Vodafone Full Σήμα
#16
Δημοσίευση 08/07/2014 - 14:48
Πολλά μπορείς να κανεις .....
Η Vf και η κάθε vf να πουλήσει θέλει και λέει ότι νανε
Ad
#17
Δημοσίευση 08/07/2014 - 14:55
#18
Δημοσίευση 08/07/2014 - 15:02
Ναι σιγά μην το πλήρωνα Νίκο. Αφού είδαν ότι έχω θέμα μου το έδωσαν δωρεάν. Το θέμα είναι ότι έπαιξε.
Εξυπακουεται δεν τα πληρωνεις τα αυτονόητα αυτοί δεν έχουν καλύψει εσύ δεν φταις πουθενά ....
Απλα βάλτο σε ένα σημείο κάπου στο κέντρο του σπιτιού για να μην χάνεις απόδοση στο σήμα σου
#19
Δημοσίευση 08/07/2014 - 15:02
#20
Δημοσίευση 01/11/2014 - 17:53
Καλησπέρα. Υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει με το Speedport του ΟΤΕ και το full σήμα; Έχω το firmware 37A. Βρήκα κάποια ports από το google και πρόσθεσα στο ρούτερ και επιτέλους συγχρόνισε. Το θέμα είναι πως πάλι δεν έχω σήμα στην συσκευή μου.
Συνημμένα αρχεία
Τελευταία επεξεργασία από: CR88, 01/11/2014 - 17:57
#21
Δημοσίευση 01/11/2014 - 18:42
#22
Δημοσίευση 01/11/2014 - 18:57
Πήρα στον ΟΤΕ και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μου κλείσουν μια λειτουργία για να δουλέψει το port forward. Το έχω κάνει δηλαδή, αυτό εννοείς;
Τελευταία επεξεργασία από: CR88, 01/11/2014 - 18:57
#23
Δημοσίευση 01/11/2014 - 19:50
#24
Δημοσίευση 01/11/2014 - 19:51
#25
Δημοσίευση 01/11/2014 - 19:59
Απευθύνθηκα εδώ μήπως γνωρίζει κανείς γιατί στην Vodafone δε με βοηθάνε. Το παλεύω 20 μέρες, μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής ενώ δεν χρειαζόταν, και κάθε μέρα μου λέγανε ότι μου κάνουν reset στην συσκευή και να την ανοιγοκλείσω ενώ το πρόβλημα ήταν το ρούτερ και αυτοί δεν το γνώριζαν καν. Τους πήρα και τους είπα αν έχουν κάποιον τεχνικό για να με βοηθήσει και μου είπαν ίσως το τέλος της άλλης βδομάδας επειδή πάει με προτεραιότητα, αλλά μπορεί να πάρει και περισσότερο να επικοινωνήσουν μαζί μου. Πραγματικά απαράδεκτο το service τους.
#26
Δημοσίευση 01/11/2014 - 20:26
Τώρα εσύ πρέπει να βγάλει το firewall από το router που σου έχουν δώσει
Και να το κλήσεις το full σήμα για 5 λεπτά και ξανά βάλτο αν δεν πάρει γραμμή μετά απο 15 λεπτά τότε γράψε
Σε λίγο θα γυρίσω Σπίτι να δω ποιες πόρτες πρέπει να ανοίξεις
#27
Δημοσίευση 01/11/2014 - 20:37
Σε εκτεταμένη αναζήτηση που είχα κάνει, βρήκα ότι οι θύρες είναι οι 8, 50, 123, 500, 1723, 4500. Το πρόβλημα μου προέκυψε όταν άλλαξα ρούτερ από το ΖΤΕ του ΟΤΕ στο ΤP-Link W8970. Ενώ πριν όλα δούλευαν ρολόι, με το TP-Link δε δίνει σήμα στο Full σήμα. Άνοιξα τις πόρτες αλλά τίποτα. Πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών Vodafone, αλλά δεν το ήξερε τόσο καλά ο υπάλληλος και μου είπε θα με καλέσει εξειδικευμένος τεχνικός. Εννοείται πως ακόμα τίποτα, και έχουν περάσει 10 μέρες.
#28
Δημοσίευση 01/11/2014 - 21:30
Πάντως σε εμένα όταν μου στείλανε το full σήμα μου είχανε δώσει και χαρτί αναλυτικό με το ποιές θύρες πρέπει να ανοιχτούνε για να λειτουργήσει.
Το περίεργο βέβαια ήταν ότι στο ρουτεράκι της cyta που είχα τότε δούλεψε χωρίς καμία ρύθμιση.
#29
Δημοσίευση 01/11/2014 - 21:56
Πάντως σε εμένα όταν μου στείλανε το full σήμα μου είχανε δώσει και χαρτί αναλυτικό με το ποιές θύρες πρέπει να ανοιχτούνε για να λειτουργήσει.
Το περίεργο βέβαια ήταν ότι στο ρουτεράκι της cyta που είχα τότε δούλεψε χωρίς καμία ρύθμιση.
Και σε εμένα και στο Baudtec και στο ΤΕ που έδωσε ο ΟΤΕ δεν ειχα κανένα θέμα, μόλις έβαλα αγορασμένο και καλύτερο Modem μου προέκυψε.
#30
Δημοσίευση 01/11/2014 - 22:02
Απευθύνθηκα εδώ μήπως γνωρίζει κανείς γιατί στην Vodafone δε με βοηθάνε. Το παλεύω 20 μέρες, μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής ενώ δεν χρειαζόταν, και κάθε μέρα μου λέγανε ότι μου κάνουν reset στην συσκευή και να την ανοιγοκλείσω ενώ το πρόβλημα ήταν το ρούτερ και αυτοί δεν το γνώριζαν καν. Τους πήρα και τους είπα αν έχουν κάποιον τεχνικό για να με βοηθήσει και μου είπαν ίσως το τέλος της άλλης βδομάδας επειδή πάει με προτεραιότητα, αλλά μπορεί να πάρει και περισσότερο να επικοινωνήσουν μαζί μου. Πραγματικά απαράδεκτο το service τους.
Το βραδάκι πιο αργά θα σου ανεβάσω φίλε μου το firmware που πέρασα στο ρουτερ και μου δούλεψε. Επίσης θα σου στείλω ακριβώς ποιες πόρτες να ανοίξεις όπως τις έχω εγώ στο ίδιο ρουτερ. Επίσης δεν ξέρω αν το έχεις κάνει μαζί με τεχνικό από ΟΤΕ να σου απενεργοποιήσουν την ασφάλεια Διαδικτύου που είναι ξεχωριστά σε άλλη σελίδα του λογαριασμού σου και όχι μέσα από το ρουτερ. Λίγο υπομονή γιατί είναι περίεργες οι ώρες μου.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες