Καλησπέρα...
Θέλω και εγώ να μοιραστώ την εμπειρία μου από skroutzoμάγαζο...
Παραγγέλνω εχθές το βράδυ 5C κίτρινο για δώρο,από κατάστημα του οποίου το όνομα θα αναφέρω αφού επέλθει λύση με τον ένα ή άλλο τρόπο...
Πληρώνω με Paypal,του οποίου το Resolution Center εμπιστεύομαι τρελά,έχω πάρει refunds σε χρόνο dt...
Παίρνω σήμερα τηλέφωνο,γιατί στο site ενώ έβλεπα παραγγελία δεν έβλεπα status...Αποτέλεσμα ,το σηκωνουν και μου αναφέρουν οτί έχει τελειώσει το stock...
To αστείο είναι οτί το δίνουν ακόμη ως διαθέσιμο (δεν θα κουραστείτε να το διαπιστώσετε...)
Μου αναφέρεται πως ο Κύριος Τάδε,που ασχολείται με τις επιστροφες χρηματων(το αφεντικο μάλλον...)κάνει μπάνια και να μιλήσω μαζί του από Δευτέρα για επίλυση...
Τρέλα λέμε...Έχω στείλει ήδη email,και φυσικά άνοιξα και dispute στο Resolution Center του Paypal...Τα χρήματα θα τα πάρω,δεν τίθεται ζήτημα...Αλλά κλείστο βρε νεόπλουτε ή μπλόκαρε της παραγγελίες όσο κολυμπάς ή έλεγχε το στοκ real-time...Ήμαρτον...Anyway,θα σας κρατώ ενήμερους...Απλά προσοχή...Και μην μου πει κανείς "τα φωνάζουμε καιρό"...Οκ,ο αναμάρτητος ας ρίξει πρώτος...;-))))