Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
822 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#676   SaFiS

SaFiS

    iPH Enthousiast

  • 452 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 07/08/2018 - 17:46

Θα κάνεις Restore που σημαίνει 11.4.1.
 
Απο 'κει και πέρα, υπεύθυνος είναι ο πωλητής, που στη περίπτωση σου είναι ο Γερμανός.
 
Αν σου το αρνηθούν ξανά, θα το ζητήσεις να στο δώσουν γραπτώς διαφορετικά θα τπυς ενημερώσεις πως θα κινηθείς νομικά.
 
Που πρακτικά αυτό σημαίνει ΣτΚ και ΙΝ.ΚΑ.


Update: Απλά, προς ενημέρωση. Μιας και δεν είχα χρόνο για τρέξιμο με καταγγελίες κτλ. επικοινώνησα με την Infoquest και έστειλα την συσκευή. Η μπαταρία βάση διαγνωστικών και κύκλων φόρτισης (608) βγήκε ως εκτός εγγύησης, μιας και 500 κύκλους λέει max η Apple. Από το iOS πάντως, μου έλεγε 82% ως χωρητικότητα. Τέλος πάντων, δεν σωζόμαστε από 39€. Στα της οθόνης, δεν μπορούν να την καλύψουν, μιας και η συσκευή είναι παραεισαγωγή από Ελβετία, οπότε και πρέπει να μιλήσω πάλι με Cosmote. Δεν θα ασχοληθώ μιας και δεν μπορώ να μείνω κι’ άλλο χωρίς συσκευή και το πρόβλημα δεν είναι και τόσο τραγικό. Έπρεπε να το κυνηγήσω τον 1ο χρόνο μιας και το είχε το θέμα από την αρχή. Ειλικρινά, πρέπει όμως να γίνει κάτι με αυτό το χάλι. Δεν μπορούμε να είμαστε έρμαια της κάθε κ@λοεταιρίας και να πρέπει να καταφεύγουμε σε καταγγελίες κτλ. για τα αυτονόητα...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#677   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/08/2018 - 18:27

Έπρεπε εξ' αρχής να πας στη Cosmote.

 

Τα περί παραεισαγωγής που σου είπαν είναι αστεία και μια απο τις νέες "καραμέλες" για να μη σε καλύψουν.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#678   SaFiS

SaFiS

    iPH Enthousiast

  • 452 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 07/08/2018 - 23:11

Έπρεπε εξ' αρχής να πας στη Cosmote.

 

Τα περί παραεισαγωγής που σου είπαν είναι αστεία και μια απο τις νέες "καραμέλες" για να μη σε καλύψουν.

Το ξέρω, αλλά όπως είχα αναφέρει και εκεί μου το έπαιζαν μάγκες και δεν είχα χρόνο για καταγγελίες. Επίσης, η συσκευή για μένα είναι εργαλείο δουλειάς και ήδη μια βδομάδα που έμεινα χωρίς αυτήν, μου έδεσε τα χέρια. Το θέμα είναι ότι η Apple θα πρέπει να υποχρεωθεί από την Ε.Ε. να δίνει η ΙΔΙΑ τα 2 χρόνια εγγύηση και να αφήσει την κοροϊδία με τους πωλητές κτλ...
 

Τέσπα, σύντομα θα την σπρώξω και θα πάω σε 8άρι, οπότε η φρέσκια μπαταρία θα είναι ένα plus για τον επόμενο...



#679   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/08/2018 - 01:01

Ας αρχίσουμε για αρχή να διεκδικούμε τα νόμιμα δικαιώματα μας και βλέπουμε για την "καλή" Apple.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#680   miltosz

miltosz

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Twitter:@miltosz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 24/08/2018 - 08:09

Καλημέρα!

Έχω πάρει ένα apple watch S2 μεταχειρισμενο.

Δυστυχώς μετά από 2 μήνες χρήση σταμάτησε να λειτουργεί, δεν δείχνει τίποτα η οθόνη, μερικές φορές όταν το βάζεις για φόρτιση βγάζει στιγμιαία το μηλαρακι και ξανά κλείνει.

Έχω το τιμολογειο αγοράς του αλλά έχουν περάσει 16 μήνες...

Πήγα στο Media Markt που ήταν αγορασμένο αλλά δεν με καλύπτουν λένε γιατί η Apple δίνει 1 χρόνο εγγύηση.

Πήγα στην iSystem και εκεί τα ίδια και μου ζητάνε 300 ευρό για αντικατασταση μόνο αν θέλω!

 

Έχετε να προτείνετε τι μπορώ να κάνω...?



#681   Nikkos78

Nikkos78

    iPH Member

  • 282 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 24/08/2018 - 09:55

Media Markt που το αγόρασες σε καλύπτει για το 2ο χρόνο εγγύηση. Αν σου αρνηθούν, τους το ζητάς γραπτώς αλλίως κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ και συνήγορο καταναλωτή, και μετά από βαβούρα θα στο καλύψουν με εγγύηση. Μάλλον refurbished συσκευή θα πάρεις, αλλά θα πάρεις χωρίς να πληρώσεις.

 

διάβασε και λίγο παραπάνω, όλοι τα ίδια τραβάμε



#682   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/08/2018 - 11:03

Καλημέρα!

Έχω πάρει ένα apple watch S2 μεταχειρισμενο.

Δυστυχώς μετά από 2 μήνες χρήση σταμάτησε να λειτουργεί, δεν δείχνει τίποτα η οθόνη, μερικές φορές όταν το βάζεις για φόρτιση βγάζει στιγμιαία το μηλαρακι και ξανά κλείνει.

Έχω το τιμολογειο αγοράς του αλλά έχουν περάσει 16 μήνες...

Πήγα στο Media Markt που ήταν αγορασμένο αλλά δεν με καλύπτουν λένε γιατί η Apple δίνει 1 χρόνο εγγύηση.

Πήγα στην iSystem και εκεί τα ίδια και μου ζητάνε 300 ευρό για αντικατασταση μόνο αν θέλω!

 

Έχετε να προτείνετε τι μπορώ να κάνω...?

Η εγγύηση είναι 2ετής με τον 2ο χρόνο να είναι ευθύνη και υποχρέωση του πωλητή.

 

Επίσης για το τιμολόγιο, ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Με λίγα λόγια, δεν επηρεάζει πουθενά. Εσύ λοιπόν θα κυνηγήσεις τα Media.

 

Καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ και τέλος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#683   miltosz

miltosz

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Twitter:@miltosz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 24/08/2018 - 15:03

Ευχαριστω παιδιά για τις απαντήσεις!

Άρα πάω ξανά MediaMarkt και απαιτώ 2χρονια εγγύηση, φυσικά θα αρνηθούν και ζήτω να μου δώσουν την άρνηση εγγράφως, μετά καταγγελία, σωστα δεν κατάλαβα;

#684   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/08/2018 - 17:02

Την άρνηση γενικότερα της κάλυψης ζητάς να στο δώσουν γραπτώς.

 

"Για κάθε νόμιμο δικαίωμα σου". Στο λέω γιατί λογικά θα κάνουν τις πάπιες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#685   miltosz

miltosz

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Twitter:@miltosz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 24/08/2018 - 17:12

Κάνανε τις πάπιες την πρώτη φορά, λογικά και την δεύτερη!



#686   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/08/2018 - 17:38

Είναι υποχρεωμένοι να στο δώσουν γραπτώς.

 

Μετά καταγγελία στα παραπάνω και τέλος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#687   plitsplits

plitsplits

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 24/08/2018 - 22:57

Η εγγύηση είναι 2ετής με τον 2ο χρόνο να είναι ευθύνη και υποχρέωση του πωλητή.

 

Επίσης για το τιμολόγιο, ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Με λίγα λόγια, δεν επηρεάζει πουθενά. Εσύ λοιπόν θα κυνηγήσεις τα Media.

 

Καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ και τέλος.

 

Αυτό πλέον δεν ισχύει. Σύμφωνα με την τελευταία κωδικοποίηση  της νομοθεσίας προστασίας καταναλωτή (Υπουργική Απόφαση 5338/2018), ο ορισμός του καταναλωτή είναι ότι είναι φυσικό πρόσωπο. Αν έχεις αγοράσει με τιμολόγιο θεωρείσαι νομικό πρόσωπο, οπότε δεν καλύπτεσαι από τις διατάξεις του νόμου αυτού περί νομικής εγγύησης.

 

Από την άλλη, για τα Watch Series 2 42mm υπάρχουν αναφορές ότι κάποιες παρτίδες καλύπτονται δωρεάν ακόμα και αν έχουν περάσει την εγγύηση τους.

 

https://appleinsider...es-power-issues

 

Αξίζει να ρωτήσεις μήπως βρίσκεσαι σε αυτή την κατηγορία.



#688   miltosz

miltosz

    iPH newbie

  • 48 μηνύματα
  • Twitter:@miltosz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 25/08/2018 - 17:16

Άρα με τιμολόγιο που έχω τον ήπια;;;;
Και που ρωταω για την κατηγορία που λες;

Τελευταία επεξεργασία από: miltosz, 25/08/2018 - 17:16


#689   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/08/2018 - 22:51

Μίλησε με ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#690   plitsplits

plitsplits

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 26/08/2018 - 10:46

Καλημέρα,

 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ή το ΙΝΚΑ δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα σε αυτή την περίπτωση για τους εξής λόγους:

 

1. Ο φίλος Α το έχει αγοράσει μεταχειρισμένο από τον αρχικό αγοραστή Β που ήταν επαγγελματίας, αφού είχε κόψει τιμολόγιο. Ο Β το έχει περάσει σαν έξοδο στα βιβλία του και δεν μπορεί να το πουλήσει έτσι απλά, γιατί κάνει φορολογική παράβαση, ούτε μπορεί να δώσει το τιμολόγιο στον επόμενο, γιατί θα του λείπει σε ενδεχόμενο έλεγχο.

 

Ο μόνος νόμιμος τρόπος για να το μεταβιβάσει στον Α είναι να κόψει απόδειξη λιανικής προς αυτόν, δίνοντας του την νόμιμη εγγύηση που προβλέπει ο νόμος για τα μεταχειρισμένα προϊόντα, η οποία είναι τουλάχιστον ένα έτος. Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει από ότι καταλαβαίνω, και να πάει κάποιος σε μια αρχή του κράτους δηλώνοντας εκ των προτέρων ότι το προϊόν δεν βρίσκεται νόμιμα στα χέρια του δεν είναι ότι καλύτερο.

 

2. Μέχρι την αρχή του χρόνου ο νόμος 2251/1994 δεν έκανε διάκριση μεταξύ φυσικών και νομικών προσώπων. Επειδή από τότε υπήρχε μια διχογνωμία στο ποιος δικαιούται την προστασία του νόμου, η οποία έγινε πιο έντονη με την ψήφιση του νόμου Κατσέλη για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, στις αρχές του έτους δημοσιεύθηκε η νέα κωδικοποίηση του νόμου, με ισχύ από το Μάρτιο του 2018. Η κωδικοποίηση αυτή εναρμονίζει μεταξύ άλλων στο θέμα καταναλωτής την ελληνική νομοθεσία με την ισχύουσα ευρωπαϊκή.

 

Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο λοιπόν: http://www.efpolis.g...fileinfo&id=431

 

α. Ορισμός καταναλωτή (Άρθρο 1α, σελίδα 344 ΦΕΚ): κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα, 

 

β. Εγγυήσεις (Άρθρο 5, σελίδα 358 ΦΕΚ): Τα δικαιώματα που απορρέουν από την νόμιμη εγγύηση είναι επιπλέον των όσων προβλέπονται από την εμπορική εγγύηση.

 

Νόμιμη εγγύηση: Ο πωλητής θα πρέπει να παρέχει στον καταναλωτή τα προβλεπόμενα του άρθρου 534 του Αστικού Κώδικα για το χρονικό διάστημα που προβλέπει το άρθρο 554, δηλαδή αυτή την στιγμή 2 χρόνια. Για μεταχειρισμένο προϊόν (πχ demo) η νόμιμη εγγύηση δεν πρέπει να είναι μικρότερη του έτους.

 

Εμπορική εγγύηση: Για νέο αγαθό, παρέχεται από τον κατασκευαστή, για όσο χρόνο νομίζει αυτός. Για επισκευή αγαθού, το μέρος που επισκευάστηκε αποκτά την αρχική εμπορική εγγύηση του αγαθού.

 

Τώρα, για το ποιος θα μπορούσε να βοηθήσει τον φίλο, φαντάζομαι μόνο οι εξουσιοδοτημένοι. Τύπωσε το link που σου έστειλα, πήγαινε σε κάποιον από αυτούς, δειξτους το και ρώτα αν μπορείς να καλυφθείς έτσι.


Τελευταία επεξεργασία από: plitsplits, 26/08/2018 - 10:46


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5

0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες