Επειδή εδω μέσα πολλά ακούμε σχετικά με τις πολιτικές τις Apple σχετικά με τις υποθέσεις εγγύησης και κατα πόσο είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με αυτές, θα σας περιγράψω την εμπειρία μου στην 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους.
Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα.
Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης.
Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση.
Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης.
- Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια
- Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ
- Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι;
Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης.
Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε. Φυσικά οπως δημοσιοποιώ αυτό, θα δημοσιοποιήσω και την όποια απόφαση της εταιρίας Samsung για τη λύση του θέματος.
Τελευταία επεξεργασία από: DjVassel, 05/07/2014 - 10:22