Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iMac boot από external SSD μέσω Firewire800 - Απόψεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
30 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   CybeRTroN

CybeRTroN

    iPH Contributor

  • 1.249 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:KyriakosThess

Δημοσίευση 22/09/2012 - 19:50

Αυτό με τους Samsung ισχύει. Αλλά σε αυτή την περίπτωση πως γίνεται firmware update? Και η ίδια η Apple στα BTO συστήματά της, Samsung SSD βάζει. Και η Document τον Samsung 830 βάζει. Πως εγγυώνται τις μελλοντικές αναβαθμίσεις?
Τα firmware updates δεν γίνονται μόνο για να γίνει ο δίσκος γρηγορότερος (οπότε δεν το χρειάζομαι λόγω SATA2/FW800) αλλά και για να λύσει πιθανά bugs. Γιατί να πάρω παλιότερο δίσκο (με πιθανά παλιότερες τεχνολογίες) απλά και μόνο για να έχω ένα "ώριμο" firmware. Δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει περασμένο το τελευταίο και οι τιμές τους δεν είναι και αισθητά χαμηλότερες...

Ένα review που βρήκα για για τον Transcend SSD720: http://uk.hardware.i...dern-sandforce.

Σχετικά με τη λύση του FW800. Σίγουρα είναι μπακαλίστικη αλλά σημασία δεν έχουν οι ονομαστικές ταχύτητες. Σε οποιαδήποτε περίπτωση τα random reads/writes του SSD, ακόμα και πίσω από FW800, είναι πολύ μεγαλύτερα από τον εσωτερικό μηχανικό δίσκο. Είδες τα βίντεο στο πρώτο post? Τεράστιες διαφορές.


Μιχαλιο....
1) Αν βάλεις π.χ. τον οποιονδήποτε Samsung δίσκο στο μηχανάκι σου , φυσικά μετά την επίσημη αγορά του μηχανήματος , είτε στο δεδομένο σέρβις που αναρωτιέσαι ή και μόνος σου από την άλλη , τότε αυτός ο δίσκος δεν θα ξανά-αναβαθμιστει ποτέ όσο είναι μέσα στο σασί του Μακ σου !! Τέλος !!
Απλά , πριν τον περάσεις τον αναβαθμίζεις σε ένα ανεξάρτητο Windows PC μόνος σου ...είναι απλό ή λες στον τεχνικό από το μαγαζί που θα κάνεις την αγορά να σου τον αναβαθμίσει με το τελευταίο Firmware εκείνος , άρα όταν τον πάρεις τελικά στα χέρια σου θα είναι ΕΤΟΙΜΟΣ για πέρασμα !!

2) Προφανώς , όταν το μηχανάκι έχει τον δίσκο π.χ. της Samsung σε BTO φάση , τότε λογικά το Firmware του δίσκου είναι " πειραγμένο " για την Μήλον ειδικά , σε σχάση πάντα με το επίσημο της Firmware της Samsung που έχει για τα Retail δισκάκια της , ώστε αν χρειαστεί ή αν βγει κάποιο μελλοντικό Update ειδικά για τον δίσκο , αυτό να ληφθεί μέσω του Mac Software Update , ώστε να εγκατασταθεί σαν....νέος οδηγός ας πούμε !!
Είναι σαν τα ρουτερ...που έχουν και το International Firmware σε μια άλφα έκδοση άλλα και ελαφρώς πειραγμένο - ρυθμισμένο για την κάθε εταιρία τηλεπικοινωνιών ξεχωριστά με λογότυπο κτλ !! Δες το κάπως έτσι... :) !!
Αν και μέχρι στιγμής....από τον Ιούνιο έως τώρα στα μηχανάκια της Μήλον με Samsung SSD δεν έχει υπάρξει ΟΥΤΕ ένα τέτοιο Update.....ΑΝ δεν απατώμαι και ίσως να μην κάνει ποτέ πλέων !! :D Καταλαβαίνεις...για ποιο λόγο τον έβαλε κιόλας η Μήλον , πέρα από το ότι όντως είναι αρκετά καλός δίσκος...είναι παράλληλα και Ώριμος...αυτά που έλεγα παραπάνω !! Τυχαίο....δεν νομίζω !!

2) Οι τιμές όντως δεν είναι χαμηλές συγκριτικά..αλλά αυτό δεν είναι και στο χέρι μας...οι δίσκοι αυτοί ακόμα είναι ακριβοί...1ευρω+ / Γιγα !!
Όπως σου έγραψα και ποιο πάνω...όταν τον αγοράσεις τον δίσκο , το ποιο σίγουρο είναι να μην έχει το τελευταίο Firmware από το εργοστάσιο....άρα ΠΡΙΝ τον περάσεις μέσα στο Μακ τον ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙΣ πρώτα και μετά τον περνάς !!
Αυτό το ελέγχεις ή το κάνεις σε άλλο τρίτο υπολογιστή με παράθυρα !! Αν δεν έχεις τότε λες να στο κάνει ο τεχνικός της εταιρίας που αγόρασες τον δίσκο !! Απλό !! Σαν το Μακ...όταν τον αγόρασες από το εργοστάσιο που ήρθε είχε όλα τα τελευταία Updates ως εκείνη την στιγμή...?? Δεν νομίζω...!!
Σίγουρα αγοράζοντας έναν Ώριμο δίσκο στο λειτουργικό....είναι και παλιότερης κοπής , άρα δεν αγοράζεις κάτι ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ - ΠΡΌΣΦΑΤΟ και αυτό είναι πραγματικότητα !!
Άρα νιώθεις ότι πληρώνεις κάτι ακριβά...και αγοράζεις και κάτι παλιό...άρα νιώθεις κάτι σαν...@#$%@ !!
Γιαυτό , όπως ανέφερα διεξοδικά παραπάνω...όταν αγοράζουμε έναν δίσκο , προσέχουμε πέρα από άλλα σημαντικά , να υπάρχει και το ανάλογο Tool για OS X - Linux ώστε να μπορούμε να κάνουμε τις αναβαθμίσεις στο μηχανάκι μας...αλλιώς ΤΖΙΦΟΣ πατριώτη !!
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα μαζί...ή καινούριος δίσκος και με το Tool ταυτόχρονα από συγκεκριμένες εταιρίες τύπου OCZ or OWC κτλ κτλ.....ή Ώριμος ναι μεν δίσκος άλλης εταιρίας ΑΛΛΆ παλιότερης κοπής......Διαλέγουμε και πράττουμε !!

3) Τέλος που αναρωτιέστε γιατί να πάρεις έναν παλιότερο δίσκο...σου εξήγησα τον λόγο.....τώρα πέρα από αυτό ΑΚΌΜΑ και αν μπορούσες να κάνεις αναβαθμίσεις και οτιδήποτε....ΕΣΥ θα είσαι με SATA 2 συνδεδεμένος...οπότε οποιαδήποτε αναβάθμιση και αν γινότανε στον δίσκο σου κάνοντάς τον ΥΠΕΡΗΧΗΤΙΚΟ , ακόμα Μιχαλιό και ΝΊΤΡΟ να του έριχναν μέσα , εσύ αυτήν την ΠΟΙΟΤΙΚΉ διάφορα δεν θα την καταλάβαινες ουτοση άλλος , θα στην έκοβε το hardware του Μακ λόγο αδυναμίας υποστηρίξεως τέτοιων δυνατοτήτων !!
Άρα λοιπόν....ΔΏΡΩΝ ΆΔΩΡΩΝ για σένα τα νέα κόλπα για σένα από την μια...αλλά σημαντικό το να είναι ώριμος για να μην αγχώνεσαι για μελλοντική αναβάθμιση από την άλλη , αφού ο δίσκος θα είναι πλέων ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ με ότι ψάρια πιάνει !!
Αυτό έκανε και η Μήλον με τον Samsung SSD !! Πιστεύω να έγινα σαφής :D !! Ότι και να κάνεις Με γεια σου και καλορίζικος...σίγουρα θα ενθουσιαστείς !!

5) Οσο για τον υπάλληλο που αναφέρθηκε και ποιο πάνω...Πάντα οι πωλητές δεν είναι γνώστες για τεχνικά θέματα...και κυρίως για Μέτα την αγορά τοποθέτηση δίσκου SSD άλλης εταιρίας !! Βεβαια ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΉΞΕΡΕ !!
Αυτός προφανώς είπε ότι δεν γίνεται...γιατί νόμιζε πως ένας SSD τοποθετείται μέσα στο μηχάνημα μόνο κατά την παραγγελία , δηλαδη ΒΤΟ και όχι μετά !!
Με βάση την λογική αυτή....έχει δίκιο ως υπάλληλος....άλλα ΔΕΝ τα ήξερε όλα και δεν ήξερε σωστά όλη την ιστορία...ότι και μετά την αγορά του Μακ, δίσκος μπαίνει πάλι νόμιμα !! Είχε άγνοια τεχνικής φύσεως και ως εκεί !!
Και για να τελειώνουμε....μόνο αυτός έχει...?? Αν πάμε σε ένα οποιοδήποτε μαγαζί που πουλάν επίσημα π.χ. iPhone 5 και ρωτήσουμε τεχνικά κάτι σε έναν πωλητή και κυρίως πωλήτρια....θα ξέρει..?? Ρωτήστε π.χ.τι είναι ο Α6 και οι 8 στους 10 πωλητές θα σε κοιτάν σαν χάνοι !!
Αυτοί ξέρουν ΔΥΣΤΥΧΩΣ μόνο τα Οικονομικά - πακέτα - λογαριασμούς τέτοια θέματα λογιστικά....όχι τεχνικά......έτσι και εκεί !!
Άλλο παράδειγμα...ρωτήστε σε ένα κέντρο εξυπηρετήσεις πελατών μιας εταιρίας Τηλεπικοινωνιών κάτι σχετικά με δίκτυά ή για το ίντερνετ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΈΝΟ από τεχνικής άποψης....οι απαντήσεις που θα πάρεις κυρίως αν είναι και γυναίκες θα είναι τελείως ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ....αλλού η Θάλασσα και αλλού το πλοίο κυριολεκτικά !! Οι άνθρωποι ξέρουν να πουλάνε , ξέρουν τιμές...προγράμματα...συμβόλαια...χαρτιά και χαρτομανια.....όλα τα άλλα...ΜΌΝΟ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ !!
Κανονικά το παλικάρι έπρεπε να τηλεφωνούσε στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ στο σέρβις , ώστε να πάρει σωστή απάντηση.....και όχι στο.....κατάστημα !! :excl:

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες