Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

iTunes / App Store refund - Eπιστροφή χρημάτων για αγορές μέσω του iTunes / App store


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
113 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.960 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 23/11/2009 - 10:35

*
ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ

Αγοράσατε κάποια εφαρμογή από το Appstore και διαπιστώσατε ότι δεν εκτελεί τις λειτουργίες τις οποίες διαφήμιζε; Νιώθετε ότι σας εξαπάτησαν; Μπορείτε να ζητήσετε τα λεφτά σας πίσω, ακολουθώντας τον παρακάτω οδηγό:

1) Ανοίξτε το iTunes.

2) Κάντε login στον λογαριασμό σας, αν δεν είστε ήδη, και επιλέξετε το ‘view account‘.

3) Πηγαίνετε στο ‘Purchase history‘.

Αναρτημένη εικόνα


4) Πλοηγηθείτε και εντοπίστε στην προβληματική εφαρμογή και επιλέξτε ‘Report a problem‘.

5.1) Συμπληρώστε την φόρμα. Φροντίστε να αναφέρετε τους ακριβής λόγους για τους οποίους προχωράτε σε αυτή την κίνηση και αναφέρετε ξεκάθα ότι ζητάτε REFUND.

5.2) Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν έχετε πρόσβαση στην φόρμα επικοινωνίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω link: Appstore Customer Service.

Προσοχή: Στο πεδίο ‘Specific request:‘ επιλέξετε ‘This application did not function as expected‘.

Αναρτημένη εικόνα


6) Θα λάβετε απάντηση στις επόμενες 48 ώρες και η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί σε 4-5 εργάσιμες ημέρες.

Υπάρχουν εκατοντάδες αναφορές χρηστών στο διαδίκτυο οι οποίες  ζήτησαν και έλαβαν επιστροφή χρημάτων γιατί αγόρασαν κατά λάθος κάποιο app ή γιατί η εφαρμογή δεν ανταποκρινόταν στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά (π.χ τα περισσότερα  προβλήματα έχουν αναφερθεί με δυσλειτουργία των push notifications).

Σημείωση Νο1: Όπως είναι γνωστό η Apple παρακρατεί το 30% της τιμής πώλησης μίας εφαρμογής. Με το ‘Refund’ είναι πιθανό (?) να χρεωθεί αυτό το 30% ο developer της εφαρμογής. Χρησιμοποιήστε το ‘Refunding’ με σύνεση!

Σημείωση No2: Έχετε στην διάθεση σας 90 ημέρες από την αγορά μίας εφαρμογής για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.352 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 03/12/2012 - 11:41

Express Lane refunds


Πέρα από τον οδηγό του πρώτου πόστ σχετικά με τον τρόπο που μπορούμε να κάνουμε refund σε μία εφαρμογή, υπάρχει και ένας τρόπος πιο άμεσος και γρήγορος.

Αγοράσατε μια εφαρμογή και άμεσα είδατε ότι δεν κάνει τα όσα περιγράφει ή ότι η περιγραφή της ήταν παραπλανητική?
Να τι πρέπει να κάνετε ώστε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα μιλώντας απευθείας με έναν εκπρόσωπο της Apple:


Βήμα 1:


Μπαίνουμε στη σελίδα http://www.apple.com...itunes/contact/
Εκεί θα δούμε την παρακάτω εικόνα και θα πατήσουμε το “Contact iTunes Support” όπως είναι κυκλωμένο:

Συνημμένο αρχείο  1.JPG   60,29KB   206 λήψεις



Βήμα 2:

Στην επόμενη σελίδα που θα μας ανοίξει, πατάμε στην αριστερή στήλη την επιλογή “Purchases, Billing and Redemption” (1).
Στη συνέχεια επιλέγουμε από τη δεξιά στήλη την επιλογή “Apple ID Account Billing” (2).


Συνημμένο αρχείο  2.JPG   56,53KB   201 λήψεις


Στο πεδίο που υπάρχει πιο κάτω που λέει “Please tell us more about the issue” (3) γράφουμε αναλυτικά:
  • Τη συσκευή μέσω της οποίας συνδεθήκαμε στο iTunes Store (ή το AppStore)
  • Το λειτουργικό μας σύστημα
  • Την έκδοση του iTunes
  • Τον τίτλο αυτού που αγοράσαμε (προαιρετικά)
  • Τον αριθμό της παραγγελίας (προαιρετικά). Ο αριθμός παραγγελίας υπάρχει στο e-mail/απόδειξη που λαμβάνετε από το AppStore μετά από κάθε αγορά σας.
Τέλος, διαλέγουμε τη χώρα στην οποία έχουμε λογαριασμό και πατάμε Continue.


Βήμα 3:

Στην επόμενη οθόνη θα δούμε αυτό:

Συνημμένο αρχείο  3.JPG   50,21KB   194 λήψεις


Επιλέγουμε το chat όπως φαίνεται στη φωτογραφία και θα δούμε αυτήν την οθόνη:

Συνημμένο αρχείο  4.JPG   50,48KB   185 λήψεις


Συμπληρώνουμε τα στοιχεία που μας ζητάει και στη συνέχεια επιλέγουμε το Continue.


Άμεσα θα συνομιλήσουμε Live μέσω chat με κάποιον από την εξυπηρέτηση πελατών για το θέμα μας.

Εάν το αίτημά μας είναι σωστό, το refund θα εγκριθεί άμεσα και θα μας ενημερώσουν σχετικά.
Τα χρήματα επιστρέφονται μέσα σε 24 ώρες αν η αγορά είχε γίνει μέσω Gift Card και μέσα σε 5-7 εργάσιμες ημέρες αν η αγορά έγινε μέσω τραπέζης με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

Τέλος, θα παρατηρήσετε ότι έχετε λάβει και ένα mail σχετικά με την ερώτησή σας στο support, από όπου και μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του αιτήματός σας:

Συνημμένο αρχείο  5.JPG   41,15KB   143 λήψεις


Πολύ εξυπηρετική σε γενικές γραμμές η συγκεκριμένη υπηρεσία, ειδικά με τα κατά καιρούς κρούσματα «περίεργων» app που άλλα υπόσχονται και άλλα κάνουν…


Ευχαριστώ τον Markknopfler για τη βοήθεια στη δημιουργία του οδηγού.

Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 03/12/2012 - 11:43


#3   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 03/12/2012 - 11:46

Ετσι για να σταματήσουν να υπάρχουν τα λαμόγια.. Εμένα μου έκαναν refund σε λιγότερο από 24 ώρες. Τόσο μου είχε πει η Amy...:D
Μια χαρά υπηρεσία γενικά..Ο χρόνοι που αναφέρει ο Νίκος ειναι αυτοί που λένε οι εκπρόσωποι..

Αναρτημένη εικόνα


#4   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5.732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 03/12/2012 - 12:28

Κι εγώ. Έχω χρησιμοποιήσει τουλάχιστον 6-7 φορές το live chat. Πάντα μου έκαναν στη στιγμή refund και τα χρήματα πιστών οταν στην κάρτα μου μέσα σε 2-4 μέρες το maximum .

#5   vaio1892

vaio1892

    iPH User

  • 127 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/01/2013 - 22:22

Συγνώμη που άνοιξα νέο topic αλλά ειμαι πολύ χαρούμενος.ο developer είχε να απαντήσει απο τον Οκτώβριο.και πάλι συγνώμη.


Θα ήθελα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία με εσάς.πριν καμιά εβδομάδα αγόρασα την εφαρμογή Oplayer με 4,49€ και δεν έπαιζε ο ήχος.μπήκα στο site του developer και είδα πως και αλλοι χρήστες είχαν πρόβλημα και ο developer είχε να απαντήσει κανα 2μηνο.έτσι ζήτησα refund με τον οδηγό του iphonehellas και μέσα σε 3 ώρες πήρα απάντηση στην οποία μου εξηγούσε πως σε 5-7 εργάσιμες θα μου επιστραφεί το ποσό.
ΜΕΓΑΑΑΑΛΗ APPLE.
Γνώμη μου,αν έχετε παρόμοιο πρόβλημα με κάποια εφαρμογή κυνηγήστε το.Μην χαρίζετε τα λεφτα σας.


#6   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5.732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 06/01/2013 - 22:25

Συγνώμη που άνοιξα νέο topic αλλά ειμαι πολύ χαρούμενος.ο developer είχε να απαντήσει απο τον Οκτώβριο.και πάλι συγνώμη.
Θα ήθελα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία με εσάς.πριν καμιά εβδομάδα αγόρασα την εφαρμογή Oplayer με 4,49€ και δεν έπαιζε ο ήχος.μπήκα στο site του developer και είδα πως και αλλοι χρήστες είχαν πρόβλημα και ο developer είχε να απαντήσει κανα 2μηνο.έτσι ζήτησα refund με τον οδηγό του iphonehellas και μέσα σε 3 ώρες πήρα απάντηση στην οποία μου εξηγούσε πως σε 5-7 εργάσιμες θα μου επιστραφεί το ποσό.
ΜΕΓΑΑΑΑΛΗ APPLE.
Γνώμη μου,αν έχετε παρόμοιο πρόβλημα με κάποια εφαρμογή κυνηγήστε το.Μην χαρίζετε τα λεφτα σας.


Ακομα και αν αγοράσεις μια εφαρμογή και το μετανιώσεις , πάλι θα σου κανουν refund. Πχ να αγοράσεις ενα παιχνίδι, να το λιώσεις 1 μερα και μετα να ζητήσεις refund. Πάντα το δέχονται. Δεν ειναι απαραίτητο να χει προβλημα η εφαρμογή.

#7   vaio1892

vaio1892

    iPH User

  • 127 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/01/2013 - 22:30

Ναι αλλά δεν λέει αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα η εφαρμογή.αυτό που με έκανε να απαιτήσω refund ήταν το ''γράψιμο'' απο τον developer.

#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 100.521 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/01/2013 - 22:41

Πάντως και ο Dev δε μπορεί να αλλάξει ή να κάνει κάτι στη προκειμένη περίπτωση.

Κάτι έχει γίνει με τα δικαιώματα στο AC3 και η μοναδική εφαρμογή που το υποστηρίζει είναι ο AVPlayer.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   jimvouts

jimvouts

    iPH Member

  • 295 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 06/01/2013 - 23:28

πολυ χρησιμοι και οι δυο οδηγοι....ειδικα για κατι εφαρμογες τυπου sbsettings κτλ που εμφανιζονται κατα καιρους στο app store...


Η apple οταν βαζει κατι στο app store δεν υποτιθεται οτι το τσεκαρει???Πως γινεται να δεχονται μια εφαρμογη που αλλα λεει και αλλα κανει στην πραγματικοτητα?

Ξερω οτι δεν ειμαι στο καταλληλο μερος αλλα μιας και μου γεννηθηκε η απορια ειπα μπας και παρω απαντηση..

#10   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.352 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 07/01/2013 - 00:13

Οι εφαρμογές που υποβάλλονται καθημερινά στην Apple είναι υπερβολικά πολλές.

Παλιότερα ο καιρός για την έγκριση των εφαρμογών ήταν μεγάλος.

Στη συνέχεια και μετά από πίεση των developer ο χρόνος για την έγκριση μιας εφαρμογής μειώθηκε.

Αυτό δυστυχώς έχει σαν αποτέλεσμα επάνω στη βιασύνη να τους "ξεφεύγουν" κάποια διαμάντια.

Βέβαια η απόσυρσή τους είναι σχεδόν άμεση μόλις εντοπιστούν και το ίδιο και τα refunds.

#11   jimvouts

jimvouts

    iPH Member

  • 295 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 07/01/2013 - 00:23

μαλιστα...γιατι απ οτι διαβαζω σε προγραμματα οπως το sbsettings η απατη ειναι ορατη...μονο και μονο απο το ονομα επρεπε να υποψιαστους....Τελοσπαντων...Η appe κατι παραπανω θα ξερει απο εμας..

#12   Vikentios

Vikentios

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Twitter:@Vincent1980
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 15/01/2013 - 11:43

ρε παιδιά συγνώμη αλλά απο το βήμα 4 και μετά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω :( εμένα μου βγάζει αυτόν τον κατάλογο που έχω στο συνημμένο πως επιλέγω τις εφαρμογές που θέλω να καταγείλω οτι δεν κάναν αυτό που λέγανε; αμα πάω τον κέρσορα πάνω δεν μπορώ να επιλέξω τίποτα :huh:

Συνημμένα αρχεία


Τελευταία επεξεργασία από: Vikentios, 15/01/2013 - 11:45


#13   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5.732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 15/01/2013 - 12:27

ρε παιδιά συγνώμη αλλά απο το βήμα 4 και μετά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω :( εμένα μου βγάζει αυτόν τον κατάλογο που έχω στο συνημμένο πως επιλέγω τις εφαρμογές που θέλω να καταγείλω οτι δεν κάναν αυτό που λέγανε; αμα πάω τον κέρσορα πάνω δεν μπορώ να επιλέξω τίποτα :huh:


Ακολούθησε τον οδηγό του nsxbass

#14   Vikentios

Vikentios

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Twitter:@Vincent1980
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 15/01/2013 - 12:39

Ακολούθησε τον οδηγό του nsxbass


μπα πολύ κουραστικό είναι,προτιμώ κάτι ποιο άμεσο σίγα μην κάνω 300 βήματα και να συνομιλώ σε τσάτ για να καταγγείλω μια εφαρμογή sounds wierd :huh:

#15   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5.732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 15/01/2013 - 12:41

μπα πολύ κουραστικό είναι,προτιμώ κάτι ποιο άμεσο σίγα μην κάνω 300 βήματα και να συνομιλώ σε τσάτ για να καταγγείλω μια εφαρμογή sounds wierd :huh:


5 λεπτά θα κρατήσει η διαδικασία και το refund θα γινει αμέσως.. Θα ξέρεις δηλαδη οτι θα γινει άμεσα μεσα στο chat. Με email πολλές φορες δεν απαντάνε και μπορει να κανει κα πανω απο βδομάδα

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9

0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες