Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 1 ψήφοι

iphone απο σκρουτζομαγαζο.......


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
525 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#466   atari4

atari4

    iPH Hero

  • 5.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:YNWA

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:11

το smarties ήταν και είχα πάρει το sony xperia e και το iphone 4s ενας φίλος. Και από ένα άλλο στο Μαρούσι (λ. Μεσογείων, δ θυμαμαι το όνομα αυτη την στιγμή) το galaxy fame, που το γύρισα και αμέσως πίσω.

 

Σου αρνηθηκαν την εγγυηση; Τι προβλημα ειχε το κάθε κινητο ακριβως;


You'll Never Walk Alone


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#467   tzalavrag

tzalavrag

    iPH Addict

  • 827 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:18

Σου εξηγούμε τόσα άτομα ότι η πιθανότητα να πάθεις "ζημιά" από ένα τέτοιο κατάστημα δεν είναι μεγαλύτερη από το να την πάθεις από ένα "επώνυμο".

Και αυτοί κόβουν κανονικά αποδείξεις, πληρώνουν φόρους και σε αυτούς πρέπει να απευθυνθείς και σε καμία αντιπροσωπεία αν χρειαστείς εγγύηση.

Τώρα το γιατί εξακολουθείς να μην το καταλαβαίνεις δεν το πιάνω...

και γω δεν πιανω γιατι δεν καταλαβαίνεις ότι το κατάλαβα αυτο μια χαρα. Το ότι είπα την εμπειρία μου και το ότι συνέστησα να προσέξει κάποιος πριν αγοράσει δεν σημαίνει ότι δεν κατάλαβα τι λέτε. Παραπάνω πράγματα ξέρετε, αλλά μην μου την λες μόνο και μόνο επειδή έχω πάθει και ήθελα απλα να πω την εμπειρία μου και να συνηστίσω ψάξιμο πριν την αγορά για περισσότερη προστασία μην την πάθει και κάποιος άλλος. Και κάποιοι θέλουν και εγγύηση αντιπροσωπίας και όχι μόνο του μαγαζιού, γιατί εγώ όταν στο μισό μηνα ειχε χαλάσει πήρα την αντίροσωπεία να το δουν και δ το αναλαμβαναν και το πηγα σ καταστημα και οι τεχνικοι τους μονο π δεν το έφτιαξαν. Ας το κλείσουμε εδω, μια γνώμη απλα αναφέρω και το τι έχω πάθει ακριβως χωρίς να τα κρινω σεβασου το απλα.

#468   tzalavrag

tzalavrag

    iPH Addict

  • 827 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:24

Σου αρνηθηκαν την εγγυηση; Τι προβλημα ειχε το κάθε κινητο ακριβως;

το sony και το samsung που χα εγω στ χέρια μου έγραφαν μόνο στα greeklish 160 χαρακτήρες και δεν είχαν όλες τις λειτουργίες π βλεπα στο ιντερνετ, πήρα στις αντιπρωσοπειες αντίστοιχα και μου παν ότι δεν προωρίζονταν για ελληνική αγορά και λέω φτιάχνονται; Πρέπει να περαστει άλλο λογισμικό που δεν το αναλαμβανουμε εμεις. Πήγα σ κατάστημα και μ παν θα το φτιάξουν αυτοι και μου ρθε πισω και εκτος από αυτα που χε κολούσε και πάρα πολυ από πάνω. Και το iphone απλα κολούσε και στο service του παν ότι δεν το αναλαμβανουν.. Δεν μου πε άλλες λεπτομέριες το φιλαράκι μου..

Τελευταία επεξεργασία από: tzalavrag, 09/08/2014 - 23:26


#469   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:33

και γω δεν πιανω γιατι δεν καταλαβαίνεις ότι το κατάλαβα αυτο μια χαρα. Το ότι είπα την εμπειρία μου και το ότι συνέστησα να προσέξει κάποιος πριν αγοράσει δεν σημαίνει ότι δεν κατάλαβα τι λέτε. Παραπάνω πράγματα ξέρετε, αλλά μην μου την λες μόνο και μόνο επειδή έχω πάθει και ήθελα απλα να πω την εμπειρία μου και να συνηστίσω ψάξιμο πριν την αγορά για περισσότερη προστασία μην την πάθει και κάποιος άλλος. Και κάποιοι θέλουν και εγγύηση αντιπροσωπίας και όχι μόνο του μαγαζιού, γιατί εγώ όταν στο μισό μηνα ειχε χαλάσει πήρα την αντίροσωπεία να το δουν και δ το αναλαμβαναν και το πηγα σ καταστημα και οι τεχνικοι τους μονο π δεν το έφτιαξαν. Ας το κλείσουμε εδω, μια γνώμη απλα αναφέρω και το τι έχω πάθει ακριβως χωρίς να τα κρινω σεβασου το απλα.

Το ότι αγόρασες λοιπόν δύο κινητά με πρόβλημα από κάποια καταστήματα δε μου λέει κάτι.

 

Θα μπορούσε το ίδιο να έχει συμβεί και με κινητό από "επώνυμο" κατάστημα.

 

Και για να τελειώσει το θέμα εδώ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ αντιπροσωπείας.

 

Η εγγύηση είναι μία, ΔΙΕΤΗΣ, και παρέχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από αυτόν που σου πούλησε το κινητό. Αυτόν που έκοψε την απόδειξη και φαίνεται το ΑΦΜ του επάνω αν το θες.

 

Αυτός ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτός βάση νόμου έχει την υποχρέωση να σου παρέχει εγγύηση.

 

Τι σημαίνει εγγύηση? Δωρεάν επισκευή του κινητού σου. Το με ποιόν τρόπο θα γίνει πάλι δεν θα πρέπει να σε ενδιαφέρει εφόσον αυτός σε καλύπτει για δύο χρόνια όπως οφείλει.

 

Το ότι "κάποιοι θέλουν εγγύηση αντιπροσωπείας" όπως λες λοιπόν δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Και εγώ θέλω μία κόκκινη Ferrari έξω από το σπίτι μου.

 

Μάθετε τη νομοθεσία και πάνω από όλα μάθετε ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.

 

Σε μία εποχή που παράγονται εκατομμύρια τηλέφωνα όλων των ειδών σε γραμμές παραγωγής, είναι λογικό κάποια να βγαίνουν ελαττωματικά.

 

Μην χάφτετε θεωρίες συνωμοσίας περί σπρωξίματος σκάρτων παρτίδων σε συγκεκριμένες διόδους. Αυτά δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν αποδεικνύονται με κανένα τρόπο.



#470   omilitis1987

omilitis1987

    iPH Hero

  • 4.524 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:39

το sony και το samsung που χα εγω στ χέρια μου έγραφαν μόνο στα greeklish 160 χαρακτήρες και δεν είχαν όλες τις λειτουργίες π βλεπα στο ιντερνετ, πήρα στις αντιπρωσοπειες αντίστοιχα και μου παν ότι δεν προωρίζονταν για ελληνική αγορά και λέω φτιάχνονται; Πρέπει να περαστει άλλο λογισμικό που δεν το αναλαμβανουμε εμεις. Πήγα σ κατάστημα και μ παν θα το φτιάξουν αυτοι και μου ρθε πισω και εκτος από αυτα που χε κολούσε και πάρα πολυ από πάνω. Και το iphone απλα κολούσε και στο service του παν ότι δεν το αναλαμβανουν.. Δεν μου πε άλλες λεπτομέριες το φιλαράκι μου..

Σε ο,τι αφορά android συσκευές είναι γνωστό πως τα καταστήματα αυτά συχνά φέρνουν συσκευές που προορίζονταν για άλλες χώρες κι έτσι μπορεί να υπάρχουν διαφορές σε κάποιες λειτουργίες. Η εγκατάσταση διαφορετικού λογισμικού, "ελληνικού" πχ, όντως δεν είναι αρμοδιότητα της αντιπροσωπείας. Θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί ο αγοραστής για αυτο πριν την αγορά και πιστεύω πως θα μπορούσατε να πάρετε τα λεφτά σας πίσω εφόσον δεν είχατε ενημερωθεί.
Αλλα σε ο,τι αφορά το service σε iPhone δεν είναι δυνατόν να μην το αναλάβουν, είναι ζήτημα νομικής φύσεως.

#471   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3.760 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:42

δεν ξέρω τι φταίει, αλλά μεγάλη προσοχή προν την αγορά από τέτοια μαγαζιά!

εχω αγοράσει τον τελευταίο χρόνο για μένα ή για συγγενείς και φίλους πάνω από 15 iPhone και iPad από όλα τα kaizer και το birdphone και όλα ήταν άψογα!!!!

#472   tzalavrag

tzalavrag

    iPH Addict

  • 827 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:43

Σε ο,τι αφορά android συσκευές είναι γνωστό πως τα καταστήματα αυτά συχνά φέρνουν συσκευές που προορίζονταν για άλλες χώρες κι έτσι μπορεί να υπάρχουν διαφορές σε κάποιες λειτουργίες. Η εγκατάσταση διαφορετικού λογισμικού, "ελληνικού" πχ, όντως δεν είναι αρμοδιότητα της αντιπροσωπείας. Θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί ο αγοραστής για αυτο πριν την αγορά και πιστεύω πως θα μπορούσατε να πάρετε τα λεφτά σας πίσω εφόσον δεν είχατε ενημερωθεί.
Αλλα σε ο,τι αφορά το service σε iPhone δεν είναι δυνατόν να μην το αναλάβουν, είναι ζήτημα νομικής φύσεως.

το κακό ειναι οτι δεν ενημέεωσαν καν και όταν ζήτησα τα λεφτα μου πίσω δ έβγαλα άκρη..

#473   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:46

Αγοράσατε ένα τηλέφωνο που έπρεπε να έχει κάποιες ιδιότητες.

 

Αν δεν τις είχε, τότε ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σας καλύψει, και όχι η αντιπροσωπεία.

 

Πιστέψτε με, το ότι δεν βγάλατε άκρη δεν είναι επειδή επρόκειτο για "σκρουτζομάγαζο".

 

Που να δείτε τι τραβάνε όσοι χρειαστηκαν service από τις "μεγάλες" και "επώνυμες" αλυσίδες.



#474   tzalavrag

tzalavrag

    iPH Addict

  • 827 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:51

Το ότι αγόρασες λοιπόν δύο κινητά με πρόβλημα από κάποια καταστήματα δε μου λέει κάτι.

Θα μπορούσε το ίδιο να έχει συμβεί και με κινητό από "επώνυμο" κατάστημα.

Και για να τελειώσει το θέμα εδώ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ αντιπροσωπείας.

Η εγγύηση είναι μία, ΔΙΕΤΗΣ, και παρέχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από αυτόν που σου πούλησε το κινητό. Αυτόν που έκοψε την απόδειξη και φαίνεται το ΑΦΜ του επάνω αν το θες.

Αυτός ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτός βάση νόμου έχει την υποχρέωση να σου παρέχει εγγύηση.

Τι σημαίνει εγγύηση? Δωρεάν επισκευή του κινητού σου. Το με ποιόν τρόπο θα γίνει πάλι δεν θα πρέπει να σε ενδιαφέρει εφόσον αυτός σε καλύπτει για δύο χρόνια όπως οφείλει.

Το ότι "κάποιοι θέλουν εγγύηση αντιπροσωπείας" όπως λες λοιπόν δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Και εγώ θέλω μία κόκκινη Ferrari έξω από το σπίτι μου.

Μάθετε τη νομοθεσία και πάνω από όλα μάθετε ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.

Σε μία εποχή που παράγονται εκατομμύρια τηλέφωνα όλων των ειδών σε γραμμές παραγωγής, είναι λογικό κάποια να βγαίνουν ελαττωματικά.

Μην χάφτετε θεωρίες συνωμοσίας περί σπρωξίματος σκάρτων παρτίδων σε συγκεκριμένες διόδους. Αυτά δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν αποδεικνύονται με κανένα τρόπο.

δεν είχα σκοπό να απαντήσω καν αλλά όταν πας στην αντιπροσωπία σου (υπάρχουν εξουσιοδοτημένα σερβις σε κάθε μάρκα) και σου λένε ότι επειδή δεν προορίζεται για την αγορά της χώρας σου κανονικά δεν το αναλαμβάνουν, και ειδικά η samsung μου δωσε ένα γραπτό χαρτι που λεγε ότι ουπτε την μπαταρία δεν κοιτανε, δεν σου ακούγεται, δηλαδη εμένα του/στον, τόσο φυσιολογικό. Αλλά ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ. Δεν ασχολούμε άλλο με κάποιον που απλά δεν δέχεται μία εμπειρία και μια γνώμη. ΔΕΝ κρινω.

#475   tzalavrag

tzalavrag

    iPH Addict

  • 827 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/08/2014 - 23:53

Αγοράσατε ένα τηλέφωνο που έπρεπε να έχει κάποιες ιδιότητες.

Αν δεν τις είχε, τότε ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σας καλύψει, και όχι η αντιπροσωπεία.

Πιστέψτε με, το ότι δεν βγάλατε άκρη δεν είναι επειδή επρόκειτο για "σκρουτζομάγαζο".

Που να δείτε τι τραβάνε όσοι χρειαστηκαν service από τις "μεγάλες" και "επώνυμες" αλυσίδες.

σε αυτό εχεις/ετε δικιο. Μπορει αν το κυνήγαγα παραπάνω να χα βρει την άκρη μου.

#476   taigetos

taigetos

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@niko_grigo
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 10/08/2014 - 00:17

ο lupus δίνει ρεσιτάλ σε άλλο μαγαζί


Για πες....

#477   W3rtY88

W3rtY88

    iPH Elite Poster

  • 2.979 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 10/08/2014 - 15:49

Οχι δεν μ δινε επιλογες δυστυχως!

Τότε δεν ήταν iPhone αλλά my phone ή zerphone ....
Ρυθμίσεις > γενικά > διεθνές > βάζεις όρο γλώσσα θέλεις ... Οπότε αν είχε μόνο τουρκικά .... Πιστεύω καταλαβαίνεις ....

Τελευταία επεξεργασία από: W3rtY88, 10/08/2014 - 15:51

ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους :P


#478   lia1608

lia1608

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 21/08/2014 - 09:42

Kaizer πανεπιστημιου 67 οχι στο αλλο που ειναι κοντα στην ομονοια εκει το βλεπω


Aν είναι το kaizershop δεν το συνιστώ. Κακή εξυπηρέτηση μετά την πώληση αν σου βγεί ελαττωματική η συσκευή απο προσωπική μου εμπειρία.

#479   lia1608

lia1608

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 21/08/2014 - 09:49

kaizer shop, έχω πάρει 5 συσκευές (για φίλους) απο εκεί, και κανένα πρόβλημα. Την πρώτη φορά έτυχε να βολεύει να τα πάρω απο το μαγαζί και τσέκαρα ΙΜΕΙ στο SNDeepInfo πριν τα πάρω. είδα ότι ήταν ευρωπαικά (iPhone) και τα πήρα. τα υπόλοιπα που ήρθαν με courier, με το που έφτανε το courier, έπαιρνα τηλ στo service της Samsung και μου έλεγαν αν τα καλύπτει η ευρωπαική εγγύηση. στη συνέχεια παραλάμβανα απο τον courier.


Επειδή & εγώ πρόσφατα αγόρασα απο το συγκεκριμένο κατάστημα & το κινητό βγήκε ελλατωματικό..Κοίταξα χώρα προελευσης & απο το firmware βγαίνει Καζακσταν...Υποτίθεται είναι με εγγύηση. Επικοινώνησα με email στο kaizershop αλλά πλήρης αδιαφορία. Θεωρείς πως μπορεί να μην με καλύπτει η εγγύηση?

#480   theoapo

theoapo

    iPH Addict

  • 647 μηνύματα
  • Twitter:@theoapo
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/08/2014 - 10:43

Επειδή & εγώ πρόσφατα αγόρασα απο το συγκεκριμένο κατάστημα & το κινητό βγήκε ελλατωματικό..Κοίταξα χώρα προελευσης & απο το firmware βγαίνει Καζακσταν...Υποτίθεται είναι με εγγύηση. Επικοινώνησα με email στο kaizershop αλλά πλήρης αδιαφορία. Θεωρείς πως μπορεί να μην με καλύπτει η εγγύηση?

Με ποιον τρόπο μπορεί κάποιος να δει για ποια χώρα προορίζεται ένα iDevice;



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες