Vodafone Full Σήμα
#1
Δημοσίευση 05/07/2014 - 20:35
Ad
#2
Δημοσίευση 05/07/2014 - 21:27
Η συσκευη full σημα με το ρουτερ, τουλαχιστον αποσταση 2-3 μετρα γιατι κανει παρεμβολες το ενα με το αλλο και γινεται μπαχαλο!
Καντο και δε θα χεις προβλημα!
#3
Δημοσίευση 05/07/2014 - 21:34
#4
Δημοσίευση 05/07/2014 - 21:38
#5
Δημοσίευση 05/07/2014 - 22:31
#6
Δημοσίευση 05/07/2014 - 23:31
#7
Δημοσίευση 05/07/2014 - 23:40
Θα πρέπει να ανοίξεις κάποιες πόρτες στο ρουτερ σου και ειναι μπέρδεμα
500
1234
33200
Και άλλη μια δεν θυμάμαι
Πάρε την εξυπηρέτηση να σου στείλουν με Mail της ρυθμίσεις
#8
Δημοσίευση 06/07/2014 - 00:18
#9
Δημοσίευση 06/07/2014 - 00:28
#10
Δημοσίευση 06/07/2014 - 00:45
#11
Δημοσίευση 06/07/2014 - 00:49
#12
Δημοσίευση 06/07/2014 - 02:27
#13
Δημοσίευση 08/07/2014 - 08:59
Αυτό το full σήμα δεν είχε δουλέψει ποτέ σωστά όταν το είχαμε.. ευτυχώς που αλλάξαμε όλοι μαζί οικογενειακός σε Wind και μπορούμε και μιλάμε ! (Ας μην παρεξηγηθώ, στην περιοχή μου μόνο η Wind είχε πολύ καλό σήμα)
#14
Δημοσίευση 08/07/2014 - 09:45
Αυτό το full σήμα δεν είχε δουλέψει ποτέ σωστά όταν το είχαμε.. ευτυχώς που αλλάξαμε όλοι μαζί οικογενειακός σε Wind και μπορούμε και μιλάμε ! (Ας μην παρεξηγηθώ, στην περιοχή μου μόνο η Wind είχε πολύ καλό σήμα)
Το θέμα είναι ότι απευθύνεται σε γνωστές του αντικειμένου και το δίνουν τον κόσμο με καμία σαφή οδηγία εγκατάστασης
Στο σπίτι μου δουλεύουν 2 τέτοια άλλοι δεν μπορούν να συνδέσουν ούτε ένα
#15
Δημοσίευση 08/07/2014 - 14:44
Εντάξει Νίκο αυτό που λες με γνωστές δεν παίζει. Η Vodafone το διαφημίζει ότι είναι απλούστατο στην εγκατάσταση. Το βάζεις στη πρίζα συνδέεις καλώδια και είσαι έτοιμος. Όμως δεν είναι έτσι γιατί δεν συνεργάζεται με όλα τα ρουτερ. Τώρα ο 35αρης και ο 50αρης που θα το πάρει για το γραφείο του ή την εργασία του και δεν του δουλέψει νομίζεις ότι θα κάτσει να ασχοληθεί; Αυτό κανονικά έπρεπε η Vodafone ή οποιαδγποτε εταιρία μόλις έχεις πρόβλημα εγκατάστασης να στέλνει τεχνικό να το σεταρει.Το θέμα είναι ότι απευθύνεται σε γνωστές του αντικειμένου και το δίνουν τον κόσμο με καμία σαφή οδηγία εγκατάστασης
Στο σπίτι μου δουλεύουν 2 τέτοια άλλοι δεν μπορούν να συνδέσουν ούτε ένα
Παρεμπιπτόντως εγώ το έκανα να δουλέψει. Φυσικά δεν έφταιγε η συσκευή της Vodafone αλλά το ρουτερ μου που με πολλά τηλέφωνα σε Vodafone έπεσα σε κάποιον ψαγμένο και αφού έφτασε να μου διαβάζει όλη την εγκατάσταση από το τηλέφωνο έφτασε σε ένα σημείο που έλεγε προσοχή σε χρήστες VDSL OTE. Όσοι έχουν το ρουτερ του ΟΤΕ speedtouch 724 νομίζω γιατί δεν το έχω μπροστά μου. Είναι για το vdsl μόνο αυτό και αυτό έχω. Με λίγα λόγια έλεγε να επικοινωνήσουμε με ΟΤΕ να περάσει τελευταίο firmware. Αλλιώς να αλλάξουν το ρουτερ με ένα παλαιότερο vdsl router.
Από τον ΟΤΕ πολύ συνεργάσιμοι μπορώ να πω. Τους εξήγησα το πρόβλημα. Έχετε μου λέει τη τελευταία αναβάθμιση. Τους λέω ότι θέλω αντικατάσταση κ απευθείας μου κλείνει ραντεβού να παραλάβω ένα ZTE.
Συνεχίζοντας να το ψάχνω βρίσκω μια αναβάθμιση του ρουτερ που δεν την έχει δώσει ο ΟΤΕ. Και voila full σήμα παντού.
Οποίος έχει πρόβλημα με τις 2 αυτές συσκευές μου στέλνει pm να του δώσω το αρχείο αναβάθμισης ρουτερ.
Τελευταία επεξεργασία από: karasarinis, 08/07/2014 - 14:46
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες