Θα παρεις απο την ινφο την τεχνικη εκθεση που κρινει την συσκευη προς αντικατασταση για να την υποβαλλεις στον πωλητη και να αποφυγεις τυχον διαφορετικη διαπιστωση του δικου του σερβις.Καλησπέρα,
Μετά απο επίσκεψη στην info με 22 μηνων χαλασμένο Ipad συνοδευόμενο απο το τιμολόγιο αγοράς έλαβα απάντησηΤεχνική Διάγνωση:
Δεν έγινε δεκτή η αίτηση για διετή εγγύηση από την apple .Ακολουθεί κόστος αντικατάστασης:
τηλεφωνικά μου αναφέρουν οτι απορίφθηκε λόγω τιμολογίου.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω?
Sorry αν επαναλαμβάνω ερωτήσεις αλλα χάθηκα στις 95 σελιδες
Θα ζητησεις επισης να σου δωθει εγγραφως η αιτιολογια που αποριφθηκε η αντικατασταση για να την υποβαλλεις στη καταγγελια σου στον ΣτΚ.
Sent from my iPad Air using Tapatalk


 
	 
			
			
			
				 
					 
				
				
			 
			
			 
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 απο οτι εμαθα σημερα απο την απλ κοιταει οταν ειναι για επισκευη του καθε προιοντος αν η βλαβη εχει γινει απο κακη χρηση του πελατη... και το κηνιτο ειναι πολυ χτυπημενο..
 απο οτι εμαθα σημερα απο την απλ κοιταει οταν ειναι για επισκευη του καθε προιοντος αν η βλαβη εχει γινει απο κακη χρηση του πελατη... και το κηνιτο ειναι πολυ χτυπημενο..  
				
				
			 
				
				
			

