Η Apple αντέδρασε λίγες ώρες αργότερα με ανακοίνωση στην οποία ανέφερε ότι τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη είχαν παραβιαστεί από κάποιον και ότι, επίσης, οι εσωτερικές διαδικασίες του Apple Support δεν ακολουθήθηκαν πιστά όπως θα έπρεπε. Ως συνέπεια, μέχρι και τώρα έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά η διαδικασία reset του κωδικού στο iCloud μέσω τηλεφώνου. Να αναφέρουμε ότι τα στοιχεία για τα τέσσερα τελευταία ψηφία της πιστωτικής κάρτας του Honan αποκτήθηκαν από ένα κενό ασφαλείας στο σύστημα της Amazon, το οποίο η εταιρεία «έκλεισε» αμέσως μόλις δημοσιοποιήθηκε η ιστορία.
Μπορείτε να διαβάσετε και να παρακολουθήσετε ολόκληρο το σκηνικό όπως το διηγείται ο ίδιος ο Honan εδώ.