H τελευταία έκθεση της Chitika αναλύει την online κίνηση που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου των Χριστουγέννων που μας πέρασε στην Βόρεια Αμερική βρίσκοντας ότι Amazon και Microsoft είχαν την πιο υποσχόμενη πορεία στο χώρο των tablets με την Apple να είναι η μοναδική εταιρεία που κέρδισε μερίδιο χρήσης ανάμεσα σε όλους του μεγάλους κατασκευαστές smartphones.
Η έρευνα προέρχεται από δείγμα δεκάδων εκατομμυρίων προβολών online διαφημίσεων σε smartphones και tablets στο δίκτυο της Chitika από τις 20 Δεκεμβρίου μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου του 2013 σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά.
Όπως βλέπετε και στον παρακάτω πίνακα η Apple αύξησε το μερίδιο της κατά 1.8 τοις εκατό στα smartphones αλλά έχασε 1.3 ποσοστιαίους πόντους στα tablets καταγράφοντας, ωστόσο, και στις δύο κατηγορίες τα υψηλότερα ποσοστά με διαφορά.