Νέο έγγραφο υποστήριξης της Apple δίνει λύση σε πρόβλημα που ενδέχεται να αντιμετωπίζουν ορισμένοι χρήστες με το FaceTime μετά τις 16 Απριλίου 2014 που προκλήθηκε από ένα ληγμένο πιστοποιητικό συσκευής. Εάν χρησιμοποιείτε συσκευή με iOS 6.1.6, iOS 7.0.4 ή νεότερο το πρόβλημα δεν σας αφορά. Εάν, επίσης, χρησιμοποιείτε υπολογιστή με OS X Mavericks 10.9.2 ή νεότερο, OS X Mountain Lion 10.8 με την τελευταία αναβάθμιση ασφαλείας, OS X Lion 10.7 με την τελευταία αναβάθμιση ασφαλείας, FaceTime για Mac 1.0.5 ή νεότερο για το Mac OS X 10.6, τότε το πρόβλημα δεν σας αφορά.
Η λύση είναι η εξής: Θα πρέπει να αναβαθμίσετε όλες σας τις συσκευές στην τελευταία έκδοση του iOS, OS X ή FaceTime για Mac. Οι κλήσεις FaceTime θα συνεχίσουν να αποτυγχάνουν εάν η iOS ή Mac συσκευή που προσπαθείτε να συνδεθείτε δεν είναι ενημερωμένη. Για το iOS πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις->Γενικά->Ενημέρωση λογισμικού και εγκαταστήστε την ενημέρωση που εμφανίζεται. Για το Mac ανοίξτε το App Store και πηγαίνετε στην καρτέλα Updates.