Δηλαδή πάω με αυτά τα έγγραφα που αναφέρεις στο Γερμανό και τους λέω τι; Ποιος θα κάνει τον έλεγχο για υγρασίες κτλ για να δώσει βεβαίωση και ποιος θα μου δώσει γραπτώς απάντηση για εγγύηση ενός έτους; Και επαναλαμβάνω το σημαντικότερο... το ότι έχει ανοιχθεί η συσκευή για να διαγνωσθεί το πρόβλημα δεν παίζει ρόλο; Δεν χάνεται αυτομάτως η εγγύηση αν ανοιχθεί το τηλέφωνο;
Πιθανόν με το άνοιγμα της να έχεις πρόβλημα. Αν δεν έχουν πειράξει κάτι εκεί όμως δε χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις να το πας.
Το πιο σημαντικό πλέον είναι αυτό.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Θα ζητήσεις να στείλουν τη συσκευή με το παραπάνω που θα εκτυπώσεις.