Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
822 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#121   freedoom

freedoom

    iPH Member

  • 235 μηνύματα
  • Twitter:@lefpol
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:freedoom1013

Δημοσίευση 02/10/2012 - 11:33

Μπορείς να πηγαίνεις στο εκάστοτε apple official reseller με εκτυπωμένο το νόμο της ΕΕ, που λέει ότι κάθε προϊόν που κυκλοφορεί εντός ΕΕ, πρέπει να έχει εγγύηση 2 χρόνια και μετά να δούμε ο κάθε μάγκας υπάλληλος πώς θα το διαχειριστεί.
Άκουσ' εκεί, ας ανέφερες πρόβλημα στο 1ο έτος χρήσης του notebook κι ας μην είχε, για να σου ανανεώσουμε την εγγύηση άλλο ένα χρόνο. :o

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#122   ntsili

ntsili

    iPH User

  • 180 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2012 - 12:50

Η Ιταλία έριξε πρόστιμο στην Apple... εμείς πότε θα τους ρίξουμε για να βγάλουμε κανά φράγκο??
Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που εφαρμόζουν αυτή την πολιτική 1 έτους, με κλασική την Acer η οποία νομίζω ότι διορθώθηκε...

#123   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 10/10/2012 - 02:02

Δεν υπάρχει ΝΟΜΟΣ για παροχή εγγύησης 2 ετών. Αυτό που αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία είναι το δικαίωμα του αγοραστή εντός 2 ετών να αξιώσει από τον προμηθευτή του προϊόντος την επισκευή ή αντικατάσταση του για οποιαδήποτε έλλειψη, ελάττωμα κ.ά που έχει το αγορασθέν προϊόν σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του, κατά τη στιγμή της αγοράς. Στην Ελλάδα για την περίοδο αυτή, οι πρώτοι 6 μήνες βαρύνουν τον προμηθευτή (για να αποδείξει ότι δεν υπήρχε κάτι), και οι υπόλοιποι μήνες τον αγοραστή (ότι όντως υπήρχε πρόβλημα από την ημέρα της αγοράς).
Το χρονικό πλαίσιο για παροχή εγγύησης σε προϊόν ενώ αυτό λειτουργούσε υποδειγματικά κατά τη στιγμή της αγοράς δεν είναι υποχρεωτικό.

Τελευταία επεξεργασία από: gxk, 10/10/2012 - 02:10


#124   omg

omg

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 10/10/2012 - 02:33

υπαρχει καποιος που εχει πετυχει αυτο με τα 2 ετη ?δηλαδη να πηγε το προιν μετα τον 1ο χρονο και να του συμπεριφερθηκαν αναλογος?

#125   morpheusgr

morpheusgr

    iPH Honoured Member

  • 1.427 μηνύματα
  • Twitter:@morpheusgr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/10/2012 - 10:01

Δεν υπάρχει ΝΟΜΟΣ για παροχή εγγύησης 2 ετών. Αυτό που αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία είναι το δικαίωμα του αγοραστή εντός 2 ετών να αξιώσει από τον προμηθευτή του προϊόντος την επισκευή ή αντικατάσταση του για οποιαδήποτε έλλειψη, ελάττωμα κ.ά που έχει το αγορασθέν προϊόν σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του, κατά τη στιγμή της αγοράς. Στην Ελλάδα για την περίοδο αυτή, οι πρώτοι 6 μήνες βαρύνουν τον προμηθευτή (για να αποδείξει ότι δεν υπήρχε κάτι), και οι υπόλοιποι μήνες τον αγοραστή (ότι όντως υπήρχε πρόβλημα από την ημέρα της αγοράς).
Το χρονικό πλαίσιο για παροχή εγγύησης σε προϊόν ενώ αυτό λειτουργούσε υποδειγματικά κατά τη στιγμή της αγοράς δεν είναι υποχρεωτικό.


  • If a product turns out to be faulty or not as advertised (‘non-conformity’), you have a 2-year guarantee, which means the seller must repair or replace it free of charge.
  • The 2-year guarantee is an EU-wide minimum, and the laws in some EU countries may offer you longer limitation periods.
  • [!] In some countries, once the first 6 months of the two-year guarantee period have passed, you may need to prove that the product was faulty or not as advertised when you received it, if the seller contests this. In some countries, there are also deadlines for contacting the seller after discovering the defect.
  • In addition, many sellers or manufacturers offer their own commercial guarantees, e.g. an “EU warranty” which promises to repair your product in any EU country, e.g. for 1,3 or 5 years). These may be free or for optional purchase.
  • These additional commercial guarantees are binding and must be written in plain intelligible language. They never replace the minimum 2-year guarantee, which you always have from the seller as your legal right.


[Πηγη]

Ευρωπαικη οδηγια ισουται με νομο οπως και οι κανονισμοι και οι αποφασεις αποτελουν το Ευρωπαικο δικαιο.

Τελευταία επεξεργασία από: morpheusgr, 10/10/2012 - 10:02

Just like underwear, passwords should be changed often...


#126   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 10/10/2012 - 17:13

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όταν η ευρωπαϊκή οδηγία αναφέρεται στα δύο έτη αυτό αφορά την εγγύηση πώλησης. Δηλ. Μου πουλάς ένα προϊόν που πρέπει να λειτουργεί υποδειγματικά και σύμφωνα με τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά του τη στιγμή της πώλησης. Εάν αυτό δεν συμβαίνει τότε εγώ ο αγοραστής έχω το δικαίωμα να αξιώσω την επισκευή του ή την αντικατάσταση κλπ. Γιαυτό κι αναφέρει για τις περιόδους απόδειξης από τα δύο μέρη.

Οι εταιρίες για να προσελκύσουν πελάτες παρέχουν και εγγύηση μετά την αγορά. Αυτή είναι διαφορετική από την εγγύηση πώλησης. Αυτή αναφέρεται ως εμπορική εγγύηση.
Πουθενά στην οδηγία δεν αναγράφεται ότι υποχρεούται ο κατασκευαστής να παρέχει εγγύηση κατά τη διάρκεια της χρήσης του προϊόντος. Εάν βρείτε ΝΟΜΟ (σας αναφέρω ότι δεν υπάρχει) να μου τον προσκομίσετε. Νόμος σημαίνει αριθμός-άρθρο-ημερομηνία.

Απλώς να σημειώσω ότι είναι πολύ δύσκολο να θεμελιώσει Γενικό Νόμο που να μπορεί να υποχρεώνει τις εταιρίες να παρέχουν εγγυήσεις σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους γιατί τα προϊόντα είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, έχουν διαφορετικό κύκλο ζωής κ.ά.


#127   ioik

ioik

    iPH User

  • 199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 10/10/2012 - 17:53

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΛΟΥ 192
21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2002
ΝΟΜΟΣ ΥΠ´ΑΡΙΘ. 3043
ΑΡΘΡΟ 554


#128   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 10/10/2012 - 19:06

Αυτός ο Νόμος αναφέρεται στην εγγύηση πώλησης. Δηλαδή για τη λειτουργία του προϊόντος κατά τη στιγμή της αγοράς.

#129   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 10/10/2012 - 23:28

Δεν υπάρχει ΝΟΜΟΣ για παροχή εγγύησης 2 ετών. Αυτό που αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία είναι το δικαίωμα του αγοραστή εντός 2 ετών να αξιώσει από τον προμηθευτή του προϊόντος την επισκευή ή αντικατάσταση του για οποιαδήποτε έλλειψη, ελάττωμα κ.ά που έχει το αγορασθέν προϊόν σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του, κατά τη στιγμή της αγοράς. Στην Ελλάδα για την περίοδο αυτή, οι πρώτοι 6 μήνες βαρύνουν τον προμηθευτή (για να αποδείξει ότι δεν υπήρχε κάτι), και οι υπόλοιποι μήνες τον αγοραστή (ότι όντως υπήρχε πρόβλημα από την ημέρα της αγοράς).
Το χρονικό πλαίσιο για παροχή εγγύησης σε προϊόν ενώ αυτό λειτουργούσε υποδειγματικά κατά τη στιγμή της αγοράς δεν είναι υποχρεωτικό.

Αυτός ο Νόμος αναφέρεται στην εγγύηση πώλησης. Δηλαδή για τη λειτουργία του προϊόντος κατά τη στιγμή της αγοράς.

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όταν η ευρωπαϊκή οδηγία αναφέρεται στα δύο έτη αυτό αφορά την εγγύηση πώλησης. Δηλ. Μου πουλάς ένα προϊόν που πρέπει να λειτουργεί υποδειγματικά και σύμφωνα με τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά του τη στιγμή της πώλησης. Εάν αυτό δεν συμβαίνει τότε εγώ ο αγοραστής έχω το δικαίωμα να αξιώσω την επισκευή του ή την αντικατάσταση κλπ. Γιαυτό κι αναφέρει για τις περιόδους απόδειξης από τα δύο μέρη.

Οι εταιρίες για να προσελκύσουν πελάτες παρέχουν και εγγύηση μετά την αγορά. Αυτή είναι διαφορετική από την εγγύηση πώλησης. Αυτή αναφέρεται ως εμπορική εγγύηση.
Πουθενά στην οδηγία δεν αναγράφεται ότι υποχρεούται ο κατασκευαστής να παρέχει εγγύηση κατά τη διάρκεια της χρήσης του προϊόντος. Εάν βρείτε ΝΟΜΟ (σας αναφέρω ότι δεν υπάρχει) να μου τον προσκομίσετε. Νόμος σημαίνει αριθμός-άρθρο-ημερομηνία.

Απλώς να σημειώσω ότι είναι πολύ δύσκολο να θεμελιώσει Γενικό Νόμο που να μπορεί να υποχρεώνει τις εταιρίες να παρέχουν εγγυήσεις σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους γιατί τα προϊόντα είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, έχουν διαφορετικό κύκλο ζωής κ.ά.

Γράφεις εντελώς λανθασμένα πράγματα και παραπληροφορείς. Πράγματι δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος "εγγύηση" , παρά το δικαίωμα του καταναλωτή να προσφύγει εντός διετίας. Υπάρχει και ένα στοιχείο που λέγεται ερμηνεία του νόμου όμως.
Αυτό που γράφεις για τους 6 πρώτους μήνες που βαραίνουν τον προμηθευτή και οι υπόλοιποι τον καταναλωτή, που ακριβώς το είδες γραμμένο;
Γνωρίζεις τι εστι " αντικειμενική ευθύνη " του κατασκευαστή- προμηθευτή; Είναι νομικός όρος.
Είσαι εντελώς λάθος σε ό,τι γράφεις.Στο λέω νομικά και φιλικά.

#130   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 11/10/2012 - 07:18

Πως είμαι εντελώς λάθος και παραπληροφορώ όταν όπως παραδέχεσαι δεν αναγράφεται πουθενά ο όρος ΕΓΓΥΗΣΗ κατά τη χρήση του προϊόντος;
Τόσες εταιρίες που δίνουν εγγύηση 1 έτους μετά την αγορά δεν γνωρίζουν, ή δεν έχουν νομικό τμήμα;
Δεν μιλάμε μόνο για ηλεκτρονικά προϊόντα αφού η οδηγία είναι γενική και αναφέρεται σε όλα τα κινητά αντικείμενα. Όταν αγοράσεις μία λάμπα και καεί μέσα σε δύο έτη ζητάς εγγύηση; Γιατί κι αυτή θεωρείται κινητό αντικείμενο. Απλώς η οδηγία αναφέρεται στην εγγύηση πώλησης.

#131   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 11/10/2012 - 07:32

Υπάρχουν δύο εγγυήσεις που παρέχονται κατά την αγορά - πώληση:
1. Εγγύηση Πώλησης. Έχει ισχύ για 2 έτη. Σε αυτή αναφέρεται η κοινοτική οδηγία.
2. Εγγύηση χρήσης. Η εμπορική εγγύηση που παρέχει ο κατασκευαστής. ΔΕΝ αναφέρεται στην κοινοτική οδηγία ως καθορισμένου χρόνου.

Τελευταία επεξεργασία από: gxk, 11/10/2012 - 07:35


#132   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 11/10/2012 - 10:25

Ας κρατήσουμε τη διετή παραγραφή των αξιώσεων του αγοραστή.Αρκεί αυτό για να κινητοποιηθεί ο αγοραστής όταν θα του πούνε "η εγγύηση είναι ένα έτος, πρέπει να πληρώσεις γιατί είσαι εκτός εγγύησης."
Μέχρι δηλαδή να συμμορφωθεί και η apple .

#133   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 11/10/2012 - 10:36


Γιατί πιστεύεις πως ολο και περισσότερες εταιρίες δίνουν πλέον 2 έτη εγγύηση; Γιατί εναρμονίζονται με το γράμμα του νόμου για να μην ταλαιπωρούν τους καταναλωτές.
Γιατί να πληρώσω για επισκευή του iphone μετά από 14 μήνες λόγου χάρη, όταν νόμιμα έχω ακόμη δικαίωμα αξίωσης επισκευής δωρεάν;
Αυτά.

#134   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 11/10/2012 - 10:39

Αν ο gxk είχε δίκιο, τότε γιατί η Apple καταδικάστηκε στην Ιταλία?

#135   apostolo

apostolo

    iPH Addict

  • 747 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/10/2012 - 10:45

Αν ο gxk είχε δίκιο, τότε γιατί η Apple καταδικάστηκε στην Ιταλία?


Γιατι μαλλον προσπαθωντας να πουλησει το Applecare που ειναι για 2 χρονια, δεν ανέφερε ξεκαθαρα οτι το προιον εχει 2 χρονια εγγυηση συμφωνα με την κοινοτικη οδηγια

Τελευταία επεξεργασία από: apostolo, 11/10/2012 - 10:46


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 13

0 μέλη, 13 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες