Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 6 ψήφοι

Samsung και εξυπηρέτηση πελατών


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
43 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 05/07/2014 - 10:20

Επειδή εδω μέσα πολλά ακούμε σχετικά με τις πολιτικές τις Apple σχετικά με τις υποθέσεις εγγύησης και κατα πόσο είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με αυτές, θα σας περιγράψω την εμπειρία μου στην 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους.

 

Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα.

 

Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης.

 

Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση.

 

Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης.

  • Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια
  • Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ
  • Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι;

Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης.

 

Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε. Φυσικά οπως δημοσιοποιώ αυτό, θα δημοσιοποιήσω και την όποια απόφαση της εταιρίας Samsung για τη λύση του θέματος.


Τελευταία επεξεργασία από: DjVassel, 05/07/2014 - 10:22


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   vanni

vanni

    iPH Contributor

  • 1.599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 05/07/2014 - 10:37

Νομίζω ότι είναι φαινόμενο Ελληνικό δεν υπήρχε δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει και ποτέ after sale service σοβαρό στην Ελλάδα, αυτά τα φαινόμενα είναι για κλάματα στο εξωτερικό δεν νοείται πελάτης που έχει πληρώσει να μην πάρει άψογο service γιατί όπως πάντα ο Έλληνας είναι κοντόφθαλμος και τον νοιάζει το τώρα, ενώ έξω θέλουν να στα παίρνουν συνέχεια και γιαυτό σε έχουν πάντα ευχαριστημένο.


Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend


#3   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 05/07/2014 - 10:39

Βασίλη το λάθος που έκανες για εμένα ήταν ότι όταν το πήγες δεν είπες να σου γράψουν ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι αισθητήρες. 

 

Τώρα δυστυχώς θα τρέξεις και το ξέρεις. Υπομονή.



#4   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 05/07/2014 - 10:41

Βασίλη το λάθος που έκανες για εμένα ήταν ότι όταν το πήγες δεν είπες να σου γράψουν ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι αισθητήρες. 

 

Τώρα δυστυχώς θα τρέξεις και το ξέρεις. Υπομονή.

Οι αισθητηρες Παρη ακομα και τωρα που τηλεφωνο ειναι στο καταστημα που το αγορασα, ειναι ΛΕΥΚΟΙ, δεν ενεργοποιηθηκαν ποτε.


Τελευταία επεξεργασία από: DjVassel, 05/07/2014 - 10:43


#5   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 05/07/2014 - 10:50

Εγώ σε πιστεύω. Το θέμα είναι πως θα σε πιστέψουν αυτοί.



#6   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 05/07/2014 - 10:55

Εγώ σε πιστεύω. Το θέμα είναι πως θα σε πιστέψουν αυτοί.

Οχι στο λεω με την εννοια οτι και τωρα να βγαλουν φωτογραφιες τους αισθητηρες, λευκοι ειναι, αρα εννοειται πως ηταν και στην παραδοση. Το υγρο προφανως μπηκε μεσα με συριγγα σε στρατηγικά σημεια τις πλακετας.



#7   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 05/07/2014 - 11:57

Κλασσική Samsung.

 

Το θέμα της "οξείδωσης της πλακέτας" δεν το ακούω πρώτη φορά από τους κυρίους.

 

Συνήθως βέβαια σου το λένε αν πας και πεις οτι δεν φορτίζει το USB , οπότε λένε οτι οξειδώθηκε η πλακέτα στο κάτω σημείο που είναι το USB και θέλει αλλαγή.

 

2 πράγματα συμβαίνουν :

 

α) τα κινητα είναι τοσο ευαίσθητα και οι αισθητήρες δεν καταλαβαίνουν τίποτα

β) είναι μια παπάτζα για να μας βγάλουν εκτός εγγύησης.

 

Διαλέγετε και παίρνετε.... 

 

Spoiler


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#8   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 05/07/2014 - 15:39

Υποπτο το οτι εγινε σε τηλεφωνο ακυκλοφορητο; Μηπως δεν ειχαν αντικατασταση η εστω ανταλλακτικο; Μηπως ηρθε με προβλημα απο τη μανα τους; Συμφωνα με φιλους τεχνικους, σε 9 μερες οξειδωμενη πλακετα ειναι εξαιρετικα δυσκολο, σαν να μου λες το ανοιξα και επιτοπου απο το κουτι το εριξα στο νερο.

#9   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 05/07/2014 - 15:45

Βασίλη σκι στους την κ...τρυπιδα!!ευκολα όμως!!στην Ελλάδα αυτό με την υγρασία έχει γίνει αηδία .που ζούμε σε βάρκες ή σε βούρκο;;;
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#10   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 05/07/2014 - 15:47

Υποπτο το οτι εγινε σε τηλεφωνο ακυκλοφορητο; Μηπως δεν ειχαν αντικατασταση η εστω ανταλλακτικο; Μηπως ηρθε με προβλημα απο τη μανα τους; Συμφωνα με φιλους τεχνικους, σε 9 μερες οξειδωμενη πλακετα ειναι εξαιρετικα δυσκολο, σαν να μου λες το ανοιξα και επιτοπου απο το κουτι το εριξα στο νερο.

 

Το κάνουν σε όλες τις συσκευές. Εγώ το έχω ακούσει και σε S4 και σε S3 αυτό που σου λέω.

 

Και μάλιστα είναι σίγουρο 1000000% οτι δεν είχαν υπάρξει σε περιβάλλον με υγρασία. 


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#11   Christos84

Christos84

    iPH User

  • 141 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 06/07/2014 - 11:14

Ελλαδιστάν τι να πείς εγώ εδώ που κατοικώ , εκτός Ελλάδος, όταν πήγα το iphone με πρόβλημα στο sleep button την άλλη μέρα είχα άλλο χωρίς πρόβλημα και γενικά τα καταστήματα εδώ έχουν πολύ ωραία αντιμετώπιση.

 

off-topic: για να καταλάβετε έχτισα το σπίτι μου και έφτασε η στιγμη να πάρω πράγματα όπως παρκέ για το πάτωμα τελειώματα για τους τοίχους κουζίνα.

               αφού μου πήρε 2 - 3 μήνες μέχρι να τελειώσω και την κουζίνα  είδα ότι μου περισέψαν πολλά , που ήταν όμως στο κουτί τους σφραγισμένα.

              τα πήγα όλα πίσω στα καταστήματα αγοράς και πήρα πίσω το χρήματα μου......χωρίς μα μου σου του.....



#12   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 07/07/2014 - 08:11

Επειδή εδω μέσα πολλά ακούμε σχετικά με τις πολιτικές τις Apple σχετικά με τις υποθέσεις εγγύησης και κατα πόσο είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με αυτές, θα σας περιγράψω την εμπειρία μου στην 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους.

Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα.

Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης.

Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση.

Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης.

  • Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια
  • Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ
  • Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι;
Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης.

Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε. Φυσικά οπως δημοσιοποιώ αυτό, θα δημοσιοποιήσω και την όποια απόφαση της εταιρίας Samsung για τη λύση του θέματος.
Το κινητο ,βασει επισημης διαδικασιας doa εφοσον παρουσιασε προβλημα ενος 15 ημερολογιακων ημερων επρεπε να σου δοθει καινουριο σφραγισμενο με τον απαραιτητο και μονο οπτικο ελεγχο. Πηγες σε γνωστη αλυσιδα να το αγορασεις η σε σκρουτζομαγαζα;οι γνωστες αλυσιδες μαζι με την αποδειξη σου δινουν και ενα χαρτι ακομα που σε πληροφορουν για την διαδικασια doa και βασει αυτης επρεπε να κινηθεις. Οσο για το after sales service η samsung εχει ενα στην arvato και ενα στο χαιδαρι τα οποια ειναι level 5.
Για εμενα ευθυνεσαι εσυ,και δεν το λεω κατηγορηματικα μην παρεξηγηθω,διοτι αν εψαχνες λιγο τους ορους doa και τους το ανεφερες(που αν ειναι γνωστη αλυσιδα ειναι απαραδεκτοι και πρεπει να τους αναφερεις) δεν θα δεχοσουν να στο στειλουν για επισκευη!
Και ολα αυτα στα λεω ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ για να μην παρεξηγηθω.

#13   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 07/07/2014 - 08:26

Το κινητο ,βασει επισημης διαδικασιας doa εφοσον παρουσιασε προβλημα ενος 15 ημερολογιακων ημερων επρεπε να σου δοθει καινουριο σφραγισμενο με τον απαραιτητο και μονο οπτικο ελεγχο. Πηγες σε γνωστη αλυσιδα να το αγορασεις η σε σκρουτζομαγαζα;οι γνωστες αλυσιδες μαζι με την αποδειξη σου δινουν και ενα χαρτι ακομα που σε πληροφορουν για την διαδικασια doa και βασει αυτης επρεπε να κινηθεις. Οσο για το after sales service η samsung εχει ενα στην arvato και ενα στο χαιδαρι τα οποια ειναι level 5.
Για εμενα ευθυνεσαι εσυ,και δεν το λεω κατηγορηματικα μην παρεξηγηθω,διοτι αν εψαχνες λιγο τους ορους doa και τους το ανεφερες(που αν ειναι γνωστη αλυσιδα ειναι απαραδεκτοι και πρεπει να τους αναφερεις) δεν θα δεχοσουν να στο στειλουν για επισκευη!
Και ολα αυτα στα λεω ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ για να μην παρεξηγηθω.

Το κινητο αγοραστηκε απο skroutzομαγαζο, αφου ουτως η αλλως ακομα και αυτη τη στιγμη επισημα δεν εχει κυκλοφορησει Ελλαδα. DOA ειχε 7 ημερες το καταστημα και το προβλημα εμφανιστηκε στις 9



#14   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 07/07/2014 - 08:35

Παρε ενα τηλεφωνο την samsung.οτι πωλειται εντος ελλαδος εχει 15 ημερολογιακες!

#15   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 07/07/2014 - 08:42

Παρε ενα τηλεφωνο την samsung.οτι πωλειται εντος ελλαδος εχει 15 ημερολογιακες!

 

Φιλε μου αν διαβασεις πανω θα δεις οτι καλω στη samsung απο 27/6 και οι τηλεφωνητες μου λενε ναι, προωθω το αιτημα σας και θα σας καλεσει καποιος υπευθυνος. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ το ιδιο, ακομα με παιρνουν...



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες