Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

RetinaMacBookPro Burn-in, Image Retention, Ghosting


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
132 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 26/09/2012 - 23:58

Αγανάκτησα και μόνο που διάβασα την περιπέτεια των παιδιών με τα Ρετνα λαπτοπ , απαράδεκτη ως εταιρεία η Μήλον....εύχομαι να λυθούν όλων τα προβλήματα με επιτυχία !! Πολλά hardware προβλήματα σε όλες τις συσκευές...σε κάθε συσκευη υπάρχει στάνταρ και μια μαύρη τρυπά στο υλικό....νισάφι....αρχίζω να αισθάνομαι ότι όσο η Μήλον γίνεται εμπορικοτατη....τόσο και θα υπάρχουν συνεχής ξερες....!!
Μα καλά δεν τα δοκιμάζουν αυτά με τεστ στην διάρκεια της παραγωγής...πριν τα κυκλοφορήσουν...έλεος !!
Δηλαδη για να το καταλάβω....σε γκρίζο φόντο η κάτι τέτοιο φαίνονται στα πάνελ , σαν τους τρέχων iMac ένα πράμα σκιές και μαυρισμένες κοιλιδες...για όσους έχουν πάνελ από την LG ...??
Η ίδια ιστορία και εδώ δηλαδη....πάλι από τον προμηθευτή LG προβλήματα και τα imac από αυτούς προμηθεύονται οθόνες...αφού δεν το έχει με τα πάνελ τι στο διάολο τους δένουν υπέρ - εργολαβίες....για να ρεζιλεύονται με τέτοιες ξερες σε τέτοια ακριβά μηχανάκια ??
Μην περιμένετε κανείς να παραδεχτεί επίσημα κάτι....θα περάσουν 2..3 μοντέλα στο μέλλον...και μετά θα το διορθώσουν " ήσυχα " !!
Μακάρι με τα αλλαγμένα Samsung πάνελ να μην υπάρχει πρόβλημα πλέων !!
Σχετικά με το σέρβις γενικά στην Αθήνα , συνεχώς για προβλήματα συμπεριφοράς στον πελάτη ακούμε και κακή αντιμετώπιση....εδώ Θεσσαλονίκη είναι εντάξει , δεν ακούγονται τέτοια παράπονα όπως κάτω...αντιθέτως όσο εχω ψάξει καλά λόγια άκουσα...τι παίζει όμως με κάτω δεν ξέρω...!!



Ανταγωνισμός φιλε μου, και η μεριδα της πιτας ολο και μικραίνει!

Οποτε και η πολιτική τους αλλάζει, και απο φιλική και εξυπηρετική που ηταν παλια, γίνεται ψυχρή και αδιάφορη ως προς τα προβλήματα των πελατών της.

Οταν ο αλλος βλεπει το μαγαζι του να βαζει λουκετο συντομα, πίστεψε με, μονο φιλικος και εξυπηρετικός δεν μπορει να ειναι! ;-)

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:04

Εγώ έχω πρόβλημα και με system graph ακόμα και αν κάνει σωστή δουλεια.. Κάποιες φορές σε κάποιες πασιφανεις περιπτώσεις πρέπει να εισαι λιγότερο τυπικος ποσο μάλλον οταν λέει ο πελάτης ότι θα καλύψει το κόστος αν δεν υπάρχει πρόβλημα που κανά καλυφθεί απο εγγύηση .. Ήθελα να κάνουν αντίθετα τη διάγνωση του ενός λεπτού και να είναι τοπικοί υπέρ τω δεον..

Για τον έναν APR που δεν αναφέρθηκα και όλοι ξέρετε ποιο είναι το άλλο σέρβις δεν θα πω καν λεπτομέρειες τεχνικές . Μου ζήτησε απόδειξη συνοδευτική για να δει αν είναι σε εγγύηση ένα λάπτοπ που Εχει βγει 3 μήνες.. ΑΣΧΕΤΟΙ.

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 27/09/2012 - 00:07

Αναρτημένη εικόνα


#33   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:09

@iLuxus.. Δεν φταίνε κάτι τα APR στην Ελλάδα σε αυτό. Μπορώ να σου πω είναι και καλύτερα εδώ. Γιατί η apple έχει βγάλει επίσημη ανακοινωση και δεν το αναγνωρίζει αυτό σαν πρόβλημα.. Σαν λύση λέει να βαλεις screensaver http://support.apple...38;locale=en_US

Οπότε αν πηγαινες σε apple store δύσκολα θα στην άλλαζαν.
Εδώ σου αλλάζουν την οθόνη μέσα σε 1 μόλις μέρα και κατανόησαν το πρόβλημα.

Δεν έχει κάποια διαφορά με τα apple stores.


Για όλα αυτά φταίει η apple kai μόνο.. Μιλάμε για ένα laptop που φημίζεται για την καλύτερη οθόνη στον κόσμο και η οθόνη είναι προβληματική...


Λουκά η ίδια η Apple αρνήθηκε να καλύψει τα μεταφορικά γιατι δεν Εχει Πάτρα σέρβις.. Αν είχα apple care ενω έχω εγγύηση Δλδ 1 έτους θα το κάλυπτε..Δλδ η εγγύηση τι περιλαμβάνει;; Πρέπει να δώσω παραπάνω για να έχω αυτο που ΠΡΈΠΕΙ τουλάχιστον στο 1ο έτος;

Κυριακο κάνει ακριβώς αυτο που βλέπεις στη φωτό.. Το σκάκι είναι προηγούμενη φωτό που αποτυπώθηκε για 15 λεπτα και παραπάνω ότι και να έβαλα να δω!


Κάνεις λάθος, το επιστρέφουν γιατί είναι η πολιτική της apple μέσα σε 14 μέρες απο την αγορά του λάπτοπ μπορει΄ς να το επιστρέψεις και χωρίς να έχει πρόβλημα και είτε παίρνεις άλλο καινούριο είτε τα λεφτά σου πίσω. Και εδώ μπορείς να το κάνεις απλά πρέπει να είσαι τυχερός ότι θα πετύχεις samsung.

Παιχνίδι για γερά νεύρα


Παιδια δεν δουλευω για την Apple, και ουτε μετοχες εχω! Ειμαι απο τους πρωτους που την κραζουν για καθε μαμακια που κάνει!

Απλός διαπίστωση κανω. Αναφερομαι πρώτον στην άψογη εξυπηρέτηση που βρισκουν οι πελατες της εδω στην Γαλλια τουλάχιστον (εχω και προσωπική εμπειρία), και δεν μιλαω για DOA, ουτε για επιστροφή μεσα σε 14μερες.

Ισως να ειναι και η πολιτική σε κάθε χωρα τελικα, δεν ξερω τι αλλο να σκεφθώ. Εχω δει προβλήματα που στην ελλαδα δεν τα δεχονταν για αλλαγή, και εδω στην Γαλλια το ιδιο προβλημα αλλαζόταν ασυζητητί!!

Οτι η Apple τωρα ειναι αδικαιολόγητη με την πολιτική της, εδω θα συμφωνήσουμε όλοι μας. Και οπως αναφέρει και ο Φώτης, ειναι τουλάχιστον απαράδεκτο/ανεπίτρεπτο απο μια εταιρία σαν την Apple, να μην εχει βγαλει ουτε μια ανακοίνωση για το υπάρχων προβλημα.

Για να μην μιλήσω καν οτι αν σεβόταν τον εαυτό της πρωτα, και μετα τους πελάτες της, θα επρεπε να ειχε κανει ηδη ανάκληση των χαλασμένων προϊόντων!

Αλλα βλεπεις σε περιοδο κρίσεως, ειναι πολλα τα λεφτά Άρη! $$$

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 27/09/2012 - 00:10

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#34   Lucky555

Lucky555

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:09

Εγώ έχω πρόβλημα και με system graph ακόμα και αν κάνει σωστή δουλεια.. Κάποιες φορές σε κάποιες πασιφανεις περιπτώσεις πρέπει να εισαι λιγότερο τυπικος ποσο μάλλον οταν λέει ο πελάτης ότι θα καλύψει το κόστος αν δεν υπάρχει πρόβλημα.. Ήθελα να κάνουν αντίθετα τη διάγνωση του ενός λεπτού και να είναι τοπικοί υπέρ τω δεον..

Άμα η systemgraph δέχονταν να το μεταφέρουν στο σπίτι σου με courier και στη διαδρομή πχ έσπαγε. Θα μπορούσες να τους κατηγωρήσεις ότι κακώς πήγαν να στο στείλουν με courier. Δεν έχεις υπογράψει κάπου ότι δέχεσαι να γίνει η μεταφορά. Και αν ασφάλιζεσ το λάπτοπ με τη μεταφορική καταλαβαίνεις πόσα θα πλήρωνες για ένα λάπτοπ των 2500 ευρώ

#35   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:11

Άμα η systemgraph δέχονταν να το μεταφέρουν στο σπίτι σου με courier και στη διαδρομή πχ έσπαγε. Θα μπορούσες να τους κατηγωρήσεις ότι κακώς πήγαν να στο στείλουν με courier. Δεν έχεις υπογράψει κάπου ότι δέχεσαι να γίνει η μεταφορά. Και αν ασφάλιζεσ το λάπτοπ με τη μεταφορική καταλαβαίνεις πόσα θα πλήρωνες για ένα λάπτοπ των 2500 ευρώ

Ζήτησα να φέρουν το ανταλλακτικο και να ανέβω Αθήνα να μου το αλλάξουν αφού το πρόβλημα είναι γνωστό και αλλαζεται οθόνη..Τίποτα παραπανω. Δεν νομίζω ότι είμαι Τοσο παραλογος..Και τώρα με κούριερ θα το στείλουν!!

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 27/09/2012 - 00:14

Αναρτημένη εικόνα


#36   Lucky555

Lucky555

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:12

Οτι η Apple τωρα ειναι αδικαιολόγητη με την πολιτική της, εδω θα συμφωνήσουμε όλοι μας. Και οπως αναφέρει και ο Φώτης, ειναι τουλάχιστον απαράδεκτο/ανεπίτρεπτο απο μια εταιρία σαν την Apple, να μην εχει βγαλει ουτε μια ανακοίνωση για το υπάρχων προβλημα.

Έχει βγάλει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο πρόβλημα και το θεωρεί φυσιολογικό!!!!

#37   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:17

Έχει βγάλει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο πρόβλημα και το θεωρεί φυσιολογικό!!!!


Ακόμα χειροτερα λοιπόν που παιζει με τα νευρα των πελατών της.

Κατι οπως με το 4 οταν προσπαθούσε να πει πως θα επρεπε να κρατάμε το τηλέφωνο, λογο του antenagate.

Και ακομα πιο τραγικό που ενώ τελικα με τα χίλια ζορια το παραδέχτηκε, αντι να τα παρει πίσω, προσφερε παμπερακι!!!

Κατι τέτοια βλεπω τωρα τελευταία απο την Apple, και παρόλο που θεωρώ το ευατο μου fan, εχω αρχίσει να το σκεφτομαι σοβαρα το θέμα!

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#38   CybeRTroN

CybeRTroN

    iPH Contributor

  • 1.249 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:KyriakosThess

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:41

Στεναχωρήθηκα , από την εικόνα του Φώτη με το σκάκι στην μέση , τώρα σε τέτοιο ακριβό μηχανάκι τέτοια @#$%@ , τι να πω...εδώ έχουμε αστοχία υλικοί σε συνθήκες χρίσης , και τι σου λένε επίσημα....βάλε κάποιο screensaver http://support.apple...38;locale=en_US??
Αυτό τώρα είναι επίσημη λύση...το πασάλειμμα ?? Φυσικά και δεν θα παρεδεχτουν πότε κάτι....βγάζουν πολλά και τραγικά προβλήματα σε πολλά προϊόντα τους....σε αντίθεση με άλλες εταιρίες που βγάζουν μια οθόνη και η " που....να " λειτουργεί κανονικά !!
Έχω σιχαθεί να ακούω...για σκιές...κιτρινίλες...κηλίδες σε κάθε λογής οθόνες της Μήλον τα τελευταία χρόνια....από το iPhone μέχρι τον iMac...τώρα και στο Retna !!
Τόσο R&D και το γνωστό καραμελο - ζαχαρωτό....innovation....η μαγική τους λέξη....και τελικά να υπάρχουν λάθη συνέχεια και δεν τα λύνουν και άμεσα μόνο με την αγορα εκ νεου επόμενου μοντέλου και αν ( π.χ. κεραια στο τηλ )...και λάθη στο hardware...γαμώτο !!
Εδώ , βγάλαν καινούριο iPhone σε μαύρη ματ βαφή του αλουμινίου και οι @#$%@ δεν σκέφτηκαν το απλό που το γνωρίζουν ΟΛΟΙ....πέρασε το ρε γροθε με ματ σκληρυντικό για να μην βγει το χρώμα από πάνω , αλλιώς θα βγαίνει ουτοση άλλος με το παραμικρό.....και βάφτισαν το λάθος ως φυσιολογικό σε προϊόντα αλουμινίου....!! Όχι δεν είναι φυσιολογικό.....είναι λάθος ή μισό-δουλεια !!
Όσο για το σέρβις ...πλάκα πλάκα στο εξωτερικό δεν θα την άλλαζαν καθόλου την οθόνη , θα έμενε ο πελάτης αμανάτι ακόμα και αν πήγαινε στο NY Apple store !! ....γενικά όταν μια εταιρία γίνεται εμπoρικη πολύ...τότε ξεκινάν και τα κατασκευαστικά λάθη και οι αστάθειες και τα πάντα...και όσο η Μήλον γίνεται παγκόσμια Ακριβή Τρεντι σούπα....τόσο θα υπάρχουν προβλήματα που δεν θα λύνονται...και όταν θα λύνονται μετά απο 1..2 μοντέλα στο μέλλον...θα σου παρουσιάζουν την λύση που θα έπρεπε ήδη να είχε προβλεφθεί από την αρχή...ως....innovation....άρα πελάτη αγόρασε το νέο διορθωμένο μοντέλο... !!

#39   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:48

Περιμένω πως και πως να βαθμολογησω τον εκπρόσωπο του apple care .. Βρει δε βρει μπελά δε με νοιάζει αλλα είναι το λιγότερο που μπορω να κάνω...

Αναρτημένη εικόνα


#40   Donsotiriou

Donsotiriou

    iPH Contributor

  • 965 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:48

Αρα τι κανεις?

#41   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5.732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:53

Υπάρχει έστω ένας εδω μεσα που να έχει οθόνη lg στο retina και να μην του κάνει το ghosting?

#42   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 27/09/2012 - 00:57

Ναι ο Τσακ Νορις...

Αναρτημένη εικόνα


#43   lyberis

lyberis

    iPH Enthousiast

  • 579 μηνύματα
  • Twitter:@lyberis1979
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G
  • GameCenter:iBrobdignagian

Δημοσίευση 27/09/2012 - 08:34

Ναι ο Τσακ Νορις...


Έλεος ρε είναι πρωί ακόμα για Τσακ Νόρις.

#44   geokgeok

geokgeok

    iPH newbie

  • 1 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/09/2012 - 09:25

Υπάρχει έστω ένας εδω μεσα που να έχει οθόνη lg στο retina και να μην του κάνει το ghosting?


Ναι εγώ αλλά ακόμα είναι νωρίς. Στην πρώτη εβδομάδα είμαι.
Δυστυχώς το θέμα το ξέρω και απλά αναμένω. Το μόνο αν μπορεί να χαρακτηριστεί θετικό, είναι ότι το αγόρασα
από την Systemgraph μπας και γλυτώσω τα προβλήματα σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάτι.
Τουλάχιστον 2 από εδω μέσα αντικαθιστούν την οθόνη. Με λιγότερη ή περισσότερη ταλαιπωρία.
Θα δούμε....

#45   TiMoRiS

TiMoRiS

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/09/2012 - 09:37

Βλέπουμε προβλήματα στο Retina καθώς επίσης και στο iPhone 5! Μήπως απο εδώ και πέρα να ανοίγουμε τα κουτιά μέσα στα μαγαζιά αφότου έχουμε προσυμφωνήσει με τον πωλητή ότι άμα έχει κάποιο πρόβλημα μας το αλλάζουν επιτόπου?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες