Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

[HELP!] iPhone 5 Αντικατάστασης μια ιστορία ένας εφιάλτης.


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
55 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 10/08/2014 - 20:11

Χαιρετώ για άλλη μια φορά σε ένα πανομοιότυπο ποστ με αυτού του προηγούμενου ( iPhone 5 Glitch Effect στο boot και ξανά boot ) σχετικά με το θέμα της αντικατάστασης της συσκευής μου..μονο που αυτή την φορά θα πάρω τα πράγματα από την αρχή και θα τα γράψω όσο ποιο πλήρες μπορώ ούτως ώστε να πάρω και μια σαφές απάντηση από κάποιον από εσάς γιατί πραγματικά βρίσκομαι σε αδιέξοδο!...

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
Απρίλη του 2013 η συσκευή την οποία είχα πρώτο αγοράσει εμφάνισε ένα πρόβλημα σχετικά με κάποια ακαριαία Glitches "βλπ footage παρακάτω" τα οποία εμφάνιζε από μόνη της η συσκευή κατά την διάρκεια εκκίνησης του AirPlay Mirroring και κατά την διάρκεια εκκίνησης της εφαρμογής V-Djay όλος τρομοκρατημένος έριξα την ευθύνη στο Jailbreak παρόλα αυτά ρίσκαρα το jailbreak της συσκευής και την έκανα ένα πλήρες restore χωρίς να επαναφέρω κανένα απώλητος αντίγραφο ασφάλειας και έπειτα την ξανά σεταρα " μια προς μια " κάθε εφαρμογή και ξανά δοκίμασα με καθαρή την συσκευή να δω αν θα ξανά εμφανίσει το πρόβλημα και όντως έτσι έγινε το πρόβλημα ξανά εμφανίστηκε ξανά έκανα ένα restore για να την πάω όπως είναι στην Info Quest μιας και δεν εμπιστευόμουν το Service της kinitomania από την οποία προμηθεύτηκα την συσκευή μου και πάνω στο restore εμφανίστηκε error -1 aka Hardware πρόβλημα...μετά από κάμποσες προσπάθειες κατάφερα και έκανα restore την συσκευή μου και την έστειλα στην Info Quest με ACS και μου είπαν ότι δεν μπορούν να την δεχθούν γιατί η συσκευή είναι Ελληνική και εκεί δέχονται συσκευές μονό του εξωτερικού ( εντός ευρωπαϊκής ένωσης ) τέλος πάντων ρώτησα από που είναι η συσκευή από ποιον πάροχο προέρχεται και μου είπαν πως είναι η Wind και έτσι έγινε
Την άλλη ήμερα πρωί πρωί την πήρα και την πήγα στην Wind τους την παρέδωσα και μου είπαν θα με ενημερώσουν μέσα σε 8-10 εργάσιμες ήμερες για την κατάσταση της συσκευής αν δέχθηκαν την αντικατάσταση η αν απορρίφθηκε...την 11 ήμερα με τηλεφώνησαν και μου είπαν να πάω να την παραλάβω πήγα την παρέλαβα την τσέκαρα την ίδια στιγμή στο σπίτι για τυχών προβλήματα όπως bleeding , hardware issues , scuffs , scratches...και πολλά αλλά και η συσκευή δεν μου εμφάνισε τίποτα απολύτως ήταν άψογη και όλα μια χαρά μέχρι εδώ...
Περνάν οι ημέρες βγαίνει το πολυαναμενόμενο Jailbreak για όλους μας...όπως οι περισσότεροι από εμάς έτσι και εγώ ξεκίνησα της διαδικασίες για Jailbreak και καθώς αγόραζα κάποια tweaks κατά την εγκατάσταση μερικών από αυτών χρειαζόταν να γίνει respring και κατά την διάρκεια του respring βλέπω πως η συσκευή μου εμφάνιζε και αυτή glitches μόνο που αυτά τα glitches οδηγούσαν σε συνεχή reboots τα οποία για να αποφύγω θα έρπε να πραγματοποιήσω hardware reset της συσκευης..το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα glitches επαναλαμβάνονται και είναι εμφανή μονό όσο η συσκευή είναι Jailbroken και εδώ είναι το κλειδί της όλης υπόθεσης ότι η συσκευή πρέπει να είναι jailbroken και όχι καθαρή... τέλος πάντων άνοιξα ένα θέμα εδώ και αρκετό καιρό στο φόρουμ και πείρα αρκετές απαντήσεις από πόλους συνφορουμιστες...και όπως όλοι μου είπαν να την ξανά δώσω στα χέρια της Wind ούτως ώστε να πάρω μια άλλη συσκευή η να την δώσω στην Info Quest...λιπών εγώ τηλεφώνησα στην Info Quest μιας και εδώ και περίπου έναν μήνα η Info Quest δέχεται και Ελληνικές συσκευές και μου είπαν πως η συσκευή μου δεν μπορεί πρακτικά να περάσει την εγγύηση γιατί είναι κομμένη σε τιμολόγιο που αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι η συσκευή μου είναι επαγγελματική και έχει κοπή σε τιμολόγιο πράγμα που σημαίνει ότι έχει γίνει μια μικρή έκπτωση του ΦΠΑ και κάτι τέτοια...ο συνφορουμιτης & συντονιστής του φόρουμ μας nikosgnr όπως πολύ σωστά είπε ότι ο νόμος δεν κάνει καμιά διάκριση μεταξύ φυσικού και νομικού προσώπου και η εγγύηση ισχύει κανονικά και για τα δυο χρόνια μιας και η συσκευή τώρα πλέον είναι στο δεύτερο έτος εγγυήσεις της...τους ξανά τηλεφώνησα και τους ανέφερα αυτό σχετικά με το νομοσχέδιο και μου είπαν ότι μπορώ να τους την στείλω την συσκευή με δικά μου έξοδα αποστολής αλλά εάν κάνει reject η Apple την συσκευή μου θα πληρώσω και 20€ τον τεχνικό που τσέκαρε την συσκευή μου καθώς και τα έξοδα παραλαβής τα όποια είτε γινόταν reject είτε όχι εγώ θα πλήρωνα και εδώ έχουμε συνολικό ποσό 40€ έτσι χωρίς λόγο για διάφορες μ@λ@κ!ες...τέλος πάντων δεν μπήκα καν στον κόπο να την στείλω και την έστειλα στην Wind μετά από 8 ημέρες με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε να πάω να παραλάβω την συσκευή εγώ μιας και είχα δουλειές έστειλα έναν δικό μου άνθρωπο να την παραλαβή και να μου την δώσει το απόγεμα που θα επέστρεφα από την δουλειά και έτσι έγινε πάω στο σπίτι μου και βλέπω την συσκευή που τους έδωσα πίσω και λέω τώρα τι γίνεται με κοροϊδεύουν ;; παίρνω τηλεφωνώ την άλλη ήμερα και μου λένε ότι το πρόβλημα δεν εντοπιστικέ και η συσκευή επαναφέρθηκε στης εργοστασιακές ραθυμήσεις ενώ τους  είχα ήδη ενημέρωση πως την έχω επαναφέρει 11 ολόκληρες φορές και στην μια από αυτές είχα -1 error από το iTunes...παίρνω ξανά τηλέφωνο την Info Quest εκεί επιμένουν... παίρνω την Apple και μου λέει πως δεν είναι σίγουροι αν όντως είναι έτσι σχετικά με το τιμολόγιο...τέλος πάντων πάω στο κατάστημα και απαιτώ νέα σφραγισμένη συσκευή διαφορετικά από το κατάστημα δεν φεύγω έρχεται η υπάλληλος και μου λέει πως δεν είναι εδώ η διευθύντρια των καταστημάτων Wind της περιοχής μου και να περάσω την Δευτέρα που θα επιστρέψει λέω έχει καλός πηγαίνω Τρίτη που επέστρεψα από ένα επαγγελματικό ταξίδι κουρασμένος και μου λέει η διευθύντρια :
- Και τώρα τι περιμένεις να σου βγάλω από το ράφι νέα συσκευή 
- Δεν με ενδιαφέρει που θα την βρείτε εγώ θέλω νέα συσκευή διότι έχω κουραστεί με την όλοι υπόθεση
- Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς από  το κατάστημα θα πρέπει να την στείλουμε στην Αθηνά και θα πάρετε συσκευή αντικατάστασης
- Όχι δεν την ξανά στέλνω από εκεί γιατί δεν έχω συσκευή για να επικοινωνήσω και εσείς με κοροϊδεύεται
- Λυπάμαι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς και τα συναφή
- Είστε υποχρεωμένοι να με εξυπηρετήσετε και όχι να με κοροϊδεύεται μου φέρατε και χτυπημένη την συσκευή μονό από αυτό απαιτώ να έχω νέα συσκευή και όχι αντικατάστασης
- Που το είδες το χτυπημένο
- Εδώ κύρια μου και σας παρακαλώ πολύ κόψτε τον ενοικώ μαζί μου γιατί δεν γνωριζόμαστε και από χθες
- Και που ξέρω εγώ ότι δεν το έκανες εσύ..;
- Έχω μαζί μου την μηχανή μου για να σας το αποδείξω φωτογράφισα την συσκευή δίπλα από την απόδειξη αγοράς προτού σας την δώσω έχω και ημερομηνίες και ότι χρειάζεστε
- Και ποιος είσαι εσύ που θα μου μάθεις την δουλειά μου και δεν θα ασχολούμαι με εσένα έχω και άλλες δουλειές
αποχωρεί από κοντά μου και πάει στο γραφείο της εγώ φορτωμένος πάω την πιάνω και της λέω δώστε μου τώρα τα στοιχειά σας... τι τα θες μου λέει και της λέω να κυνηγήσω τα δικαιώματα μου είμαι καταναλωτής οφείλετε να με εξυπηρετήσετε και όχι να μου φέρεστε ανάρμοστα θα σας αναφέρω στα κεντρικά της Wind και έπειτα θα πάω με την δικαιοσύνη... μου δίνει την κάρτα της και μου λέει καλή σας ήμερα!
πηγαίνω σπίτι περνώ τηλέφωνο την προστασία του καταναλωτή και ενημερώθηκα πως είναι κλειστά λόγο διακοπών και θα ανοίξουν στης 8 Αυγούστου
29/7 πηγαίνω στο άλλο κατάστημα της Wind και όλος τυχαίος συναντώ πάλη την διευθύντρια μπορστα μου αυτή την φόρα ποιο ευγενική μαζί μου και της είπα να μου την ξανά στείλουν μόνο που αυτή την φόρα είχα γράψει χειρόγραφα σε μια γεμάτη κόλα Α4 τα προβλήματα της συσκευής αναλυτικότατα προσθέτοντας σε ένα σημείο αυτής ότι την πρώτη φόρα δεν με εξυπηρετισαν..και την εστειλα..μου είπε να πάρω στα κεντρικά ένα τηλέφωνο την ερχόμενη Δευτέρα να δώσω τα IMEI και να ρωτήσω τι ακριβώς γίνεται με την συσκευή μου...που λέτε περνώ τηλεφωνώ και μου λένε ότι η συσκευή μου δεν υπάρχει στο Service τους δεν έχει πάει καμιά συσκευή με αυτά τα ΙΜΕΙ μέχρι πρώτιστος στο Serivce τους αναγνώρισαν μόνο μια αντικατάσταση με την συσκευή που τους έστειλα τον Απρίλη και τίποτα παραπάνω λέω τώρα τι κάνω ;; μου λένε να πάω στο κατάστημα να μιλήσω με την διευθύντρια και να της πω ότι μίλησα με την Κυρια.Σπρπλ και να της πω ότι δεν έχουν λάβει την συσκευή μου ξυπνώ νωρίς και πάω φορτισμένος υπομονή και μου λέει η διευθύντρια με ένα ύφος πάλη
- Δεν θα μου μάθεις την δουλειά μου εσύ και ποιος είσαι ΕΣΥ που θα μου πεις τι θα κάνω εγώ την έστειλα υπάρχουν κομμένα παραστατικά και ένα κάρο παραμύθια λέει εντός της εβδομάδας θα σας ενημερώσω...
η εβδομάδα πέρασε μπήκαμε στην επομένη και χθες τηλεφώνησα στην προστασία του καταναλωτή και μου είπαν να πάω σε έναν σύνδεσμο να υποβάλω την μήνυση μου επώνυμα και εκείνη μέσο αλληλογραφίας θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα υπέβαλα με πλήρες αναφορά την μήνυση μου και επώνυμα...και μάλιστα μου ήρθε και ένα mail επιβεβαίωσης με την μήνυση μου γραμμένη στην γραμμική γραφή β υπόθετο και ελπίζω να την πήραν κανονικά χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα...
περνώ τηλέφωνο στα κεντρικά χθες και τους λέω που είναι η συσκευή μου ; έδωσα τα IMEI και τα συναφή και μου λένε δεν την έχουμε εμείς μιλήστε με το κατάστημα...τους λέω όχι με το κατάστημα άκρη δεν βγάζω ούτε με την άθλια διευθύντρια του απαιτώ να μάθω που είναι η συσκευή μου χωρίς την παραμικρή δικαιολογία... μα κύριε εμείς δεν γνωρίζουμε λέω δεν με αφορά θα μου πείτε τώρα που είναι η συσκευή μου λέει ένα λεπτό περιμένω 10 ολόκληρα λεπτά στην γραμμή και μου λέει να κάνουμε ένα έτυμα να μας πούνε από το Service αν την έχουν αλλά ξέχασαν να την καταχωρίσουν στο σύστημα λέω έχει κάλος μου λέει το αργότερο μέχρι την Τρίτη θα σας τηλεφωνήσουμε λέω μάλιστα και έτσι για την ιστορία αν το τρενάρετε και άλλο έχετε κατά νου σας ότι τρέχει και μια μήνυση από πίσω και ότι θα το κυνηγήσω όσο δεν φαντάζεστε...λένε μάλιστα καλός... στην μήνυση πληροφοριακά απαίτησα να μου δώσουν νέα συσκευή η πλήρες επιστροφή του χρηματικού ποσού μου πίσω... να συμπληρώσω πως η υπομονή μου έχει εξαντληθεί είμαι 1,5 μήνες χωρίς συσκευή...η κατάσταση έχει φύγει σε άλλο επίπεδο και χρειάζομαι την βοήθεια σας για άλλη μια φορά
Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ με την έκταση του παραπάνω κειμένου...
Επίσης για σκοπούς κύριος υπενθύμισης τα όποια ορθογραφικά προέκυψαν δεν είναι λάβει αμάθειας άλλα λάβει τα οποία έχουν να κάνουν με ένα πρόβλημα...για αυτό τον λόγο προσπάθησα να τα περιορίσω με μηχανή αυτόματης διόρθωσης...
Footage :

Ο νόμος πες τους δεν κάνει διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Σε καλύπτει η 2ετία.

 

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 11:25

Παιδιά συγγνώμη για το Spamming αλλά κάνεις δεν μπορεί να εκφέρει μια άποψη επί του θέματος ; να πει την γνώμη του σχετικά με το όλο θέμα ;; 



#3   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3.533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 11/08/2014 - 11:48

Το δίνεις πίσω και ζητάς αντικατάσταση απλά ....

#4   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 13:01

Το δίνεις πίσω και ζητάς αντικατάσταση απλά ....

μα σας ειπα οτι ειναι εδω και 3 ευδομαδες στην Wind δεν εχω iPhone περιπου 1 μήνα τωρα !! τι να δωσω ;;



#5   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3.533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 11/08/2014 - 13:02

3 εβδομάδες και δεν έχεις νέα
Θα πάρεις τηλ αύριο να δεις τι γίνεται
Και να απαιτήσεις νέα συσκευή

#6   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 13:08

3 εβδομάδες και δεν έχεις νέα
Θα πάρεις τηλ αύριο να δεις τι γίνεται
Και να απαιτήσεις νέα συσκευή

ναι μου λενε απο τα κεντρικα δν υπαρχει στο σερβις τους τετοια συσκευη με αυτο το ΙΜΕΙ να μιλησω με το καταστημα και αυτο εκανα μιλησα και π@π@ρ@ τιποτα μου λενε εμεις το στειλαμε αντε να βγαλης ακρι τωρα.. πηγα πριν λιγο πειρα παραστατικο οτι σταλθηκε η συσκευη ! για να αποδιξω νομικα σε καθε περιπτωση οτι την εδωσα σε αυτους!



#7   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3.533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 11/08/2014 - 13:10

Κοιτά αν δεν σου την αλλάξουν με το καλό υπάρχει και άλλος τρόπος με αγωγές και εκεί θα βγάλεις και λεφτά
Παρτους και πες τους ότι αν μέχρι την Παρασκευή δεν έχεις νέα συσκευή τα καταθέσεις αγωγή

#8   blackmamba

blackmamba

    iPH Addict

  • 697 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen

Δημοσίευση 11/08/2014 - 13:12

Ξεφτυλλίκια... Η ανάρμοστη συμπεριφορά δεν δικαιολογείται ΠΟΤΕ. Με την πρώτη ευκαιρία σκίστους



#9   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 13:18

Κοιτά αν δεν σου την αλλάξουν με το καλό υπάρχει και άλλος τρόπος με αγωγές και εκεί θα βγάλεις και λεφτά
Παρτους και πες τους ότι αν μέχρι την Παρασκευή δεν έχεις νέα συσκευή τα καταθέσεις αγωγή

 

Ξεφτυλλίκια... Η ανάρμοστη συμπεριφορά δεν δικαιολογείται ΠΟΤΕ. Με την πρώτη ευκαιρία σκίστους

μόλις τώρα πείρα το "σέρβις" τους γ@μ0! δηλαδή και μου είπαν ότι παρέλαβαν την συσκευή 1/8 και ότι δεν έχουν κάτι νεότερο και της είπα να σημείωση ότι έχω ήδη περιμένει πάνω από 1,5 μήνα χωρίς συσκευή έχω Ίδη καταθέσει καταγγελία εναντίον τους και πως αν δεν την έχω μέχρι την άλλη εβδομάδα θα προχωρήσω δικαστικός...άκουγα να πληκτρολογεί ελπίζω να τα σημείωσε κάπου και να μην τσαταρε στο φβ...την είπα ότι αν δεν γίνει επίσης αντικατάσταση θα το πάω νομικά και όταν γίνει αντικατάσταση η συσκευή θα ελεγκτή στο κατάστημα για τυχόν φθορές η οτιδήποτε άλλο.λετε να ξανά πάρω και να απαιτήσω νέα σφραγισμένη συσκευή και όχι αντικατάστασης ;; εχω το δικαιομα τωρα πλεων να το κανω αυτο ;



#10   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 14:32

Τους πείρα και τους είπα ότι θέλω να γίνει αντικατάσταση με νέα σφραγισμένη συσκευή και λέει αυτό δίστιχος δεν μπορεί να γίνει και της λέω φυσικά και μπορεί να γίνει μου λέει έγινε θα το διαβιβάσω στο τμήμα του Service και αυτό...άντε να δούμε...



