αποδεικνύεται πως οι σοβαροί developers είναι πολύ πιο ευκολο να πετύχουν καθώς το 52% του ανταγωνισμού δεν κάνει τίποτα για το marketing και περιμένει το μαννα εξ ουρανού


++

#4   Feregorn

Feregorn

    iPH User

  • 133 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:Feregorn

Δημοσίευση 08/05/2012 - 17:58

Το γεγονός ότι - σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του op - αυτή η έρευνα που αφορά το AppStore της Apple και αποδεικνύει (εκτός και αν κάποιος έχει βάσιμους λόγους να αμφιβάλλει για την εγκυρότητα αυτής της είδησης) ότι η φημολογούμενη "ανωτερότητα" του, σε επίπεδο κερδοφορίας έναντι του Play Store του Android, καταρρίπτεται, πέρασε απαρατήρητη από τους 2 παραπάνω σχολιαστές; Πως νιώθουν τώρα τα fanboys;

#5   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 08/05/2012 - 18:01

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το αντίστοιχο σε android έχει καλύτερα ποσοστά;

Όπως είπε κι ο ktzaf η συγκεκριμένη "έρευνα" είναι πολύ χειρότερη από έρευνα στο πόδι.

Αναρτημένη εικόνα


#6   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1.283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 08/05/2012 - 18:12

@Feregorn, άλλο κερδοφορία AppStore, άλλο κερδοφορία των developers. Η Apple, όπως και να έχει καρπώνεται το 30% σύν $100 τον χρόνο από κάθε developer.
Στο play store δεν έχει η google την ίδια κερδοφορία από το "μαγαζί" αλλά οι casual developers (τo 52% της έρευνας που δεν κάνει τον κόπο να κάνει marketing) δεν έχουν overhead costs.
Αλλά όπως είπαμε, δεν είναι έρευνα, είναι μία παρβολή στατιστικών, και περισσότερο καταδικνείει την ανάγκη του marketing και του promotion παρά το ότι οι developers πεινάνε. Oι casual developers ναι οι σοβαροί όμως όχι.

#7   Feregorn

Feregorn

    iPH User

  • 133 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:Feregorn

Δημοσίευση 08/05/2012 - 21:53

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες φίλε μου....Το "inflammatory" σχόλιο μου είχε ως σκοπό να καταδείξει εμμέσως, ότι η καραμέλα περί μεγαλύτερης κερδοφορίας των δημιουργών στο AppStore έναντι ανταγωνιστικών προτάσεων και πως αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι εκδίδουν εκεί τα δημιουργήματα τους μονάχα, είναι εσφαλμένη, καθώς δεν ισχύει σαν κίνητρο τα μεγαλύτερα κέρδη (που δεν κάνει η συντριπτική πλειοψηφία). Τα πράγματα μεταξύ των δύο κυρίαρχων πλατφόρμων είναι πλέον παντελώς ισοσκελισμένα και πως άλλοι, ποιοτικοί, παράγοντες είναι αυτοί που καθορίζουν την επιτυχία, διάδοση και κερδοφορία μιας εφαρμογής!

Τελευταία επεξεργασία από: Feregorn, 08/05/2012 - 21:54


#8   larryf13

larryf13

    iPH Member

  • 250 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:larryf13

Δημοσίευση 16/05/2012 - 18:48

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες φίλε μου....Το "inflammatory" σχόλιο μου είχε ως σκοπό να καταδείξει εμμέσως, ότι η καραμέλα περί μεγαλύτερης κερδοφορίας των δημιουργών στο AppStore έναντι ανταγωνιστικών προτάσεων και πως αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι εκδίδουν εκεί τα δημιουργήματα τους μονάχα, είναι εσφαλμένη, καθώς δεν ισχύει σαν κίνητρο τα μεγαλύτερα κέρδη (που δεν κάνει η συντριπτική πλειοψηφία). Τα πράγματα μεταξύ των δύο κυρίαρχων πλατφόρμων είναι πλέον παντελώς ισοσκελισμένα και πως άλλοι, ποιοτικοί, παράγοντες είναι αυτοί που καθορίζουν την επιτυχία, διάδοση και κερδοφορία μιας εφαρμογής!


Ποιες είναι οι ανταγωνιστικές προτάσεις; Να βγάζουμε δηλαδή για Windows Phones? Να βγάζουμε για Android?

Βγάλε εσύ για Αndroid και καθόλου για iOS.

http://www.electroni...d.apple.amazon/

Τελευταία επεξεργασία από: larryf13, 16/05/2012 - 18:46





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες