Τον Σεπτέμβριο του 2013 το iPad 2 αντιπροσώπευε το 22 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων iPad σύμφωνα με προηγούμενη έκθεση της CIRP ενώ τον Δεκέμβριο το ποσοστό αυτό έπεσε σε μόλις πέντε τοις εκατό. Την ίδια περίοδο το 9.7-inch iPad - iPad 4 και iPad Air - κατέλαβε την πλειοψηφία των πωλήσεων με ποσοστό 54 τοις εκατό ενώ το iPad mini (με σημαντικά προβλήματα στη διαθεσιμότητα του Retina iPad mini) σημείωσε ποσοστό 41 τοις εκατό.
Η αλλαγή αυτή στην προτίμηση των καταναλωτών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Apple καθώς υπήρχε από την πρώτη στιγμή μια ουσιαστικά ανεξήγητη προτίμηση του κοινού στο iPad 2 παρόλο που κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα καλύτερα και φθηνότερα μοντέλα.
[via MacRumors]