#11   tolistr

tolistr

    iPH Enthousiast

  • 416 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 11/08/2014 - 14:55

Αν δεν βγει κάτι με την wind,παρε τηλ. στην Apple Ελλάδας άνοιξε ένα case εξηγώντας τους τι συνεβει και ζήτησε τους να μιλήσεις με το consumer relations της Apple.
Εκεί θα τους εξηγήσεις τι έχει συμβεί,στα Αγγλικά όμως, θα τους ζητήσεις ένα email να τους στείλεις τα παραστατικά που έχεις,φωτό,video κτλ. για το προβλημα που είχε το κινητο και θα περιμένεις να σε πάρουν τηλεφωνο σε 2-3 μέρες να σου πουν τι θα γίνει.
Να θυμάσαι ότι με αυτόν που θα μιλήσεις απο το consumer relations να του λες ότι απαιτείς πλέον σφραγισμένη συσκευή.
Θα πρέπει να μιλάς καλά Αγγλικά για να συνεννοηθείς.

Τελευταία επεξεργασία από: tolistr, 11/08/2014 - 14:59


#12   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 15:00

Αν δεν βγει κάτι με την wind,παρε τηλ. στην Apple Ελλάδας άνοιξε ένα case εξηγώντας τους τι συνεβει και ζήτησε τους να μιλήσεις με το consumer relations της Apple.
Εκεί θα τους εξηγήσεις τι έχει συμβεί,στα Αγγλικά όμως, θα τους ζητήσεις ένα email να τους στείλεις τα παραστατικά που έχεις,φωτό,video κτλ. για το προβλημα που είχε το κινητο και θα περιμένεις να σε πάρουν τηλεφωνο σε 2-3 μέρες να σου πουν τι θα γίνει.
Να θυμάσαι ότι με αυτόν που θα μιλήσεις απο το consumer relations να του λες ότι απαιτείς πλέον σφραγισμένη συσκευή.

οΟΟΟ τέλεια θα πάρω τηλ. από αύριο το πρωί ευχαριστώ πάρα πολύ θα ενημερώσω το συντομότερο δυνατών :))



#13   tolistr

tolistr

    iPH Enthousiast

  • 416 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 11/08/2014 - 15:01

Περίμενε πρώτα να σου απαντήσουν απο την wind,και απο την Apple αυτό πιστεύω θα σου πουν.

#14   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 11/08/2014 - 15:10

Έχω την εντύπωση ότι κάνεις ένα τεράστιο λάθος. Ότι σου πούμε πας και το κάνεις αμέσως. Δηλαδή: σου λένε στείλε τη συσκευή εκει και περίμενε τι θα σου πουν, και επειδή κάποιος γυρνάει και σου λέει ότι μπορεις να ζητήσεις σφραγισμένο, καλείς αμέσως και ζητάς σφραγισμένο, και τώρα επειδή σου είπαν άνοιξε case θα πας να ανοίξεις και case απο πάνω.

Συγγνώμη, αλλά έτσι δεν θα βγάλεις άκρη. Περίμενε να δεις τις θα σου πει το σέρβις. Αν δεν σε ικανοποιήσει πας στο επόμενο στάδιο. Μπορεί π.χ να σου στείλουν ανακατασκευασμένο χωρίς πρόβλημα. Αν έχει πρόβλημα απαιτείς νέο. Αν πάλι δεν σε ικανοποιήσουν ανοίγεις case.

Πιστεύω ότι έχεις φάει τόσο χρόνο με τα service επειδή και εσύ ο ίδιος δεν έχεις καταλάβει τι θες να κάνεις και πως θα το κάνεις. Απλά έχεις συγχιστεί, έχεις αγχωθεί και προσπαθείς να κάνεις τα πάντα με τη μια. Εκεί χάνεται η μπάλα και χάνεις τόσο καιρό.

Έχω διαβάσει την ίδια ιστορία 100 φορές και το μόνο που αλλάζει κάθε φορά ειναι ότι κάνεις όλα όσα σου λένε παράλληλα.

Φυσικά και όταν η εταιρία έχει να διαχειριστεί μια ελαττωματική συσκευή, μια αίτηση για σφραγισμένη συσκευή και ένα case δεν ξέρει τι να κοιτάξει πρώτα.

Για μένα ηρέμησε, κάνε υπομονή και θα βγάλεις άκρη σίγουρα. Απλά μην τρελαίνεσαι γιατί μόνο την υγεία σου χαλάς και δεν πετυχαίνεις κάτι όπως βλέπεις.
| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#15   iOS

iOS

    iPH Addict

  • 706 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3
  • GameCenter:Gr4FiXKill3r_iOS

Δημοσίευση 11/08/2014 - 15:47

Έχω την εντύπωση ότι κάνεις ένα τεράστιο λάθος. Ότι σου πούμε πας και το κάνεις αμέσως. Δηλαδή: σου λένε στείλε τη συσκευή εκει και περίμενε τι θα σου πουν, και επειδή κάποιος γυρνάει και σου λέει ότι μπορεις να ζητήσεις σφραγισμένο, καλείς αμέσως και ζητάς σφραγισμένο, και τώρα επειδή σου είπαν άνοιξε case θα πας να ανοίξεις και case απο πάνω.

Συγγνώμη, αλλά έτσι δεν θα βγάλεις άκρη. Περίμενε να δεις τις θα σου πει το σέρβις. Αν δεν σε ικανοποιήσει πας στο επόμενο στάδιο. Μπορεί π.χ να σου στείλουν ανακατασκευασμένο χωρίς πρόβλημα. Αν έχει πρόβλημα απαιτείς νέο. Αν πάλι δεν σε ικανοποιήσουν ανοίγεις case.

Πιστεύω ότι έχεις φάει τόσο χρόνο με τα service επειδή και εσύ ο ίδιος δεν έχεις καταλάβει τι θες να κάνεις και πως θα το κάνεις. Απλά έχεις συγχιστεί, έχεις αγχωθεί και προσπαθείς να κάνεις τα πάντα με τη μια. Εκεί χάνεται η μπάλα και χάνεις τόσο καιρό.

Έχω διαβάσει την ίδια ιστορία 100 φορές και το μόνο που αλλάζει κάθε φορά ειναι ότι κάνεις όλα όσα σου λένε παράλληλα.

Φυσικά και όταν η εταιρία έχει να διαχειριστεί μια ελαττωματική συσκευή, μια αίτηση για σφραγισμένη συσκευή και ένα case δεν ξέρει τι να κοιτάξει πρώτα.

Για μένα ηρέμησε, κάνε υπομονή και θα βγάλεις άκρη σίγουρα. Απλά μην τρελαίνεσαι γιατί μόνο την υγεία σου χαλάς και δεν πετυχαίνεις κάτι όπως βλέπεις.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου μα νέα συσκευή ζήτω για τον λόγο του ότι έχω βαρεθεί να περνώ ανακατασκευές ελαττωματικές μέχρι και 4 ελαττωματικά iPod Touch 5 έχω πάρει και τώρα αυτό μου βγήκε καλο..θελω να καταλήξω πως η εμπειρία μου με της ανακατασκευές δεν ήταν και η καλύτερη για αυτό θα ήθελα σφραγισμένη και σε καμιά περίπτωση όπως λες δν κάνω ότι μου λέτε εσείς απλά τα λαμβάνω υπόψιν μου φυσικά και ήθελα εξαρχής να πάρω σφραγισμένη συσκευή απλά δεν ήξερα αν έχω το δικαίωμα να το κάνω αυτό...ούτε ήξερα ότι μπορώ να μιλήσω με το customers relations..απλα ναι πιστεύω όπως ο καθένας από εμάς στην φάση που περνώ θα ήταν αγχωμένος και έκτος εαυτού δεν είναι και ότι καλύτερο να κορόιδευαν την τσέπη σου και εσένα μαζί γιατί έχουμε ξεχάσει πλέον πολλά πράγματα κανείς δεν σέβεται κανέναν εδώ η διευθύντρια του καταστήματος...μην με κρήνης λανθασμένα φίλε...αν ήσουν στην θέση μου πιστεύω θα είχες παρόμοια στάση στην όλοι υπόθεση..



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες