Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Βοήθεια!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
4 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   thanasis92

thanasis92

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 01/08/2014 - 18:46

Χαιρετώ όλο το forum! Είμαι νέο μέλος και ζητώ συγνώμη για τα ορθογραφικά μου. Είμαι κάπως άσχετος με τα i-phone αλλά προσπαθώ και τ παλεύω λιγάκι.. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αγόρασα μεταχειρησμένο 4S.. Τότε σαφώς ακόμα πιο άσχετος δεν κατάλαβα ότι τ κινητό προερχόταν από τ εξωτερικό και δεν ήξερα να το ρωτήσω. Για να μην σας κουράζω το κιν δούλευε με τσιπάκι στη κάρτα sim και με jailbrake στην 5,1,1 έκδοση ios (αν θιμάμε καλά). Το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά όμως με τον καιρό άρχισε ν με κουράζει γιατί δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα δεδομένα (σε πολλά κλειδωμένα τηλέφωνα συμβαίνει αυτό όχι σε όλα από ότι διάβασα, δεν μπορούσα να κατεβάσω εφαρμογές γιατί χρειαζόταν νέα έκδοση του ios κ.λ.π). Ρώτησα για επίσημο ξεκλείδωμα σε μία σελίδα που βρήκα ελληνική στο fb  και μου είπαν για 100 euro.. Ψάχτηκα και σε διάφορα καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και δεν μ πήραν ποτέ τηλ για να μου πουν τι να κάνω εφόσον είχαν κάνει έλεγχο στο κιν μου IMEI Κ.Λ.Π . Αποφάσισα λοιπόν να πάρω το ρίσκο και να βάλω το ios 7.1.2 και μετά να κάνω το jailbrake και πίστευα ότι θα δούλευε (τ έκανε ένας γνωστός μου στο i-pad και δούλευε). Το κινητό κλείδωσε τελικά (λογικό) και τώρα ψάχνομαι για επίσημο ξεκλείδωμα επικοινώνησα με την εταιρία που είναι κλειδωμένο το τηλ και μου ζήτησαν (Wireless number ή account number ) , επικοινώνησα με τον προκάτοχο και μου πε ότι θα προσπαθήσει να τα βρει. Βρήκα κάποιες σελίδες του εξωτερικού που με 35 euro και ε 5 μέρες λένε ότι είναι έτοιμο και είδα σχόλια από πολλούς που έμειναν ικανοποιημένοι, τους έστειλα mail αν μπορέσει να λειτουργήσει τι τηλ μου με ελληνική sim και λόγο διαφοράς ώρας δεν μ έχουν απαντήσει. Παρακαλώ βοηθήστε με! Ευχαριστώ εκ΄τον προτέρων και συγνώμη αν σας κούρασα! Το