Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αγορά Macbook Pro.Τι πρέπει να γνωρίζω?


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
120 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Tziko18

Tziko18

    iPH Contributor

  • 1.169 μηνύματα
  • Twitter:@Tziko18
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:Tziko18

Δημοσίευση 26/04/2014 - 17:04

Καλησπέρα παιδιά..λοιπόν ο καιρός σχεδόν έφτασε και ήρθε η ώρα να αγοράσω το πρώτο μου Macbook Pro.Είμαι εντελώς άσχετος στον τομέα mac οπότε θα ήθελα να ρωτήσω αρκετά πράγματα πριν κάνω την κίνηση.

 

Καταρχήν ενδιαφέρομαι για το macbook pro 15.4'' 2013(8 ή 16 gb ) Έχω παρατηρήσει ότι σε πολλά mac βάζουν τα : Early-Mid-Late ..από ότι έχω καταλάβει είναι κάτι με τους μήνες ή μήπως είναι κάτι άλλο ?

 

Η χρήση που θα κάνω θα είναι : Ταινίες, Internet, Επεξεργασία φωτογραφιών / βίντεο, Music production.. Αυτά είναι τα πιο βασικά.Λοιπόν σε πιο θα πρέπει να προβώ σε αυτό με τα 8gb ram ή με τα 16gb?

 

Επίσης επειδή βλέπω πως οι τιμές εδώ Ελλάδα είναι κάπως τσιμπημένες κοιτάω από εξωτερικό..για παράδειγμα από τον Electronic-King-Inc.

Να αγοράσω από αυτόν η θα είναι καλύτερα να περιμένω σε 2 μήνες που θα είμαι Γερμανία να το αγοράσω από εκεί?

 

Ευχαριστώ..

 


We all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.  User

 


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4.468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 26/04/2014 - 18:25

Welcome to the club !. :)

 

1. Θα συνιστούσα 16GB RAM

2. Τα early και συναφή σε συνδυασμό βέβαια με το έτος χαρακτηρίζουν το μοντέλο.

3. Όσο αφορά από που θα το αγοράσεις, πρώτο κριτήριο είναι προφανώς η τιμή.

Πάντως για το Electronic King νομίζω ότι υπάρχει στην σελίδα ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο.