Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
822 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#736   Wolftub21

Wolftub21

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/03/2019 - 15:22

Θα σας πω εγώ για την εγγύηση της Infoquest. Σε Iphone 7 κάηκε ολόκληρη η μητρική πλακέτα και μου κόψαν την εγγύηση (αν είναι δυνατόν) επειδή είχε ράγισμα η κάμερα και θεωρείται λέει κακή χρήση. Η ελληνική ερμηνεία της εγγύησης είναι ένα ξεχωριστό case study για τους "κλέφτες" εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές. Δεν μπορεί να ψήνεις αυγό στη μητρική από τη θερμοκρασία και να σου φταίει η γρατζουνιά στην κάμερα. Και μετά να ζητάς και 450 ευρώ για να σου πουλήσουν ανακατασκευασμένο Iphone λέει. Και φυσικά δε δέχτηκα τίποτα και ζήτησα και το κινητό πίσω.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#737   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 12/04/2019 - 12:55

Καλησπερα σε όλους.

Αντιμετωπίζω από εχθές πρόβλημα με το ένα ζευγάρι Airpods που έχω και πάω σήμερα λοιπόν στο κατάστημα από το οποίο τα είχα αγοράσει και είναι το ThinkD το οποίο αρνείται να μου καλύψει τον δεύτερο χρόνο εγγύησης όπως βάσει νόμου οφείλει. Να πω εδώ πως η αγορά είχε γίνει στις 04/04/2018.

Μίλησα επίσης με την document η οποία αρνείται να με βοηθήσει γιατί το S/N της συσκευής είναι για αυτά που πάνε στο Hong Kong και όχι σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.

Θα κάνω σήμερα καταγγελία στον ΣτΚ και λογικά κάποια στιγμή θα λυθεί το πρόβλημα μου αλλά πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν τις δικαιολογίες τα εκάστοτε καταστήματα.

#738   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 12/04/2019 - 13:15

Mίλησε με το chat της Apple να βεβαιωθείς πως τα Airpods σου είναι Ευρωπαϊκά ώστε να σε καλύπτει η 2ετής εγγύηση και μετά προχώρησε με τις καταγγελίες σου. Επίσης, σε περίπτωση που είναι EU, ενημέρωσε τους στην Apple οτι αρνούνται να σου παρέχουν το δεύτερο χρόνο εγγύηση καθώς και το ποιοι ειναι.  

 

 

Καλησπερα σε όλους.

Αντιμετωπίζω από εχθές πρόβλημα με το ένα ζευγάρι Airpods που έχω και πάω σήμερα λοιπόν στο κατάστημα από το οποίο τα είχα αγοράσει και είναι το ThinkD το οποίο αρνείται να μου καλύψει τον δεύτερο χρόνο εγγύησης όπως βάσει νόμου οφείλει. Να πω εδώ πως η αγορά είχε γίνει στις 04/04/2018.

Μίλησα επίσης με την document η οποία αρνείται να με βοηθήσει γιατί το S/N της συσκευής είναι για αυτά που πάνε στο Hong Kong και όχι σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.

Θα κάνω σήμερα καταγγελία στον ΣτΚ και λογικά κάποια στιγμή θα λυθεί το πρόβλημα μου αλλά πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν τις δικαιολογίες τα εκάστοτε καταστήματα.



#739   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 12/04/2019 - 13:26

Μίλησα με Document και βάσει S/N τα airpods προορίζονταν για Hong Kong όποτε σίγουρα δεν είναι ευρωπαϊκά. Εμένα φυσικά και δεν με ενδιαφέρει καθώς η αγορά έχει γίνει από κατάστημα στην Ελλάδα και έχω κανονικά την απόδειξη.

Τα πράγματα είναι απλά.

#740   alfa147

alfa147

    iPH newbie

  • 35 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/04/2019 - 14:34

μακαρι να βγαλεις ακρη , αλλα αν ειναι παραεισαγωγη δυσκολα

Μίλησα με Document και βάσει S/N τα airpods προορίζονταν για Hong Kong όποτε σίγουρα δεν είναι ευρωπαϊκά. Εμένα φυσικά και δεν με ενδιαφέρει καθώς η αγορά έχει γίνει από κατάστημα στην Ελλάδα και έχω κανονικά την απόδειξη.

Τα πράγματα είναι απλά.



#741   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:14

Εφόσον εγώ έχω ένα προϊόν αγορασμένο από κατάστημα που εδρεύει στην Ελλάδα με την ανάλογη απόδειξη λιανικής του δεν με ενδιαφέρει αν είναι παρά-εισαγωγή ή όχι. Ο νόμος το ξεκαθαρίζει.

#742   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:34

Αν είναι επίσημος reseller Αpple, είσαι οκ. Αν όχι μπορεί να έχεις και πρόβλημα. Ψάξτο περισσότερο. 

Για να εξακριβώσεις την παρτίδα αν είναι EU ή όχι, μίλα με την Apple είτε στο chat είτε καλώντας στο support.  

 

Εφόσον εγώ έχω ένα προϊόν αγορασμένο από κατάστημα που εδρεύει στην Ελλάδα με την ανάλογη απόδειξη λιανικής του δεν με ενδιαφέρει αν είναι παρά-εισαγωγή ή όχι. Ο νόμος το ξεκαθαρίζει.



#743   alfa147

alfa147

    iPH newbie

  • 35 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:44

  • Όλες οι συσκευές, ανεξάρτητα από το που έχουν αγοραστεί (χώρα), καλύπτονται με 1 χρόνο περιορισμένης εγγύηση από την Apple, ακόμα και αν δεν υπάρχει διαθέσιμη απόδειξη αγοράς.
  • Για την κάλυψη του δεύτερου χρόνου της εγγύησης, θα πρέπει να καλύπτονται οι εξής τρεις προϋποθέσεις: 1) Η συσκευή να έχει αγοραστεί από Ελληνικό κατάστημα 2) Να είναι Ευρωπαϊκή εισαγωγή 3) Να έχει εκδοθεί ονομαστική απόδειξη λιανικής με αναγραφόμενο το IMEI της συσκευής

εφοσον καλυπτεις και τις 3 προυποθεσεις για τον δευτερο χρονο , δεν θα εχεις προβλημα...πολυ φοβαμαι ομως οτι η δευτερη προυποθεση θα σου δημιουργησει προβλημα

 

διευκρινιση ο ορος  παρα-εισαγωγη αφορα συσκευες εκτος EU....απλα το αναφερω επειδη το δικο σου ηταν για χωρα εκτος Ε.Ε

Εφόσον εγώ έχω ένα προϊόν αγορασμένο από κατάστημα που εδρεύει στην Ελλάδα με την ανάλογη απόδειξη λιανικής του δεν με ενδιαφέρει αν είναι παρά-εισαγωγή ή όχι. Ο νόμος το ξεκαθαρίζει.


Τελευταία επεξεργασία από: alfa147, 12/04/2019 - 15:48


#744   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:54

Η παραεισαγωγή δεν επηρεάζει την εγγύηση όταν υπάρχει απόδειξη αγοράς εντός Ε.Ε.

 

Ο πωλητής είναι υπευθυνος για το 2ο χρόνο και ας κόψει το κεφάλι του να σου βρεί λύση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#745   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 12/04/2019 - 17:38

Προς ενημέρωση έκανα ήδη καταγγελία στον ΣτΚ και τώρα περιμένω. Θα σας κρατήσω ενήμερους.

#746   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/04/2019 - 21:10

 

  • Όλες οι συσκευές, ανεξάρτητα από το που έχουν αγοραστεί (χώρα), καλύπτονται με 1 χρόνο περιορισμένης εγγύηση από την Apple, ακόμα και αν δεν υπάρχει διαθέσιμη απόδειξη αγοράς.
  • Για την κάλυψη του δεύτερου χρόνου της εγγύησης, θα πρέπει να καλύπτονται οι εξής τρεις προϋποθέσεις: 1) Η συσκευή να έχει αγοραστεί από Ελληνικό κατάστημα 2) Να είναι Ευρωπαϊκή εισαγωγή 3) Να έχει εκδοθεί ονομαστική απόδειξη λιανικής με αναγραφόμενο το IMEI της συσκευής

εφοσον καλυπτεις και τις 3 προυποθεσεις για τον δευτερο χρονο , δεν θα εχεις προβλημα...πολυ φοβαμαι ομως οτι η δευτερη προυποθεση θα σου δημιουργησει προβλημα

 

διευκρινιση ο ορος  παρα-εισαγωγη αφορα συσκευες εκτος EU....απλα το αναφερω επειδη το δικο σου ηταν για χωρα εκτος Ε.Ε

 

Αυτό όλο που είναι γραμμένο?

 

Ουδόλως αφορά τον καταναλωτή το για που προοριζόταν η συσκευή εφόσον την αγόρασε από ελληνικό κατάστημα.



#747   alfa147

alfa147

    iPH newbie

  • 35 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/04/2019 - 21:23

Πράγματι τον αγοραστή δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει και ούτε θα έπρεπε να ξέρει αν είναι από EU η συσκευή , από ότι φαίνεται όμως νοιάζει την επίσημη αντιπροσωπεία που αν δεν σε καλύψει με εγγύηση θα πρέπει ο πελάτης μετά να “κυνηγησει” το κατάστημα για να τον καλύψει.


Αυτό όλο που είναι γραμμένο?

Ουδόλως αφορά τον καταναλωτή το για που προοριζόταν η συσκευή εφόσον την αγόρασε από ελληνικό κατάστημα.



#748   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 12/04/2019 - 21:24

Νίκο το συγκεκριμένο είναι γραμμένο σε άλλη κοινότητα πράγμα που δεν υφίσταται.

Για να μην ξαναλέμε τα ίδια και γινόμαστε κουραστικοί ο νόμος είναι ξεκάθαρος.

Επίσης αυτό που αναφέρεις είναι απόλυτα σωστό.

#749   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/04/2019 - 22:06

Πράγματι τον αγοραστή δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει και ούτε θα έπρεπε να ξέρει αν είναι από EU η συσκευή , από ότι φαίνεται όμως νοιάζει την επίσημη αντιπροσωπεία που αν δεν σε καλύψει με εγγύηση θα πρέπει ο πελάτης μετά να “κυνηγησει” το κατάστημα για να τον καλύψει.

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με "επίσημη αντιπροσωπεία", που δεν υφίσταται στην Ελλάδα κιόλας για την Apple.

 

Το όλο θέμα του 2ου χρόνου της εγγύησης -για άλλη μια φορά- είναι αποκλειστική ευθύνη του πωλητή και τελειώνει εκεί η κουβέντα.

 

Αν πάλι απευθυνθείς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο στο 1ο χρόνο της εγγύησης της Apple και πάλι η χώρα προέλευσης δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#750   alfa147

alfa147

    iPH newbie

  • 35 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/04/2019 - 07:16

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με "επίσημη αντιπροσωπεία", που δεν υφίσταται στην Ελλάδα κιόλας για την Apple.
 
Το όλο θέμα του 2ου χρόνου της εγγύησης -για άλλη μια φορά- είναι αποκλειστική ευθύνη του πωλητή και τελειώνει εκεί η κουβέντα.
 
Αν πάλι απευθυνθείς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο στο 1ο χρόνο της εγγύησης της Apple και πάλι η χώρα προέλευσης δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο.


Εννοείται πως ο πρώτος χρόνος καλύπτεται κανονικά , ο δεύτερος είναι το θέμα και δημιουργούνται προβλήματα.Στην συγκεκριμενη περίπτωση του Παρη του δημιουργεί πρόβλημα ο πωλητής και η document άρα σίγουρα και η infoquest και τώρα τρέχει σε ΣΤΚ για να βρει άκρη.θα είμαι ενδιαφέρον να μας πει ο φίλος Παρης το τελικό αποτέλεσμα αν δηλαδή τελικά η document infoquest κτλπ τελικά αναγνώρισαν την συσκευή εντός εγγύησης παρόλο που είναι εκτός EU...αυτά και τέλος από εμένα και ελπίζω να υπάρξει θετική εξέλιξη

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες